من لی غیرک

سلام خوش آمدید

عسلن

سه شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۳۱ ب.ظ

قبلا راجع این موضوع پست گذاشته بودم اما برمیگرده به مرداد 94 .. خیلی از کسایی که اون موقع پست رو خوندن  و کامنت گذاشتن الان نیستن که چقدم جاشون خالیه واقعا..

پس الان مطمئنا برای شما جدیده و قبلا نخوندینش:))

تازه الان هم با عکس  و ذکر مدرک کامل کردم اون  پست قدیمی رو

خوب نامه مال زمان سربازیه برادر گرام هست همون زمان که بنده هفت سالم بود و اول ابتدایی با یه دست خط خیییلی خوشگل:دی

 اون زمان آخر نامه ای که خانواده نوشتن، منم با خط خودم نوشتم تا کیف کنه خواهر عزیزش باسواد شده:))اونم چه باسوااادی

از شما هم دعوت میکنم اگه همچین دست خطی از بچگیتون دارین راجبش بنویسین و عکسشو بذارین تا بهتون بخندیم:))

پ.ن ممنون از واران عزیز که باعث یاد آوری این خاطره شد:)

ناااااامه7

  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

وای خیلی جالبن این نامه ها
من خودم ندارم ولی خواهر کوچیکم برام نوشته:))
تبریک تولد گفته پر از غلط املاییه بعد آخرشم یه دختر کج و کوله کشیده زیرشم نوشته لی لی لی دری دری دین که مثلا یعنی اون آهنگه و این دختره هم داره میرقصه بخاطر جشن تولدم:)))) واقعا عالین این خاطرات
پاسخ:
آخی عزیززززم:)
چقد خلاق بوده این خواهر کوچولو:))

 آرررره خیلی خوبن همچین خاطراتی:)
اخی عزیزم، چقدر نامه‌ات گوگولیه^_^
من دیگه با تو کاری ندارم، خدانگهدار:))
پاسخ:
:)))

فرشته جان از این دست خط ها نداری برامون پست بذاری؟
آره همش در حال رقص و بود برخلاف من:))
کفش تق تقیای مامانمم میپوشید:)))
پاسخ:
 عزیزممم چقد الان این خاطراتو براش بگین کیف میکنه:)


خواهرم یه دفتر درست کرده  بود از کلمه هایی که اشتباه میگفتم اما خب گمشون کرد ..انقد دوست دارم بخونمش:))
  • آسـوکـآ آآ
  • من و آبجیم واسه بابام نامه می نوشتیم
    بابام همه رو نگه داشته
    میگه باید به بچه هاتون نشون بدم :دی
    اگه دستم بهشون رسید حتتتما منم میذارم :)
    پاسخ:
    آخ چقد خوووووب
    چقد نسل آینده بهمون بخندن:))

    آره اگه پیداش کردی حتمااااا بذار:)
    فکر نکنم،باید بگردم، ولی دفتر مشق‌های دبستانم فکر کنم هنوز داشته باشم:))
    خط من خیلی افتضاح بود، هنوزم خوب نشده:))
    پاسخ:
    :)))

    دست خط منم هنوز خوب نشده و نخواهد شد با این اوصاف:))
    دخترونه باشه این چالش خواهشا :)
    پاسخ:
    اتفاقا دیدن دست خط اقایون جالب تره:))
    چه قندن اینا! :)))))

    یسنا نوشته چی؟! :)
    من با نود کاری ندارم؟! :)
    ینی چی؟!
    پاسخ:
    :))))
    من دیگه با تو کاری ندارم

    در اصل اینه:دی
  • علیــ ـرضا
  • حالا خوبه قابل خوندنه 😄
    من فک نکنم داشته باشم 😩
    پاسخ:
    دقیقا:))
    کار جالبیه :)) برم بگردم پیداشون کنم :دی
    پاسخ:
    خییلی ادم کلی ذوق میکنه:))
    سلام 
    خواهش میکنم :)
    من کاری نکردم که :)
    ممنونم از خودت و این نامه ی قشنگت ^__^
    که کلی حال خوب رو به ارمغان آورد :)

    پاسخ:
    مررررسی عزیزم:*

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!