من لی غیرک

سلام خوش آمدید

تخمین سن خود را به آنها بسپارید..

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۱۸ ق.ظ

دوباره  رفتم اموزش پرورش بگم بابا،انسان،ادم.این همه ازمون استخدامی برگزار میشه..یکاری بکنین. چرا  نیرو جدید نمیگیرین شما ؟

چرا هیچ وقت توی دفترچه های لعنتی، رشته ها ما رو نمخواین؛ بعد از استان ها دیگه نیرو میگیرین..آقا میارین سرکلاس دخترا!نمیذارین بقیه باز نشست بشن تا ما هم احساس وجود کنیم خب!

بعد اینکه غرام تموم شد و  اونم گفت نیرو نمیخوایم و شما دخترا میرین درس میخونین انتظارتون میره بالا میخواین بشینین پشت میز(خودش خانم بود طرف!)میخواستین برین یه حرفه یاد بگیرین...

 

همه حرفاش به کنار.اخرش,ازم پرسید چند سالته کجا میشینین...

اخر سرم بهم گفت چهرت بیشتر سنت میخوره:|

فقط رفتم که خانم سن منو تخمین بزنه و بفرماین چند ساله میخوره باشم:|

این حرفش بیشتر عصبی کرد منو تا بقیه حرفاش:|

زیبا نیست؟

  • yasna sadat

نظرات (۱۵)

باید می گفتی به شما مربوط نیست ،خانوم پشت میز نشین !
پاسخ:
منم حساس:))
خودش پشت میز نشینه به من اینطوری حرف میزنه!
وبت عالیه
پاسخ:
:)
آره با کامنت آرام موافقم 
مثلا خواسته حس و حالتو عوض کنه اما بیشتر گند زده 
پاسخ:
اون روزم خیلی اون طرف و اونطرف رفته بودم  زبون روزه بیشتر خسته میزدم..

(خودش را دلداری میدهد!)

باید به خودم به خودمون بقبولونیم که بابا بعد درس فرش زرین ننداختن زیر پامون بریم سرکار..کشور پر جوون بیکار یا کسایی که سر کاری هستن که مربوط به رشتشون نیس!نمیدونم جرا نمیخوام قبول کنم اینو!
ول کن خواهر حوصله داری:)
حتما که نباید پای استخدام در میون باشه...
یابرو دنبال یه کار بدون درآمد کارهای هنری و ..‌.
حالا چهار سال با با بی تدبیری دولت درس خوندی غصه نخور بجاش از الان برنامه بریز برا آینده ای روشن:)
پاسخ:
اخه میدونی یکم میونم با کارهای هنری خوب نیس:))


مرسی عزیزم موفقیت های خودت:)
@
آرام
 سلام 
اصلا به اسمتون نمیخوره اینقدر خشونت بخرج بدین ها ؛) 
آرام بانو یک کم آرامتر :)) آفرین  ☘



+

سلام یسنا سادات عزیز 
صبح بخیر 🍀
و اما بعد من این خطو نگرفتم و متوجه نشدم فکر کنم اشتباه نگارشی شاید توش باشه یا احیانا یک کلمه از قلم افتاده 
که متوجه این قسمت خطت نشدم :|:)
البته شاید :)
این قسمت :
گفت چهرت بیشتر سنت میخوره:|

آیا کلمه ی " به " حذف نشده تو جمله ی بالا ؟!🤔


فعلا کامنت اول :)

پاسخ:
@آرام
:))


سلام باران جان:)
 طاعاتت قبول

در کل منظورش این بود چهرت بیشتر از از سنت میخوره. 
احتمالا کلمه (از) جا افتاده:))
اونا که بهت کار نمیدادن کاش اخرش چهارتا درشت بارش میکردی و میگفتی شگاهم میرفتی حرفه یاد میگرفتی پشت میز چه غلطی میکنی
پاسخ:
نمیدونم چرا یه حسی میگفت چیزی نگو بهش بعدا باهاش رو در رو میشی!
چه مشهور شدم همه از آرام میگن خخخخخ

اراممممم جیگر 💜😍😍😍😍😍😍
@پاییز :)

@واران
سلام عزیز 
آرام هستم ، فقط ناراحت شدم اینطوری گفت به یسنا جوون💙
ولی حقیقت رو گفتم ، نگفتم ؟
پاسخ:
:)))
عزیزممم مشهور بودی
@پاییز

@باران

مررسی آرام عزیزم❤❤❤❤
سلام 
ممنونم به همچنین 🍀
و اما بعد 
اول اینکه تابحال شده سری به آموزشگاهها و مدارس غیر انتفاعی بزنی؟!
اگر نه حتما یه سر به آموزشگاهها و مدارس غیر انتفاعی بزن . 
دوم تابحال شده به تدریس خصوصی فکر کنی ؟! اگر نه فکر کن و اگر برات مقدوره کارتو تبلیغ هم کن و از این روش برو سر کار
تو این مملکت متاسفانه هیچکس سر جای خودش نیست و نمیتونه خوب بدرخشه.
سوم ناراحت نشو توکلت  بخدا عزیز. 


@
آرام جان 
 در ظاهر امر درست گفتین موافق حرفتون هستم ولی این همه خشونت بنظرم جایز نبود و نیست.
من جای یسنا بودم اون لحظه به جای حرص خوردن و ناراحت شدن با زبان طنز و لبخند به اون خانم یه جوابی میدادم که بابت حرفشون حتی عذرخواهی کنند ! 
شاعر خودش  گفته و میگه : از محبت خارها گل میشود :)




فعلا کامنت دوم :)

پاسخ:
سلام ممنونم:*

الان قراره به بقیه  مدرسه غیر انتفاعی ها سر بزنم..

چرا دنبال تدریس خصوصی رفتم..با وجود اینکه همه مشکل دارن تو این درس کسی نخواست زیاد…قلمچی هم سپردم خبری نشد..

فعلا رو ترجمه کار میکنم تقویت بشه تا ببینم چی میشه..

تنها کار توکله الان..

@آرام

@وارن

باور کن خشن نیستم :دی اما میشه این جمله رو گفت با طنز هم میشد البته پوزخند بیشتر ...
همیشه ما اون چیزی که میخوایم رو که نمیگم !!!
فکر کنم فکر کردین واقعا همین جوری بر خورد میکنم عیب نداره :|
پاسخ:
مهربونی تو واسه ما ثابت شدس آرام


فوشش میدادی دلت خنک میشد اقلکن:)
پاسخ:
فحش درخورشو پیدا نکردم:))
💜
پاسخ:
:**
من بودم تیکه پاره اش میکردم میومدم :)))
پاسخ:
داری تحریکم میکنی برم بترکونمش و بیام:دی
@
آرام جان 
باورم شد تسلیم خواهر 💚😘

پاسخ:
عزیزم:)


@آرام

خوشنت چیه اخه؟
پاسخ:
بله؟
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم بدعا:)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
من لی غیرک

می شود من بگویم خدایا
تو بگویی جان دل؟!