من لی غیرک

سلام خوش آمدید

آبجی کوچیکه

چهارشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۴۸ ب.ظ


 سلام داداش
من  دلم برای تو تنگ شده است
برای ما زنگ بزن.راستی کی برمیگردی؟
امید وارم سرما خوردگی ید خوب شده باشد
من دیگه با تو کاری ندارم
                                  خدانگهدار

اخ اخ

این نامه رو چند روز پیش پیدا کردیم

مال وقتیه که  داداشم سربازی بود و من تازه اول ابتدایی قررررررررربون خودم بشممم چقد ماه نوشتم (مگه اینکه خودم خودمو تحویل بگیرم) اهم!!!!!!!!

با تمام نشانه گذاری هاش که نشد اینجا بذارم.

نمیدونید که همین که دیدمش  و خوندم یهویی دیدم چشام پر اشکه ههه

فک نمیکردم اینقده احساسی باشم.

خانواده محترم بخصوص صاحب نامه کلی بهم خندیدن

تو یکی از نامه ها نوشته بودم:

ما عسلن نگران تو نیستیم

خخ حتی یه حرف از  کلمه اصلا رو هم درست ننوشته بودممممم

داداشمزد تو سرم و گفت  از همون اولم بیسواد بودی و خنگ آبجی کوچیکه خخخ

 بیا داداشه ما داریم 

به قول بروبچ خدایا خودت بفرما:|

  • yasna sadat

نظرات (۱۲)

خخخخخخخخخخ منم از این اشتباه های نوشتاری زیاد داشتم خخخخخخ
پاسخ:
خخخخخخ
خخخخ
پاسخ:
:)
  • لـــ♥ـــی لـــ♥ـــی
  • عجب...خخخخخ
    پاسخ:
    خخخخخخ
    مش رجب خخ
  • یار عبد فاطمه
  • سلام سادات گلم
    خوب هستین؟امروز وبلاگتونو دیدم
    وب منم بیا خواهر
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم شما به من لطف دارید
    بله حتما
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام خواهر برادری ی دنیای دیگس بخدا
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون.بله واقعا که همینطوره
    خخخخخخخخخخخخ نه اجی جونم این بینهایتش هستش که دیگه اعتیاد نمیاره ترک اعتیاده اجی.خخخخخخخخخ
    پاسخ:
    توجیه نکن خانمممممممم:)
    خخخخخخخخخخ
    چه باحال...
    پاسخ:
    آرررری:)
    مرسی
  • آذین &گیتی
  • سلام

    خیلی جالب بود

    :)))))))))

    خوبه تو یه دست خط داری...همه نوشته های من تو  7سالگی (وقتی منم بیسواد بودم مثل خودت:))))اسبابکشی نابود شد...

    مثل همیشه عالی بود


    موفق باشی
    پاسخ:
    مررررررررسی:))
    ولی اینم جز وسایل داداشم به حساب میاد به زور از چنگش دراوردم
    سلام 

    من تو نظراتم بیشتر انتقاد میکنم از این به بعد تکرار نمیشه
    پاسخ:
    اشکال نداره انتقادم خوبه
    سلام
    خخخخخخخ.واااااااای خیییییلی باحااااال بود
    مخصوصا اون جایی که نوشتین برای ما زنگ بزن
    خخخخخخ
    پاسخ:
    سلام
    :)))
    سلام 
    بامزه بود ؛)
    ولی ای کاش تصویر نامه رو میذاشتی دختر که حس خوبش بیشتر به ما منتقل میشد ^__^

    سرماخوردگی ید ؟:دی 

    منم باهات دیگه کاری ندارم :دی :)))
    وای خدا چقد بامزه نوشتی ^__^

    خیلی خوب بود یسنا :)
    آفرین🤗
    پاسخ:
    سلام واران عزیزم:))
    راستش این مال اوایل وبلاگ نویسیه بلد نبودم عکس بذارم به این روش(آیکن خجالت)

    بعدم با مداد نوشته بودم زیاد مشخص نبود تفریبا پاک شده تو مرور زمان:))
    من عاشق اون عسلن که نوشتم شدم:))

    مررررسی عزیزم:**

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!