من لی غیرک

سلام خوش آمدید
بابا لنگ دراز عزیزم

بابا لنگ دراز عزیزم

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۰۳:۴۰ ب.ظ

یعنی به به به این کتاب چقد منو به وجد اورد 

خیلی وقت بود انقد زود تند سریع یه کتابو تموم نکرده بودم..

چقد شیرین چقد ساده

بعضی جاهای کتاب حس میکردم حرفای دل منو داره میزنه جودی ابوت

اونجاش که میگفت: گاهی احساس  میکنم من در دنیای عجایب هستم با همه بیگانه هستم  زبان مردم این دنیا را نمیفهمم همین موضوع مرا رنج میدهد .یک عمر از این احساس ناراحت بودم...

خود خود منم این قسمت یه بارم درباره این حسم پست گذاشتم یادتونه؟

یا اونجا که میگفت :جای شکر دارد که من هیچ خدایی را از کسی به ارث نبرده ام و آزاد هستم که خدا را آنطور که میخواهم بشناسم ..

خداوند من مهربان است بخشنده است با گذشت است خیلی هم عالم و داناست.

چقد هیجان انگیز بود که آخر دستان فهمید بابالنگ داراز عزیزش  کسی که این همه مدت ناشناس بود براش و بهش نامه میداد همون جروی هست که دوستش داره*_*

نمیدونم چرا خوندن این کتاب انقد رو من اثر مثبت داشت:))

علاقه مند شدم کارتونشو ببینم تا آخر!

بخونید این کتاب رو 

باشه؟

  • yasna sadat

معرفی کتاب

نظرات (۲۴)

  • اردیبهشت ..
  • چشم.منم علاقمند کردی بخونمش:-)
    پاسخ:
    چشمت سلامت عزیزم:)

    عاالیه:)
    خوندم 
    پاسخ:
    خوشت نیومده ازش؟
  • تعمیر هارد در اصفهان
  • ممنون. زیبا بود
    پاسخ:
    تشکر
    کارتونشو بیشتر دوست داشتم 

    اما در مورد دختران کوچک کتابشو دوست داشتم 
    پاسخ:
    کارتونشو ندیدم زیاد...

    :)
    این کتاب خیلی خیلی دوست داشتنیه. مدت ها پیش خوندمش. ادامه هم داره اگه خواستی کتاب دشمن عزیز رو هم بخون که ادامه ی کتاب بابالنگ درازه.
    پاسخ:
    ارره خییلی خوبه..
    جددددی چه خوب 

    ممنونم بابت معرفی:)

    راستی خوش اومدین:)
    خیلی وقته دارم به خوندن کتاب‌هایی که کارتون‌هاشون رو می‌دیدم فکر میکنم، تصمیم دارم آنه شرلی رو بخونم، البته بعدا که سرم خلوت شد :)
    پاسخ:
    اره کار جذابیه:)

    میگم یعنی کتاب پدر پسر شجاعم هست؟
    :))
  • اردیبهشت ..
  • دانلود کردم.حتما میخونمش :-)
    پاسخ:
    عزیزم:))

    امیدوارم خوشت بیاد ازش و  با خودت نگی.اخه این چی بود معرفیش کرد:دی
  • جناب قدح
  • کتاب خوندن عالیه

    سلام :)
    پاسخ:
    سلام:)

    کتاب های خوب رو بله عالیه خوندنش:)
    شیرینی کتابا و فیلما و کلا دنیای ادبیات اینه که میبینی فقط خودت نیستی که یه حس غریب و یا مشکلی رو داشتی و یه جوری از اون حس تنهاییه در میای... آدم بعضی فیلما رو میبینه  بعضی کتابا رو میخونه میگه آخ آخ چقدر شبیه منه! که خالق اثر چقدر من بوده!...

    راستی... من تازه اومدم، ممنون میشم به وب منم یه سری بزنید و کامنت بذارید 
    http://loner.blog.ir
    پاسخ:
    سلام خوش اومدین:)

    اره دقیقا...

    حتما:)
  • اردیبهشت ..
  • نه عزیزم نمیگم اینو.هر کتابی حداقل یکبار رو ارزش خوندن داره
    ۲۰صفحه شو خوندم :-)
    پاسخ:
    اوهوم:)

    ای جان:)
    پس اگه تموم شد لطفا نظرتو بگو راجبش:)
    نه اونو فقط کارتونش رو ساختن که با مخ ما بازی کنن:))
    پاسخ:
    :)))
    دهه شصتیا میگن کاتون اونا بوده
    ولی هی تکرارشو برامون گذاشتن هی گذاشتن:))


  • اردیبهشت ..
  • هیچکس نیست که جودی ابوت رو دوست نداشته باشه.
    چشمم
    پاسخ:
    شخصیت مثبتی داره 
    مثبت اندیش..با غصه هاش کنار میاد به خوبی…

    چشمت سلامت عزیزم;)
  • اردیبهشت ..
  • اوهوم.
    چیزیکه برای ما خیلی سخته.
    پاسخ:
    اوهوم 
    دقیقا..
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  • یسنا؟بعد کنکورم هی بهم یاداوری کن بخونمش..خب؟
    پاسخ:
    جونم عزیزم
    حتمااا همچین که خیالت راحت شد کلی فیلم  وکتاب دارم بهت معرفی کنم...
    تازه سال اول دانشگاهم سرت خلوته:*_*
  • کاکتوس :)
  • چند صفحه از این کتاب رو خوندم 
    این پست باعث شد دوباره از اول بخونم 
    ممنون :)
    پاسخ:
    عزیزم:)
    خواهش میکنم:)
    باشه :)
    پاسخ:
    :)
  • دنیای کامپیوتر ...
  • کارتون زیبایی است... آن را دیده ام.
    پاسخ:
    کتایش یه لطف دیگه داره..
    :)
  • دنیای کامپیوتر ...
  • از این بابا لنگ دراز ها یکی میخواهم ولی کو؟
    پاسخ:
     فقط تو کتابا 
    تو قصه ها...
    کارتونش کافی نیست؟
    وقت کردی بهم سر بزن.
    پاسخ:
    نمیدونم شاید...

    :)
  • آسـوکـآ آآ
  • واقعا زیباست. من نسخه قدیمیش رو خوندم. 
    کارتونش رو زبان اصلی ببین حتما. :)
    پاسخ:
    اره واقعا...به نظرم طوریه که دخترا مخصوصا بیشتر خیلی بپسندنش..

    اونقدرا قوی نیستم تو زبان:دی
    اونایی که کارتونشون رو دیدم معمولا سراغ کتابشون نرفتم. البته بجز انشرلی عزیز و دوست داشتنی ام.
    ولی منو ترغیب کردی برم سراغش
    اما میخونمش
    کتاب یه عالم دیگه است
    پاسخ:
    سلااام عزیزم  :)واجب شد انه رو هم بخونم:)

    البته کوچولو بودم فقط کتاب داستانشو خوندم:دی

    حتما بخون پشیمون نمیشی:)
  • میــ๛ آنـہ
  • منم کتاب صوتیش رو گوش دادم
    از یه جاهایی به بعد (قبل پایان کتاب صوتی)فهمیدم که عموی سَلی ، همون بابا لنگ درازه
    پاسخ:
    صوتیشم خوبه:)

    عموی جولیا بود  البته...
  • میــ๛ آنـہ
  • اره یه لحظه اشتباه نوشتم
    من توی خیالم خودم رو گذاشتم بجای جودی، وخودم میخواستم یکی ازخونواده سَلی بیاد منو بگیره....!
    پاسخ:
    عزیزم:))

    برادر سالی  بود البته ولی خب جودی  میگفت بزرگ نیستش
  • قاسم صفایی نژاد
  • یعنی اضافه کنم به لیست کتاب‌هام؟ یا خیلی دخترونه است؟
    پاسخ:
    نه خیلی دخترونه نیست:)
    نامه نوشته های یک دختره خب..

    ولی واقعا بستگی به سلیقه داره...

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!