من لی غیرک

سلام خوش آمدید

حیف...

سه شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۷، ۰۴:۴۸ ب.ظ

یه معلم داشتیم دوران دبیرستان 

میگفت بچه ها خیلی نامرد شدن..

همچین که از مدرسه فارغ التحصیل شدن اگه یه روز تو خیابون ببیننت روشونو بر میگردونن و میرن...انگار نه انگار یه روزی معلمشون بودیم...

یه بار سر ایسگاه تاکسی دیدمش،اما اون منو ندید..

یادم به حرفش افتاد رفتم سلام کردم بهش،نمیدونم شناختم یا نه ولی خیلی تحویل گرفت منو:)

معلم ساده و بی ادعایی بود کاری به کسی نداشت کلا...

یه معلم دیگه بود که من خیلی دوستش داشتم ،برعکس معلم قبلی اون پر ادعای عالم بود..

هر موقع باهاش درس داشتیم خوشحال عالم بودم:|

با اینکه سر شیطنتام بهم صفر میداد ولی بازم دوسش داشتم:|

خیلی زیاد!

الان وقتی میبینیش وحتی جلو پاش بلند میشی انگار با مغرور ترین ادم دنیا رو به رویی،کله  شو میندازه پایین و میره:|

ضایع شدم جلو همه کسایی که تو اون مجلس بودن..

زورش اینجاس مثلا فامیلم هست:|

حیف من که انقدر اینو دوسش داشتم!

حیف دوست داشتن واقعا  که صرف اینا بشه..یا اینکه بخوان بشن برات الگو

نگید حواسش نبوده ،خیلی هم بود..دفعه  اولش نبود:)

 

  • yasna sadat

نظرات (۲۱)

بعضیا متاسفانه همینن! 
مثل یکی از اقوام مامانم! مامانمو میدید، اما زورش میومد احوال پرسی کنه! 
اینا یه جورایی خود درگیرن! 
پاسخ:
خدا نکنه اینا به جایی برسن،
واویلا...
یه معلمی داشتیم کلا لبخند نمیزد . معلم فیزیک بود . منم فیزیکم بدک نبود . یه روز دیگه نتونست جلوی خودشو بگیره به من یه ذره لبخند زد . از اون روز به بعد بچه ها به من می گفتن فرد مورد علاقهی آقای فلانی 😁
پاسخ:
سلام:)

حتما شما رو به عنوان تنها شاگردی که استثناعا بهش لبخند زده بیاد داره هنوز:))
یکی از معلمامون خیلی ازش متنفر بودم 

تا یکم صدام در میومد منفی میداد یا کتک میزد :(
پاسخ:
کتک!!!

عجب معلمی بوده ایشون
  • احسان شریعتی
  • مثل خودش رفتار کن، میگن تکبر مقابل متکبر عبادت است
    پاسخ:
    دقیقا تعیین کرد از این به بعد چطور باید برخورد کرد باهاش..



    بعضیا واقعا بی جنبه هستن 
    خدا میدونه به کی چه جایگاهی بده :)
    پاسخ:
    اره واقعا:)
    سلام :)
    شاید هم رَویشو تغییر داده بعد از اون :)
    پاسخ:
    خوش بینانه نگاه میکنیم پس:)
    نشانه ی شخصیتشه..
    همچین ادمایی رو باید یه دس کتک زد:|||||
    پاسخ:
    ایش بر آنان باد اصلا
    یه معلم هم بود توی دبیرستان از من خوشش نمی اومد
    پارسال شماره ام رو گرفته بود گفته بود خیلی دوست دارم ببینمت :))
    پاسخ:
    توبه کرده بنده خدا:))
  • اردیبهشت ..
  • چی بگم خواهر
    پاسخ:
    خبر سلامتیت:)
  • آشنای غریب
  • شاید دوران تحصیل خیلی عصبانیش کردین 

    پاسخ:
    نه من جز شاگردای درس خونش بودم..
    از حق نگذریم معلم خیلی خوبی بود اما..

    من یه معلم فیزیک داشتم خیلی دوسش داشتم، چند هفته قبل خواهرم گفت آقای فلانی رو میشناسی؟ گفتم اره معلمم بوده چطور؟ گفت فوت شده، گفتم مطمئنی گفت اسم و فامیلش اینه گفتن معلم فیزیک هم بوده منم گفتم پس خودشه، نشسته بودم اشک می‌ریختم و خاطرات مدرسه‌ام رو مرور میکردم، یادمه روز اخر کلاس بهم گفت تو و فاطمه برام مثل دخترای خودمین، خلاصه همزمان از بچه‌ها هم سئوال کردم تا اخر یکی از بچه‌ها گفت منم فکر میکردم خودشه ولی نیست، چند روز قبل اومد مغازه‌مون خرید کرد.
    انقدر خوشحال شدم که نگو :)
    پاسخ:
    آخ آخ چقد بده این تشابه اسمیا..

    خدا حفظشون کنه:)
    من با معلمای ابتداییم هم سلام علیک دارم و هنوزم خانم صداشون میکنم:)
    پاسخ:
    عزیزم:)

    من دیگه خیلی هاشونو اصلا دیگه ندیدم..
    سلام :)
    درود بر معلمایی که نقش قشنگی از خودشون تو ذهن بچه ها ترسیم میکنن ...
    پاسخ:
    سلام:)

    درود...
  • میــ๛ آنـہ
  • خیلی این اتفاقات بده
    یجورایی باروان ادم بازی میکنه
    پاسخ:
    دقیقاا...

    حس خیلی بدیه
    من که معلمامو میبینم بصورت پیشفرض خجالت میکشم!! نمیدونمم چرا
    پاسخ:
    عجب:))
  • لوستر سقفی جدید
  • عجب
    پاسخ:
    بله..
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ما یه معلمی داشتیم که خیلیی دوستش داشتیم. بچه هامون چند وقت پیش رفتند مدرسه دیدن معلم ها، میگفتند هیچ کدوممون رو نشناخت:-( اصلا انگیزه م رو واسه رفتن به مدرسه از دست دادم
    پاسخ:
    سلام حورا جان کم پیدا:)
    خوبی؟
    معلم دبیرستان بوده؟
    اره کلا  خیلی حس بدیه!
    زیاد شاگرد داشتن شاید یادشون نیاد..
    ولی بی محلی  به شاگرد قدیمی خیلی نوبره دیگه:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • آره. ۴ سال دبیرستان، معلم ادبیاتمون بود. راستش از هرکس انتظار فراموشی داشتم ولی از اون نه:-(
    پاسخ:
    اوه چهارسال..

    عزیزم…
  • اردیبهشت ..
  • سلام یسنا جان 
    عیدت مبارک.الهی که هرروزت عید باشه.
    شما سیدی تو روز عید برای سلامتی خواهرم دعا کن عزیزم
    پاسخ:
    سلام عزیزم:)
    مرررسی ازت 
    همچنین عید خودت مبارک اردیبهشت جان:**

    ان شاءالله سالم و سلامت باشند:)
    وبلاگتون عالیه
    پاسخ:
    :)
    نتیجه میگیریم که نباید معلم ها رو دوست داشت..
    ارزششو ندارن اصن! :))
    پاسخ:
    دقیقا:))

    ولی بعضی هاشون خیلی ماهن..

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!