من لی غیرک

سلام خوش آمدید

تصور من از آینده!

دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۳۷ ق.ظ
چشما رو باز میکنم و بعد کمی مکث بلند میشم  
اطرافو نگاه میکنم..
یکی شبیه خودمو میبینه که راحت و بی دغدغه خوابیده
این همه شباهتش به من بخاطر چیه!!!
بیشتر دو رو برم و نگاه میکنم...
همه مغموم و خسته ن..و حتی گریون!
این منم!
این لحظه س که همه ی کنجکاویم برای اینکه تو چه سنی و چطوری میمیرم برطرف میشه!
ترس همه وجودمو میگیره...
برای از اینجا به بعدش نظری ندارم!
که میگن خانم خوبی بود خدا بیامرزتش یا بگن خوبه رفت راحتمون کرد و خودشم راحت شد!!!
یا حتی تر بگن خیلی جوون بود حیف بود!
ففط خوشحالم مال و منالی ندارم که بقیه بخوان سرش دعوا کنن 
یه لب تابه و یه گوشی..که اونم یکم باهاش کار کنن اعصابشون خراب میشه از بس هنگ میکنه و میندازنش تو باغچه:|
و دیگه نمیدونم رفتار نکیر و منکر چطوریه باهام..
اون همه کتابی که درباره زندگی بعد مرگ خوندم راسته یا نه!
جهندمی ام یا...
و اینکه پل صراط چه شکلیه!!اخه به کلی ادم گفتم از پل صراط پرتت میکنم پایین!
اینم یه آینده  خیلی شیک و واقعی که مطمئنم کم و زیاد همینطوریه...
هر چه تلاش کردم نتونستم مث بقیه یه عاشقانه ی ارام از زندگی چند سال بعدم بنویسم:))
بالاخره اینم یه روز در آیندس:| 
ممنون از دعوت آلاءجان
  • yasna sadat

نظرات (۱۴)

ایشالا ۱۲۰ سال زنده باشی :-*
پاسخ:
ممنون عزیزم:)
  • دختر روشنا :)
  • اینم یه ایده است دیگه :)
    انشالله همیشه موفق باشید 
    پاسخ:
    ممنونم ازت

    همچنین:)
    چه غم انگیز
    ته اینده هممون همینه:)
    یکم از قبلش مینوشتی حالا
    پاسخ:
    راستش هیچ ایده ای برای قبل ترش پیدا نکردم!
    :)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خب یه کم شرح و بسطش میدادیم! تخیلی مثلاD:
    من هیچ ایده‌ای برای اون لحظه ندارم!
    پاسخ:
    :))

    ادم زیاد نمیتونه درباره اون لحظش نظر بده من موقع نوشتنشم کلی ترسیده بودم:دی
    آینده‌ی خوبی در انتظارت باشه:)
    پاسخ:
    همچنین رز جان:)

    منم تصوری نداشتم از آینده جز مرگ:)
    ان شاءالله بعد از ۱۲۰ سال 
    پاسخ:
    عزیزم:)
  • مهدی رنجبر
  • بالاخره دیر و زود داره. یکم صبر کنیم همه اونور رو میبینیم! ایشالا که خوب باشه
    پاسخ:
    ان شاءالله که خوب باشیم اونور
    یسنا راستشو بگو چند تا نی نی داری؟😍
    پاسخ:
    فعلا که با یه کودک درون لجباز و خسته طرفم:)
    بیا بغلم :)
    پاسخ:
    حوا عزیزم:)
    من اون لحظه رو خیلی دوست دارم
    البته از زندگی نا امیدنیستما!
    پاسخ:
    ولی من میترسم از اون لحظه..ترس هم نیس یه حس شناخته نشده..
  • سرباز کوچولو ...
  • من وصیت کردم وسایلامو با خودم دفن کنن نمی‌خوام بدمشون به بقیه :دی
    ان شإالله ۱۰۰۰۰یال عمر کنی 
    پاسخ:
    عزیزم

    دور از جونت:)

    یه لحظه خودمو در سن10000سالگی تصور کردم:))

  • سرباز کوچولو ...
  • هههه فدات عزیزم 
    هههههه ان شإالله همون موقع شبیه حضرت خضر بری تو آب زندگانی دوباره جوون بشی :)
    پاسخ:
    عزیزی جانم:***

    یا حتی مثل زلیخا عبا  رو سرم بندازم خوشگل تر شم:)
  • جناب منزوی
  • حقیقتیه که باید قبولش کرد
    ان شاءالله عاقبت بخیری :)
    پاسخ:
    دیر و زود داره ولی سوخت و سوز نه!
    ممنون همچنین:)
  • میــ๛ آنـہ
  • کاش بشه از الان خوب بود
    پاسخ:
    خدا اخر عاقبتمونو بخیر کنه!
    :)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!