من لی غیرک

سلام خوش آمدید

🥵

جمعه, ۱۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۹:۵۷ ب.ظ

1_نمیدونم اثر چیه اثر کرمی که دکتر داده یا صابونش یا هر چیز دیگه طرف چپ صورتم کلا قرمز شده و وحشتناااک میسوزه یجوری پکه اتگار شعله آتیش جلوشه..🥵

2_ساعتای اخر روز تولدم استوری گذاشتم تشکر کردم از کسایی که یادشون بود و تبریک گفتن

دوستم که یادش رفته بود و من شدیدا به خونش تشنه بودم، وقتی دید استوری رو اول یکم فحش داد و گفت تو هم با این روز تولدت😳و بعدم اصرار داشت تو۲۴بهمنی نه۱۴.تازه خیلیم پافشاری میکرد😅به نظرتونتون ثبت احوال تاریخ تولدم عوض  میکنن؟😁


3-آخ صورتم🥵

4-بابا بیاین جمع کنین این سگای ولگرد رو از تو شهرا ،هر روز دارن پاچه یه نفرو میگیرن و بیشترم  به بچه ها دارن حمله میکنن.


5_🥵


  • yasna sadat

نظرات (۸)

گل گفته ها؟ :) 

پاسخ:
اولین کسی هستی که توجه کردی بهش😌
  • 😂مهسا😂 اا
  • تولدت مبارک :) 

    پاسخ:
    خیلی ممنون:)

    هر چند دیر شده ولی تولدتون مبارک

    پاسخ:
    ممنونم:)
  • اردیبهشت ..
  • تولدت مبااااارک یسنا گلی.۱۲۰ساله بشی خواهر.با سلامتی و آرامش بی نهایت.

    پاسخ:
    مرسی عزیزم❤❤
    ممنون گلم همچنین برا خوودت💝

    من تبریک گفته بودم؟

    تو محل شی مارشون سگای امل و حمع کرده بودن اومده بودن ول کرده بودن اونجا😑😑😑

    پاچه سه چهارنفرم گرفته بودن و روونه بیمارستان کرده بودنشون

    به نظرم جمع کنن بدن این چینی ها بخورن😅

    پاسخ:
    :)
    پست تولد نگذاشتم اصلا:)

    اره خیلی بد شدن!
    سگم بود سگای قدیم!

    نه بابا اونا  همین مار و خفاش میخورن بسه..سگم بخورن یه بیماری جدید به اسم سگونه شیوع پیدا میکنه ..حالا بیا و جمعش کن😅😅

    سلام 

    خوبی ؟

    با عرض پوزش و تاخیر 

    تولدت مبارک سادات جانم،  عزیز دلم 💚💚💚

    ببخشید دیر شد اومدنم یعنی پاک یادم رفت :| بدلیل مشغولیات این روزهام:| 

     

    ایشالا عمرت با برکت و پر از شادی و شادکامی و موفقیت و سلامتی باشه 🙏💙

     

    پاسخ:
    سلام عزیزم 
    خیلی ممنون باران جانم ممنون

    نه بابا چه حرفیه:)
    ایشالا که خیره..
    مرسییی همچنین برای خودت مهربون❤❤❤
    تولد خودتم پیشاپیش مباااارک

    متولدین بهمن خیلی خوبن.خیلی خیلی... متوجه شدی که...

    پاسخ:
    کاملا
    :)

    این صابون ها نزن الکلش زیاده دوستت خراب میشه آخه :/

    به خاطر همین میسوزونه اینا لایه بردار و از این موارد... 

    ای خداااا

    خب الان خوبی ؟:)

    پاسخ:
    مرسی عزیزدلم🤩

    اره خدا رو شکر خوب شد

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!