من لی غیرک

سلام خوش آمدید

سیصد هفتاد و پنجمین

سه شنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۸، ۱۱:۳۷ ق.ظ

1)هر موقع سرم زیاد تو گوشی بود مامانم میگفت الهی بسوزه این گوشیت:|

خدای عزیزم هم  که بقیه دعاهای مادرمو درباره ی من تقریبا نادیده میگرفت واسه اینکه دل مامانم نشکنه سریعا این دعاشو بر اورده و کرد گوشی نازنینم  داغان شد..به همین راحتی

خلاصه مراقب دعا های پدر مادراتون باشید..

یه هفته ای هست گوشی ندارم و به زور دارم ترک میکنم گوشی  و نت رو ،امیدوارم زود تر درست بشه!

این اتفاق هم دقیق زمانی افتاد که کار فوق واجب با نت داشتم و دارم:|

2)این روزا به این نتیجه رسیدم که هر چیزی یه سنی داره تا یه سنی برای یه موضوع ذوق میکنی خوشحالی میکنی..[امید وارم این نتیجه گیریم اشتباه باشه و بخاطر جو این روزا باشه]:)

3)شما چطورین خوبه حالتون ؟اوضاع احوالتون خوبه تابستون خوش میگذره؟

کلا چه خبر؟

  • yasna sadat

نظرات (۹)

سلام :)
اعتیاد به اینترنت خوب نیس واقعا ...
منم گاهی درگیرم
+ شما خوبی ؟
پاسخ:
سلام:)

ایشالا که حل بشه درگیریا

خدا رو شکر خوبم:)
خبر که 
گرمه 
همین 
الان بار دومه از صبح که سرمو شستم 
پاسخ:
خیلی گرمه هیچ‌کار نمیشه کرد اصلا
اوهوم، اون روز اتفاقا به یکی از بلاگرها گفتم، آدم فکر میکنه همیشه برای کارهایی که میخواد وقت داره ولی بعد یه دفعه به خودش میاد میبینه دیر شده و فرصتی نمونده.

پاسخ:
نه فرصتی نه ذوقی..

ناگهان چقدر  زود دیر میشود:)
سلام :))

خخخخ اتفاقا این دعاهاشون زود برآورده میشه :|
خوبیم خداروشکر 
هوا هم خیلی ناجوانمردانه گرمه :'(
ولی الان جاتون خالی البته 
بعد ورزش ابدوغ و خیار زدم :))

پاسخ:
سلام:)
:)

اره خیلی زود و باور نکردنی همتون را یر حذر میدارم از این دعاشون:دی

خدا رو شکر

خیلی میچسبه ظهرای تابستون

نوش جان:)
حالا سرمون تو گوشی نباشه چه کار مهم تری هست بکنیم؟
پاسخ:
چقدر درد داره این جمله واسه جوونا...
به طعنه سوال پرسیدم
سرشون از تو گوشی در بیارند چه اولویتی ذهنشون رو درگیر میکنه؟
علم؟ خودسازی؟ کمک رسانی؟
نه
فقط پوله که به ذهنشون میاد
پاسخ:
کلا اولویت ها جا بجا شده..
البته پول همیشه جزء اولویت بوده فکر کنم.
گوشی هم که گرون....
پاسخ:
خیلی!
الحمدلله. تو چطوری؟! :)
پاسخ:
خوبم خدا رو شکر:)
مادرا کلا دعاهاشون یکجوره، یعنی لهجه و زبان شاید فرق کنه ولی نهایتا یه مفهومه...
البته حق هم دارن؛ گوشی سهم زیادی از وقت ما آدما رو گرفته
پاسخ:
دقیقا..

بخشی  از نگرانشونه گوشی..

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
من لی غیرک

می شود من بگویم خدایا
تو بگویی جان دل؟!