من لی غیرک

سلام خوش آمدید

حریم شخصی پر پر شده!

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۲۳ ب.ظ

چند نفرتون خواهر زاده و برادر زاده دارین؟؟

میخوام ببینم هم درد  دارم یا نه:))


میری با کلی ذوق یه وسیله برای خودت میخری ،نوه ی نامبرده خوشش میاد و لوس لوسی میگه:من اینو ببرم خونمون؟:|

مخالفتم کنی انقدر جیغ جیغ میکنه که آبروتو میبره..


یا یهو میبینی دفتر قدیمیت که کلی خاطره و متن قشنگ نوشتی و حکم گنجینه داره برات ..برگه هاش صورت موشک از جلو چشمت رد میشه:/


مثلا دوستای دانشگاه برا تولدم یه عروسک ناااااز خریده بودن خیلی خوب ازش  مراقبت کردم  تا اینکه اینا میبینندش و انقد غر و جیغ  و گریه میکنن که  بقیه بهشون میدن و بعد جلو چشمات خرابش میکنن:$


کلا من از دست اینا وسیله سالم ندارم قایمم کنی نمیدونم چطوری پیداش میکنن!


چون من بچه اخر بودم کسی کوچیکتر خودم  نبوده بهم زور بگه الان خیلی تو سر و کله خودم میزنم از دست نوه های گرامی خرابکار:|

  • yasna sadat

نظرات (۸)

  • زهرا حسین زاده
  • منم دوتا خواهرزاده دارم که هروقت میرم دانشگاه و برمیگردم میبینم نصف وسایلامو تصاحب کردن -_-

    پاسخ:
    وای اره دقیقا:))

    اوف نه خدا روشکر فعلا ندارم!

    پاسخ:
    :))

    هاای نگو یسنا نگو ... 

    موجودات ریز خرابکار نام دارند. من کلا از اول ورودشان رو ممنوع کردم به اتاقم... گاهی که میان سریع میفرستمشون بیرون نهایت یک برگه و مداد میدم نقاشی بکشند🙄

    همه عروسکامم جمع کردم تو کارتن زیر زمین بردم😐

    که اگر بود یقینا چیزی سالم نمیموند

    پاسخ:
    منم زود میفرستمشون بیرون

    ولی یه عروسکام چشم نداره دیگه

    یکیش محتویات داخشو ریختن بیرون 

    یه چیزی اصلا:|
    نقاشی فوقش چند دقیقه سرشونو گرم کنه:))

    من ندارم 

    ولی از این  موارد زیاد دیدم 

    کلا رو اعصابن 😑😑

    پاسخ:
    ببین خیلی خوبنا..
    اصلا دنیایی واسه خودش خاله یا عمه بودن..

    اما خب شیطونیای خودشونم دارن:))

    من ندارم ولی دختر خالم همیشه از این موارد براش پیش میاد،تازه برادرزادش دیشب گفت منکه اصلا عمه رو دوست ندارم😁😁

    پاسخ:
    وااای بنده خدا:)))



    به حرفشون گوش ندی همینو میگن،ولی دو دقیقه بعدش یادشون میره^_^
  • دچارِ فیش‌نگار
  • یه شماره کارت بده باهات همدردی کنیم

    پاسخ:
    کمک معنوی بچه ها رسیید

    😀

    چه بچه های شیطون من همون جا در جا دق میکردم :|

    الان خوبی تو ؟

    پاسخ:
    :))
    دور از جونت

    عادت کردم آرام  عادت:))

    میدونی منم خیلی بی حوصله شدم نسبت به قبل کمی بداخلاق شدم باهاشون:(



    همه این دوره رو میکشن

    براتون صبر ایوب رو آرزو میکنم.

    پاسخ:
    خیلی ممنون:))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!