من لی غیرک

سلام خوش آمدید

میای آشتی؟

سه شنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۰۲ ب.ظ

خیلی وقته هیچی مثل قبل نیس..

خودم با خودم قهره..خیلی وقته با خودم کاری ندارم....

باهاش صحبت نکردم .بهش انرژی ندادم حتی دعواش نکردم و سرش غر نزدم

نمیدونم چه اسمی میشه رو این حالت گذاشت..

خیلی بده که خود ادمم به خودش محل نذاره،شاید خیلی مسخره بنظر بیاد این حالت ولی واقعا انرژیمو گرفته .

احتمالا میزان دلخوریم از خودم بالاست.

قبلا سر هر کاری  که میخواستم انجام بدم تموم انرزیم و حتی بیشتر رو براش میذاشتم و  اگه دست اخر جواب نمیداد حداقلش این بود از خودم راضی بودم و سرزنشش نمیکردم

الان تو یه بی تفاوتی محض و مسخرم  ؛کوتاهی میکنم در حق خودم .. به خودم بدهکارم،معذرت خواهی های زیادی بهش بدهکارم

من جان با من آشتی کن:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

من هنوز باهاش قهرم !
پاسخ:
گناه داره خیلی..
  • آرمین جی اف ایکس
  • من که باهاش درگیرم، احتمالا امروز بزنم لهش کنم :)
    پاسخ:
    اگه تاثیر داشته باشه عالیه:)
  • دچارِ فیش‌نگار
  • من که روزی دو سه دیقه میتونم ببینمش فقط
    پاسخ:
    تو اون دو سه دقیقه خوبه احوالش؟
  • دچارِ فیش‌نگار
  • نه دیگه به صورت تلگرافی توی چند جمله حرفاشو میزنه منم میگم باشه باشه
    پاسخ:
    :))
    منم با یکی دو نفری قهرم هنوز
    پاسخ:
    کاشکی با خودمون آشتی باشیم:)
    خوبی عزیزم؟! :)
    پاسخ:
    خوبم حواجان خدا روشکر:)

    خوبی خودت؟
    عالی
    پاسخ:
    :)
    منم بعضی وقتا اینجوری می‌شم. :) انگار غریبه‌ترین آدم دنیا می‌شم برای خودم.
    پاسخ:
    به.ببین کی اینجاست :)
    خوووبی 

    دقیقا دقیقاا
    سلام یسنایی. ^_^ خوبم. درگیر کنکور بودم وگرنه ما از اون بی‌معرفتاش نیستیم. :دی
    تو خوبی؟ :)
    پاسخ:
    سلام به روی ماهت

    اع!
    موووفق باشی ایشالا نتیجشو به بهترین شکل ببینی*_*
    دور از جوون:))

    منم خووبم شکر ممنانم:)
  • اردیبهشت ..
  • آخر هفته با بچه ها یه جعبه شیرینی میگیریم میایم آشتی تون میدیم :-)
    سلام عزیزم
    پاسخ:
    سلامم اردیبهشت جانم:)

    زود تر بیاین پس:))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!