من لی غیرک

سلام خوش آمدید

نخود سیاه

جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۵۳ ب.ظ

من و دختر عمه هم سنیم

با سه ماه اختلاف سنی که اون بزرگتره..

تو بچگی خیلی با هم خوب بودیم بهمون میگفتن دوقلو ها افسانه ای!

همون زمان آقاجون خدا بیامرز  مریض بود خیلی زیاد..

ما هم خونشون بودیم..نمیدونم بزرگترا راجب چی میخواستن صحبت کنن به  شوخی به من و دختر عمم گفتن برین یکم نخود سیاه بخرین و بیاین..

ما هم خوشحال از این که بزرگ شدیم و بهمون میگن برید خرید رفتیم!

اما خب

از کجا بخریم؟

اول رفتیم دم یه خرازی گفتیم آقا نخود سیاه دارین؟؟

اونم  یکم نگامون کرد بقیه مشتری هاش یکم خندیدن  و فروشنده نامردی نکرد  اخم کرد و گفت من ندارم ولی  اون میوه فروشی فروشیه داره!!

ما هم دوتایی رفتیم دم میوه فروشی یادم نیست چه اتفاقی افتاد هر چی بود خوب نبود!! رفتار خوبی نکرد:|

برگشتیم خونه شون و گفتیم هیچ کس نداشت

گفتن چی؟

گفتیم نخود سیاه دیگه!!

از اون جا بود که نا امید شدن کلا ازمون:))

همینقد ساده!همینقدر....

:|

  • yasna sadat

بچگیجات

نظرات (۱۰)

  • آشنای غریب
  • چرا مگه الان رابطه با دختر عمه خوب نیست؟

    پاسخ:
    کاری با هم نداریم اصلا..
    :)
  • کاکتوس :)
  • عجب فروشنده ای بوده 
    خاطره قشنگی بود 😂😂😂
    پاسخ:
    اره:))

    ممنونم عزیزم:)
  • نیلوفر کیانی
  • جالب بود ! 😂😂😂😂

    پاسخ:
    مرسی:))
  • جناب قدح
  • سلام
    پس پیدا نکردین !
    پاسخ:
    سلام:)
    ما که پیدا نکردیم
    ولی بزرگترا به هدفشون رسیدن
    :)
  • مهدی رنجبر
  • :)) چجوری دلشون میومده آخه!! البته اگه خیلی شر نبودید
    پاسخ:
    به راحتی:))

    نه بچه خوبی بودم من:دی
    ای جانم
    ته پاک
    پاسخ:
    مرسی عزیزم:)

    یادش بخیر بچگی...
  • قاسم صفایی نژاد
  • :))
    پاسخ:
    :)
  • اردیبهشت ..
  • :-)عزیزم
    پاسخ:
    :**
    هنوزم پیگیر نخودسیاه هستین؟
    پاسخ:
    نمیدونم.
    شاید....
    عالی بود
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!