من لی غیرک

سلام خوش آمدید

شما فکر کنید شعاره!

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۳:۵۷ ب.ظ

چند روز پیش اتفاقاتی افتاد که منو کلی ریخت بهم..

درواقع شدیدا با حقیقت هایی رو به رو شدم

چیزایی که هی ادم میخواد بهش فکر نکنه و خودشو بزنه به اون راه، ولی اون مثل چی هی خودشو میندازه وسط و ابراز وجود میکنه که هی فلانی!خودتو گول نزن

من هستم 

خوبم هستم:)

الان که مینویسمش بنظرم چیز مهمی نیست اصلا 

واسه غر زدن گله کردن چیزایی وجود داره خب؟

ولی خب اکثرمون وجه مثبت زندگیمون بیشتر وجه دوست نداشتنیشه!!

مگه نیس؟

بیاین بشماریمشون دوست داشتنی های زندگیو 

بیاین نعمتای زندگی رو همینجا بگیم حتی اونایی که انقد کوچیکن که به چشم نمیان ولی همون برای بعضیا آرزوعه!!جدی میگم اینو

شاید شعار گونه باشه این پست!!ولی خب همینه که هست:|

باید از این حال و هوای بد در بیام و در بیاید 

الان موظفید از کوچیک ترین نعمت تا بزرگترین نعمتی که به ذهنتون میرسه رو بگید و آخرشم بگید خدا روشکر..

 

  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

  • محمد علی علم خواه
  • سلام

    تبادل لینک میکنید؟

    رنک ایران 12000
    و 530,000 جهان

    ساخته شده با ورد پرس

    آدرس:bedanidha.ir

    ممنون
    پاسخ:
    سلام

    نه متاسفانه:)
  • مجله اینترنتی چفچفک
  • قسمتی از متن رو کپی کردید ننوشتید بزارش سسرجاش...جاش کجاست:):):):)

    عجب تیکه سنگینی هست در وبلاگ تون
    پاسخ:
    هر کسی کپی کنه از وبم متوجه میشه خودش:)

    :))

    سلامتی (دندونام خوب شدن. گلوم خوب شده!)
    خونواده
    جایی که هستم (پارسال این موقع چقد آرزوشو داشتم و امیدم کم بود)
    خدا رو شکر
    پاسخ:
    دندون که خودش یه خدا رو شکر محکم میخواد:)



    خدا روشکر

    خدا برات از قانون شکر نعمت نعمتت افزون کند استفاده کنه:)
  • دچارِ فیش‌نگار
  • نعمتای زندگی من زیاده
     ریز و درشت هم نداره :)

    خدا زیادش کنه
    پاسخ:
    پس خدا رو شکر..

    :)

    اصلا نوشتنش و فکر کردن بهش  باعث میشه موقعی که یه مشکلی پیش میاد زیادم ادم یهو خودشو نبازه..
    خدا رو شکر میکنم بخاطر داشتن یسنا سادات عزیز که با این پست حال منو خوب کرد :)
    ممنونم :*

    پاسخ:
    باران عزیزممم:***
    خدا رو شکر که حالت رو خوب کرد*_*

    مرسی از خودت:**
  • دچارِ فیش‌نگار
  • چرا تبادل نمیکنی خب؟!
    پاسخ:
    این کارا دیگه قدیمی شده:))
    سلامتی 
    پاسخ:
    دقیقا 

    دقیقا
    مگه نعمتا رو با هم میشه مقایسه کرد! هر نفسی که فرو میرود بگیر تا... 
    پاسخ:
    اوهوم...
    دخترعموم پارسال قطع نخاع شد
    همش به ما میگه نمیدونید چه نعمتی دارید رو پاهای خودتون راه میرید و متوجه نیستید
    من که روده هام ملتهب شده و زندگیم و یه جوری مختل کرده به اونهایی که روده های سالمی دارن میگم خوشبحالتون
    پدرم که چشمش تخلیه است به ما میگه قدر چشماتون و بدونید.... 
    بقول امام حسین خدایا بخاطر بند انگشتمونم شکر
    پاسخ:
    اوهوم 
    اصلا ادم ختی اگه یه سرما خوردگی کوچیک هم بگیره متوجه نعمت سلامتیش میشه...


    واقعا...

  • آشنای بی نشان
  • سلامتی از بزرگترین نعمت هاست
    پاسخ:
    سلامتی جزء به جزء اعضای بدن خودش نعمت  خیلی بزرگیه..

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!