من لی غیرک

سلام خوش آمدید

اندر خصایص من!

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ق.ظ

من از اونایی هستم که اگه طرفو چهره ش رو صد و هشتاد درجه هم تغییر بده  متوجه نمیشم..

نقش شوهر خانومی رو دارم که کلی موهاشو رنگ کرده ارایش کرده لباس جدید خریده و هی به شوهره میگه من تغییری نکردم؟و شوهره متوجه نمیشه اصلا  و  واسه اینکه خانمه ناراحت نشه میگه چرا لاغر شدی:))

مثلا تو فامیل دیدم که یه نفر ماه هاست خالشو ندیده و وقتی میبینتش میگه عه خاله جون مبارک باشه طلاتو عوض کردی:|

چطوری میفهمن اخه:|

من کسی رو هر روزم ببینم یادم نمیمونه رنگ موهاش چی بود یا طلاش چه شکلی بود:|

چه برسه به اینکه اگه تغییر کرد متوجه بشم:دی

نگران خودم شدم اصلا!

  • yasna sadat

نظرات (۱۷)

چطوری میفهمن واقعا؟!
پاسخ:
واقعا چطوری یادشون میمونه النگو کسی چه شکلی بود  چطوری میفهمن عوضش کرده..
چه وضعشه اخه!
اصلااااا نگران نشو منم دقیقا همینطوریم  . ولی ببین نگران نیستم ::))) :دیی
پاسخ:
یعنی واقعا به خودم شک کردم:))


:))
خوشحالم تنها نیستم :دی
  • مدل لوستر مدرن
  • منم اینطوریم اما نه در این حد...
    پاسخ:
    در مثل جای مناقشه نیست:)


    من بادم نمیاد دیروز نهار چی خوردم ! یه جای کار میلنگه یا تو چشم و فکرم  برام مهم نیس یا مردم برعکسن
    پاسخ:
    :))

    ولی من کاملا برعکست متوجه تغییر توی چهره میشم، حالا شاید نفهمم چکار کردن ولی میفهمم که یه تغییری کردن :)
    طلا و لباس و ... ولی نه، جزئیات ریز اینجوری مورد توجهم نیستن معمولا، تخصصم چهره‌است :))
    پاسخ:
    :))

    ایول

    مثلا کسی از من بپرسه خیلی چاق نشدم نه؟یا لاغر نشدم؟
     بهش میگم من از وقتی یادمه همینجوری بودی نمیدونم:دی
    شاید دغدغه ندارن  و جزییات بیش از حد براشون مهمه و دیگران چه کارها و چه تغییراتی میکنند!
    پاسخ:
    تو اطرافیانم به این نتیجه رسیدم همه این مدلی ان و دقت میکنن به جزعیان فقط من بر عکسم!
    منم دقیقا هیچوقت متوجه تغییر آدما نمیشم:/
    پاسخ:
    ما خیلی خوبیم:))
    سخت نگیر :|
    پاسخ:
    واقعا خیلی تفاوت بین خودم و بقیه دیدم که یهو مهم شد برام:))
    قشنگ همینجوریه بعضیها دقیق آمار میدن میدونن طرف رو 6 ماه پیش که دیدن لباسشم چه رنگی بوده چند تا النگو داشته چه مدلی بوده عجب استعدادی.
    پاسخ:
    کاش استعدادشونو جای دیگه پیاده میکردن اینا!
    بزن قدش 🙌
    اصلا به ما چه 
    😂😂
    پاسخ:
    :)))
  • مریــــ ـــــم
  • :)))
    در این حد نیستم ولی دوستم دماغشو عمل کرده بود و چشاشم لیزیک فکرکنم بوتاکس هم کرده بود.هی به من میگفت تغییری نکردم؟؟هی نگا میکردم میگفتم ابرو؟؟مو؟؟ :))))
    البته هنوزم معتقدم تغییری نکرده بود

    پاسخ:
    چه انتظاراتی دارن مردم چسب دماغشو کنده انتظار داره بقیه بفهمن عمل کردن:)) 



  • آشنای غریب
  • منم متوجه نمیشم. ماخیلی باهالیم :)
    پاسخ:
    خیلیییی:)
  • قاسم صفایی نژاد
  • من حتی طرف خونه‌اش رو بازسازی بکنه هم متوجه نمیشم :))
    پاسخ:
    :))))
    منم به دوستم هربتر رسیدم گفتم عه مبارکه لباست و تازه گرفتی 
    اونم گفت نه مال پارساله
    الان سوژه شدم
    یچی به نظرم جدیدم بیاد هیچی نمیگم😂😂😂
    پاسخ:
    :)))


    اره اصلا بهشون بگو چقد لباست قدیمیه تو:))
    اونا زیاد توجه میکنن.

    شما خودتو درگیر نکن


    پاسخ:
    به کار خودم ادامه میدم:)
    من هم به شدت مثل شمام !! و نمیدونم اونایی که متوجه تغییر میشن اینهمه دقت رو از کجا میارن !!!
    پاسخ:
    خوبه شماها بودین که بفهمم تنها نیستم تو این مورد

    دیگه واقعا داشتم از خودم نا امید میشدم!:))
  • آباژور دکورشاپ
  • یه بار موهامو از ته زدم رفتم خونه. برادرم منو دید و هیچی نگفت. بعد که یه‌کم گذشت گفتم من تغییری نکردم؟ گفت نه. گفتم موهامو کوتاه کردم! گفت ئه مبارک باشه. :|

    پاسخ:
    :))))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!