من لی غیرک

سلام خوش آمدید

من این روز ها

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۸:۰۶ ب.ظ

1)دارم میرم اموزش رانندگی برای گواهینامه …

جلسه هفتم بود امروز..

مسیر پیشرفت من با بقیه فرق کنه به جای اینکه جلسه به جلسه بهتر بشم ،اولش خیلی خوبم و مربی راضیه ازم اما هر چی میگذره بدتر میشه:|

بعد با داداشم که میرم تمرین کلاحس میکنم صفر صفرم!


2)از این شروع از این مرحله و بخش جدید زندگی ترس دارم..از رفتن تو راهی که تلاش کردم تا بهش برسم و رسیدم دلهره دارم..از زندگیه دانشجویی و خوابگاهی دوباره و مخصوصا  هزینه هاش..

خدایا به امید خودت...

  • yasna sadat

نظرات (۱۳)

 انشالله دلتون آروم و شاد باشه 

سختی ها به سادگی براتون بگذره ....

پاسخ:
خیلی ممنونم مرسی از لطفتون:)

همچنین:)
  • ღ*•.¸ســـــــائِلُ الزَّهــــرا¸.•*´ღ
  • فقط بگو من میتونم به حول و قوه الهی

    لاحول ولا قوه الا بالله العلی العظیم

    تو میتونی..نترس

    وتوکل برخدا

    پاسخ:
    مرسی عزیزم 
    ممنونم:)

    شماره دو رو نفهمیدم 

    تو که دانشجو، بودی 

    رشته عوض کردی یا رفتی ارشد?

    پاسخ:
    دو سال بود تموم شده بود کارشناسی رفتم ارشد الان..

    بیا و حرف من حقیر رو خوب گوش کن لطفا. 

    بیا و اشتباه منو نکن. 

    بیا و ترم اول واااااااقعا خوش بگذرون بذار تبریکها رو بشنوی و به عمق دلت بشینن 

    بذار رو ابرها باشی از اسم ارشد 

    بذار بتونی پز بدی حتی 

    ترم اول رواز دست نده 

    گوووووور بابای ترس 

    خواهش میکنم دختر خوب 

    باشه? اشتباه منو نکن 

    این اشنباه ضرر داره

    و این هایی که گفتم تا آخر ارشد، کمکت هستن 

    پاسخ:
    حتما یادم میمونه حرفت..
    حتما..
    مررسی از مهربونیت پاییز ممنون
  • دچارِ فیش‌نگار
  • :) کم کم مسلت میشی

    پاسخ:
    امیدوارم:)

    من دیروز برای بار دوم امتحان رانندگی دادم و شکر خدا قبول شدم اما سختیِ روند گواهینامه گرفتن تو تنم مونده هنوز :|

    یک نصیحت: از جلسه‌ها نهایت استفاده رو کن و اگر مربیت زیادی کمکت می‌کنه مثلا فرمونو کنترل می‌کنه و غیره، جلوشو بگیر و خودت مستقل ماشینو کنترل کن مگر در مواقع بحرانی. 

    پاسخ:
    حالا که چهار جلسش موند برا بعد:|
    یه حس غریبی میگه کلشو یادم میره اون موقع 
    اره بنده خدا وقتی خواستم  ماشینشو بکوبم به جدول کنترلش میکنه:))
    ولی خب میدونی هوای پدال ها رو داره

    تبررریک گواهینامه^-^
  • مهدی ­­­­
  • منم همین مشکل رو سر رانندگی داشتم. آخرشم نگرفتم! :) امیدوارم شما مثل من تنبلی نکنید و بگیریدش! 

     

    پاسخ:
    به خاطر پولشم شده تمومش میکنم:))

    سلام 

    هم ارشد رو بهت تبریک میکم 💟

    هم اینکه 

    ایشالا گواهینامه رو هم میگیری و موفق و سربلند از اینم بیرون میایی

    پاسخ:
    سلام عزیزم:)

    ممنونم مرسی 
    انشاءالله ممنووون

    یاد روزایی که تمرین می‌کردم افتادم :| خیلی جذاب بود :))

    پاسخ:
    جذاب و خنده دار:))

    تو میتونی :)

    پاسخ:
    ان شاءالله:)
    مرسی
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • دلم واسه رانندگی تنگ شده:-( من بعد از گرفتن گواهینامه رانندگی نکردم اصلا:| یعنی ماشین نداشتیم کلا:-)) 

    از پسش برمیای:-)

    پاسخ:
    ما هم نداریم کلا نمیدونم با چه امیدی دارم گواهی نامه میگیرم:))

    ان شاءالله

    مرسی عزیزم:**
  • اردیبهشت ..
  • سلام 

    نگران نباش عزیزم.اولش برای همه همینطوریه.رانندگی همش کلاس رفتن نیست.شاید ۶۰درصدشو تو کلاس یاد بگیری بقیه ش رو خودت باید به مرور تجربه کنی تا مهارتت بالا بره.

     

    پاسخ:
    سلام عزیزم:)

    اره دقیقا 
    ولی خب قبلش باید ماشین داشته یاشم که تجربه کسب کنم الان فقط میتوم ذهتی تجربه کسب کنم:))

    سلام یسناا

    مبارک باشه ارشد:))

     

    من هنوز گواهی نامه نگرفتم :/

    پاسخ:
    سلااام عزیزمم

    خیلی ممنون مررسی:)


    قشنگ زمانی بگیر که وقتت ازاد باشه مث من وقفه نیفته وسطش:|

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!