من لی غیرک

سلام خوش آمدید

دنیاتون چه رنگیه..

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۲۶ ق.ظ

  زیاد که دور و برت بچه کوچولو  باشه

وقتی ذوق وشوقشونو برای هر چیز کوچیکی میبینی دوست داری حداقل یه روز جای اونا باشی 

اره 

راستش دوست دارم برای یه روزم که شده برگردم به کودکی..

که با یه شکلات ذوق کنم و خوشحال بشم

بیست ساعت هی با یه اسباب بازی درب و داغون،سرگرم باشم وخسته نشم مخصوصا اگه دوچرخم باشه*_*

با دیدن عمه و خاله و دایی خوشحال بشم و وهنوزم وقتی میان خونمون کفششونو قایم کنم که نرن!

که بزرگترین مشغله فکریشون این باشه که..

اصلا اینا دغدغشون چیه…

بادکنک ترکیده؟

خوراکی ای که اون یکی بچه بهش نداده و بخاطرش خونه رو میزاره روی سرش!

اصلا اینا وقتی میخوابن چه خوابایی میبینن!؟

مسخرس:)))

همیشه که نمیشه بچه بمونیم باید بزرگ بشیم..

اهای دهه هشتادیا!

بزرگ شدن از ان چه فکر میکنید به شما نزدیک تر است!

امضا یک دهه هفتادی که نفهمید کی بزرگ شد:|

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

چقدر جالب! پستت حال و هوای این روزامه
دقیقا چند روزه به این فکر میکنم که چطوری مثل بچگیام واسه یه اسباب بازی یا کادو ذوق کنم. نه که الآن ذوق نداشته باشم ها! ولی موندگار نیست. دلم میخواد مثل بچگیم شادیام موندگار باشن :)
پاسخ:
اره واقعا

ذوق های اون موقع یه چیز دیگه بود..
همه چی یه رنگ و بوی دیگه داشت.
شبرنگه
رنگ دنیامون
پاسخ:
شبرنگ..

  • قاسم صفایی نژاد
  • حالا نه اینکه الان بزرگ شدیم دغدغه‌هامون خیلی متعالی شده :D
    پاسخ:
    مشکل اینجاست که اگه دغدغه متعالی داشتیم  اصلا دوست نداشتیم برگردیم عقب و به کودکی:))

    همه‌ی بچه‌ها اینطوری نیستن، بعضی بچه‌هه درداشون مثل آدم بزرگ‌ها یا حتی گاهی بیشتر از اونهاست.

    این روزها؟ خاکستری، تفیقی از سیاه ناامیدی و سفید امیدواری :)
    پاسخ:
    اتفاقا وقتی این پستو مینوشنم به این موضوع که گفتی فکر کردم..
    ا

    سفیدی روز هات پر رنگ و براق فرشته جان:*
    اقاااا ببخشید:|||:)))
    چرا من فک کردم تو گذاشتی -___-
    حواس نمونده برام دیگ=))
    پاسخ:
    :)))
    عزیزم فدا سرت:*

    اره حواس نمیذارن برا ادم که:دی
    سلام عزیزم 
    خیلی درسته.موافقم.منم دلم میخواد برگردم به کودکی
    پاسخ:
    سلام اردیبهشت جان عزیز:)

    اررره واقعا:)
  • پریسا سادات ..
  • عجب
    پاسخ:
    :)
    دلم یه خاله بازی میخواد با اسباب بازی های پلاستیکی یا باظرفای گلی که خودمون درستشون کردیم و گذاشتیم زیر افتاب خشک شده
    پاسخ:
    آی گفتی..
    اون یخچالای سفید کوچیک..عروسک قرمز:)
    من لباسشویی و جارو برقی هم داشتم 
    اخ اخ دلم پرکشید براشون که
    پاسخ:
    آخیی ماهیتابه و قابلمه 
    تو اسباب کشیا همشو انداختن رفت:|

    منم…
    امضا.. یک دهه هفتادی که نفهمید کی بزرگ شد.....
    :)
    پاسخ:
    به سرعت برق و باد گذشت..
    مرسی عالی بود
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!