من لی غیرک

سلام خوش آمدید

نعمت

يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۸، ۰۲:۲۲ ب.ظ

یجوری ام الان که نمیدونم چجوری..

میخوام کاری انجام بدم که نمیدونم دقیقا چکاریه

دلم از چیزی گرفته که نمیدونم چیه..

یعنی کاری ازم براش یر نمیاد

یکی از نعمت های خدا هم نعمت درد و دل کردنه..حرف دل رو زدنه..

که اصلا در من وجود نداره اصلا..

ته تهش اینه بیام اینجا بنویسم که اکثر مواقع هم میره توی پیش نویس ها یا حذف میشه..

شدم یه مخاطب خالی الذهن که که کلی فکر تو کلش میتابه و رو هیچ کدومش نمیشه تمرکز کرد .حوصله فکر کردن هم ندارم حتی:))

بیاین یکاری بکنیم حال و هوامون عوض شه!

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

درد و دل کردن آدم رو آروم می کنه. ^_^
بهتره با خدا درد و دل کنی و حرف هاتو به خدا بگی.
پاسخ:
البته اگه ترس این نباشه که حرفایی که بهش زدی از شخص دیگه ای نشنوی:)

اره دیگه همیشه همین میشه اخرش:)

خوش اومدین:)
من الان که دارم با دختر داییم میریم خرید :)
ولی پیشنهاد میکنم بری موسیقی گوش کنی بلکه حالت خوب شد ایشالا :)



پاسخ:
به به 

خوش بگذره:)

اتفاقا همچین وقتایی موسیقی روی من اثر عکس داره:دی
ممنون عزیزم:*
هعی خواهر چه کنیم آخه :)
پاسخ:
دعا کنیم..
دعا خوبه:)
آیس پک بخوریم :) اینم خوبه :))
پاسخ:
آی گفتی حوا 
آی گفتی 
*-*
فکر کنم همین جا حرف بزنیم حالمون بهتر میشه :))
پاسخ:
اینجا هم فقط میشه گفت غر دارم 

نوع غر  و دلیلش مشخص نیس:))
حیغ بزنیم به کم تخلیه بشیم چیه همش گریه و بی حالی :دی
پاسخ:
چند وقت قبل رفته بودیم یجایی با خانواده یکم سعی کردم جیغ بزنم نتونستم!!

البته این که چند تا ادم هم یهو سر و کلشون پیدا شده بود بی تاثیر نبود:دی
چیکار ؟
من میگم هر کس بره از پشت پنجره خونه شون عکس بگیره بفرسته بذاریم توی این پست :)
مثل نقشه های هواشناسی
پاسخ:
برای این  از حد کار یکم سرم شلوغه:دی
من جدی جدی خوردم :))
پاسخ:
عزیزممم 
نوش جونت*_*

اصلا یهو دلم آیس پکای کنار رود خونه رو خواست•-*
(شکلک آب دهان خود را قورت دادن )
:))
قربانت ^_^

منم :(
بیا بریم با هم :)) من توانایی خوردن یکی دیگه رو هم دارم :|
پاسخ:
عزیزی:***

بریم بریم

قرارمون کی؟
یه تسبیح بگیر دستت بشین یه گوشه بگو استغفرالله و اسئله توبَ
پاسخ:
اوهوم...

ممنون:)
این جمله از خودم نبودا علما گفتن
پاسخ:
اره متوجه شدم همونوقت:)

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
من لی غیرک

می شود من بگویم خدایا
تو بگویی جان دل؟!