من لی غیرک

سلام خوش آمدید

حریم خصوصی پرپر شده2

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۰۸:۵۷ ب.ظ

گوشیم که خراب بود با گوشی مادرم میومدم اینجا..بعدش حواسمو جمع میکردم حتما ببندم صفحه رو..

خب ادرس ابنجا رو کسی نداره و کلا خبر نداره کسی از این وبلاگ نویسی و...

تا یه روز داشتیم توی حیاط گردو مغز میکردیم ،مامانم گفت اونا چی بود نوشته بودی تو صفحت خیلی ضایع بود  که تو بودی!!!

با حالت پوکر خاک بر سرم پرسیدم کدووووم؟؟؟

گفت همون که نوشتی مامانم نفرین کرد گوشیم خراب شد و اون که نوشتی نوه ها وسایلمو خراب میکنن :|

یعنی خیلی شیک و مجلسی کل اون صفحه ی اول وبلاگو خونده:))

خدا رو شکر بلد نبود بزنه صفحه های قبل.. خدا رو شکر غرغرهامو از دانشگاه حذف کرده بودم😒

کلا حرف خاصی ندارم اینجا ولی حس مزخرفی بوود شدیداااا این  قضیه..


چند نفرتون خبر دارن خانوادتون از وبلاگتون..شاید و شلید از مکان امنتون؟


  • yasna sadat

نظرات (۱۴)

من پستهامو برای خانواده میخونم😁

ولی ادرس رو ندارن 

پاسخ:
چه جالب:))

مکان امنت رو همیشه امن نگه دار (:

 

پاسخ:
اینجا خیلی وقته حس امنیت ندارم..

همشون خبر دارند😊

پاسخ:
که  اینطور :)
  • اردیبهشت ..
  • سلام گلی 

    خب الان مامان میاد دوباره میخونه که.:-)

    من کسی خبر نداره

    پاسخ:
    سلام عزیزمم

    نه فکر نکنم بشه ..

    :)

    من داداشم خبر دارند. و میخونند و حتی کامنت میدن گاهی:))

    حتی یه بار به جا من پست گذاشتن:|

    پاسخ:
     :))))
    چه جالب:دی

     داداش کوچک کوچکم خبر داره :)

    و

    البته خواهر بزرگترم و بابام :) 

     

    بقیه رو  هم  کامل میپچونم :))

    هر وقتی هم ازم میپرسن  آیا هنوزم وبلاگ نویسم یا نه ؟!:))

    میگم خیلی وقته که نمی نویسم : دی 

    چون قبلنا میدونستن همگی :)

     

     

     

    +

     

    سلام

    خدا حفظ کنه مادرجان را 💚

    ولی من بودم آدرسمو بهشون نشون میدادم :دی😉😀

    ولی خارج از شوخی کلی استرس داشته واقعا :))

    درکت میکنم :))

     

     

    پاسخ:
    سلام باران جانم
    خوبی عزیزم

    ممنونم  مررسی 
    خدا مادر عزیزت رو رحمت کنه ..

    من مطمئنم اگه بگم مخالفت میکنن کلا از مجازی خوششون نمیاد:دی

    ارره خیییلی😥
  • کاکتوسِ خسته
  • هیچکس:|

    پاسخ:
    امیدوارم مث من لو نره:/

    چه بد لو رفت😐

    پاسخ:
    واقعا..

    وبلاگ لو رفته، دیگه وبلاگ نمیشه! :)

    پاسخ:
    به
     سلام یلدا جاان🤩🤩

    دقیقا
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • :-)))) چه باحال

    خواهرم میدونه ولی فکر کنم نمی‌خونه! حالا شاید هم می‌خونه و به روم نمیاره:|

    پاسخ:
     مورد دومی احتمالش بیشتره:)))

    خانوادم میدونن ولی دوستام نمیدونن. آدرسمو فقط یکی از اقوام داره که اونم سوتی خودم بود لو رفت

    پاسخ:
    اوه چه حس بدیه لو رفتن:/

    خانواده ندارن ولی دوستای نزدیکم دارن :)) گرچه خانواده هم بفهمن مشکلی ندارم =)

    پاسخ:
    عزیزم:))

    سلام

    من از سال 1387 دارم وبلاگ شخصی می نویسم و شدیدا خصوصی ترین مسائل زندگیم

    هیچ کس جز خودم از وجود چنین وبلاگی خبر نداره و این خیلی خوبه چون راحت میشه نوشت هر چیزی که دلت خواست
    امیدوارم همیشه موفق باشی
    ممنون میشم یه سری به من بزنی 
    و من رو هم دنبال کنی

    پاسخ:
    چه خوب ..من کلا سعی میکنم خیلی خصوصی هم ننویسم..

    ممنونم  همچنین

    :)

    متن خوبی بود 

    ممنون

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!