من لی غیرک

سلام خوش آمدید

واقعا ایده ای ندارم بری عنوان!

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۰۲ ب.ظ

1.کاش ماه رمضون یه آپشن بهش اضافه میشد و یه ساعت خواب محدود تعیین میکرد و میگفت اگه بیش از این ساعت خوابیدین یا حسش بهتون دست داد  باطل است روزتون :|

این بهار و خواب الودگیش بدبختمون کرد:|

2.هر موقع ماهی قرمزمونو میبینم یادم میره به گذشته ها..

 زمان بچگی هر موقع ماهی عیدمون میمرد میبردم خاکش میکردم توی باغچه کلی خاک میریختم روش یه کوچولو هم اب میریختم بعدم یه علامت میذاشتم که گمش نکنم بعد ها و بعدش براش گریه میکردم:))

هر روزم نبش قبرش میکردم ببینم چه شکلی شده .

شخصی که الان تو اون خونه زندگی میکنه حاصل خیزی باغچش مدیون منه:))

3.رفتیم سر مزار پدربزرگ و مادر بزرگ  به خیال خودمون گلاب بردیم تا بریزیم رو قبرشون

همین که درشونو باز کردم و بوش به دماغم خورد متوجه شدم عرق نعناس:|

اولش مامانم گفت طوری نیس بریز 

گفتم زشته بابا.

بعدم رو کردم به عکس پدر بزرگ و گفتم ببخشیدا اینا براتون خوب نیس:|

پ.ن1

نمیدونم چرا حس کردم این نوشته رو یه نوجوان نوشته نه یه جوان بیست و چند ساله..

پ.ن2

حلول ماه رمضان بر شما مبارک:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

  • دچارِ فیش‌نگار
  • گلابتون توی کابینت بوده؟ :)
    پاسخ:
    بله
    عرق نعنا جدیدا گرفته بودیم ،گلابا از پیش بوده دیگه مامانم نگاه نکرده:دی
    وای عاشقتونم 
    عرق نعنااا :)))
    پاسخ:
    بعد عمری میخاستیم گلاب بریزیم رو قبرشون اونم نشد:))

    نمیدونی چه بویی داشت اون عرق نعنا:)))


    من ماهی قرمز هامون رو مینداختم سطل اشغال :/
    ماهیهای امسال ما هنوز زنده هستن
    امان از این عرقیجات /عرقیات (نمیدونم کدومش درسته)همیشه حتما باید برچسب رو بخونی 
    ولی سوتی جالبی بود 😁😁😁 
    ماه مبارک رمضان رو تبریک می گم 
    پاسخ:
    اره دیگه بعدش منم همینکارو میکردم 
    مامانم برشون داشت من اصلا ندیدمشون،  بازش که کردم متوجه شدم از بوش:))

    ممنون:)
    خخخخ 
    چه دختر بدی :))
    نوجوان ده ساله :)
    پاسخ:
    :))
    ده ساله کودکه ولی ارام:دی
    قبول کن
    ولی ایده خوبیه ها 
    هم خنکه هم بوی باحالی داره 
    وصیت کنم که اگه اومدن سر قبرم ای مهربان برایم عرق نعنا بیاور :))
    پاسخ:
    اصلا میتونیم تبدیل به مدش کنیم 
    قیمتش از گلاب هم کم تره و به صرفه تر..:دی

    ولی اون دو آتیشه هاش خیلی بوی تندی داره باید جلو بینی رو گرفت و فاتحه خوند..

    عزیزم دور از جونت
    بدبخت چرا؟؟ خواب ... نعمت ب این خوبی..:)

    عجب جایی رو مزارش کردین! هر روز زیر و رو میشه.. :)

    بر شما هم مبارک..:)
    پاسخ:
    نمیذاره به کارام برسم:)

    اخرشم احتمالا گربه ای چیزی میخوردش…

    ممنون:)
    روحشون شاد عزیزم ❤
    پاسخ:
    ممنونم اسوکا جاان 

    خوبی خودت عزیزم؟
    نشد که :))
    پاسخ:
    اره:))
    یکم زود اقدام کردم:))
  • فروش باتری ماشین
  • روزه رفتن تو خرداد ماه و تیرماه سخته. روز تموم نمیشه که امداد باتری 
    پاسخ:
    وقتی همزمان امتحان هم داشتیم سخت تر بود!
  • قاسم صفایی نژاد
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم بدعا...

    همچنین

    خیلی وبلاگ خوبی دارید دوست عزیزم

    پاسخ:
    خیلی ممنون

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!