من لی غیرک

سلام خوش آمدید

تجربیات یک ریش سفید!زود بخوانید موقت است!

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۱۲:۳۸ ب.ظ

بعد از گذراندن یک ترم، یعنی 4ماه سپری کردن با هم کلاسی های آقا و تک دختر بودن در کلاس به نتایج ذیل دست یافتم!


1)اقایان هزار سالشان که باشد هنوز هم بچه اند وانگار دانش آموز مقطع دبیرستانند و به همان شدت به سر و مغز یک دیگر میکوبند و هم دیگر را ترور شخصیتی میکنند.


2)بر عکس دختران در تعطیل و کنسل کردن کلاس ها بسیار متفق القول بوده و کافی است بگویند فلان روز کلاس نیایم..در همان دقیقه تصویب میشود که کلاس فلان روز تشکیل نخواهد شد تکرار میکنم بر عکس اکثر دختر ها!

(البته الان شیرین شدن میگن استاد ناراحت میشه تعطیل نمیکنن کلاس:| )


3)برسر نمره هیچ گونه حسادت و رقابت جدی ای برسر من بهتر شدم یا بغلی به وجود ندارد


4)خداییش زشته مردم انقدر ...خون؟:|

اه


  • yasna sadat

نظرات (۱۸)

مردی که میاد ارشد دیگه ..خون بوده دیگه :)

بذار باشه موقتش نکن

پاسخ:
:))
بله
همیشه فکر میکنم نکنه یه اشنا اونجا جزء بیان باشه و از این وب منو بشناسه!

ارشدی یا کارشناسی؟

پاسخ:
ارشد
:)
  • اردیبهشت ..
  • سلام 

    رشته ت چیه خواهری؟

    پاسخ:
    سلام عزیزم:)

    مترجمی عربی
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • بازم همه جا صدق نمیکنه:/

    پاسخ:
    دقیقااا
  • دچارِ فیش‌نگار
  • لیسانست کجا بودی؟ اینو بگو 😎

    پاسخ:
    :))

    الان مهم اینه لیسانس شرایط کامل برعکس بود بیست و خورده ای دختر یه پسر!
  • اردیبهشت ..
  • عه چه سخت 

    موفق باشی ان شاءالله خانم مترجم.

    پاسخ:
    ممنووونم عزیزم همچنین❤❤
  • دچارِ فیش‌نگار
  • خب حالا که هیچ رقابت و حسادتی نیست توقع میره که شما شاگرداول بشی

    پاسخ:
    من همه تلاشمو کردم ولی مورد چهارم واقعا وضعیتش شدیده!

    دوست من ارشد حقوق خانواده میخونه همه دخترن میگه کلاس اصلا صفا نداره 😂😂

    یجور نمک کلاس بحساب میان

    پاسخ:
    😅
    ولی بر عکس من جلسات اول خیلی اذیت بودم تنهای تنها..

    خوب تو که چیز خاصی ننوشتی 

    فوقش بشناسن 

    پاسخ:
    بشناسه کسی کلا راحت نیست بعدش ادم..

    تا حالا ندیده بودم کسی انقدر تر و تمیز کسی آقایون دانشجو رو توصیف کرده باشه. :)

    پاسخ:
    🤣🤣
    دیگه با تجربه شدم..

    انصافا همه اش درست بود ولی اینها هم راه حلهایی داشت که ما تو کلاس به راه حل هاش رسیدیم

    پاسخ:
    که اینطور..

    سلام 

    یک : البته بعضی از آقایون :)

    و البته بعضی از آقایون تا آخر عمرشون بچه هستند حتی :))

     

     

     

    خدا قوت روله :)

    موفق باشی و سلامت 🍎

    پاسخ:
    سلام باران جان:)
    بله بله😅😅

    مرسی عزیزم ممنوون همچنین❤❤

    از بیرون ترور شخصیتی بنظر میرسه ولی بین خودشون احترام گذاشتن هم ممکنه باشه!

    پاسخ:
    چقدر عجیب!

    متاسفانه کلاس ما کاملا برعکسه به جز مورد اقایون همیشه بچه‌ان :/

     

    پاسخ:
    عحب.
    صبر کن چند ترم بگذره خوب میشن..

    پسرای ما اتفاقا اصصصلا اهل کنسلی نبودن و خعلیم نامرد بودن سر این قضایا :)))))یادمه یبار ما دخترا رفتیم ولی پسرامون برگشته بودن و استادم آورده بودنو مام منفی خوردیم خخخ

    پاسخ:
    اوه اوه اینا فقط میخاستن لج شما رو دربیارن🤣

    سلام   

     

    خسته نباشید

    آپلود فایل و آپلود عکس


    http://98share.com/

    پاسخ:
    :)
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • ان شالله که موفق باشید

    پاسخ:
    خیلی ممنون همچنین
  • آموزش فروشندگی طلا و جواهر
  • سلام خسته نباشید

    پاسخ:
    سلام

     ممنون

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!