من لی غیرک

سلام خوش آمدید

جر زن

دوشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۵ ق.ظ

پسر خاله  شونزده هفده سالم همیشه منو صدا میزنه جر زن..

قدیما توی حیاط خلوت یه لی لی خوشگل میکشیدم و با دختر خالم بازی میکردیم..

داداش کوچیکترش هم همش میخواست تو بازی ما باشه..شعر دخترا با دخترا پسرا با پسرای من و خواهرش هم روش تاثیر نداشت و به وساطت مامانش میپرید وسط بازی ما..

تو این بازی لی لی من به قدرت میتونم بگم دارنده ی مدال طلا میشدم  اگه  جزء مسابقات در نظرش میگرفتند..

توی هر مرحله که این خواهر و برادر جلو میرفتند از خودم یه قانون من در آوردی اختراع میکردم که اونا نبرند و در نتیجه همیشه خودم میبردم و اونا بازنده بودند... مثلا میگفتم سنگ رو بذارید زیر زانو یا رو سرتون و بازی کنید اگه افتاد میبازید..یا چشم بسته باید برید پاتون رفت رو خط باختید  :))

 تو همون بچگی اونا از این شهر رفتند و دیگه کسی نبود تو بازی سرشون کلاه بزارم تا خودم برنده شم !!

و هنوزم منو صدا میزنه جر زن!

  • yasna sadat

بچگیجات

نظرات (۱۳)

فوقِ جِر زن حتی -___- :)))
پاسخ:
:)))
آره
  • ๓iŞŞ  คຖē
  • حق دارن خو
    پاسخ:
    حالا ما تو بچگی یه کاری میکردیم حالا جلو همه میگه جر زن:))
    خواهرِ من مثلاً :))
    پاسخ:
    خواهرت هم همینطور بود؟:)

    فک کنم منظور کامنتتو متوجه نشدم:))
    (:
    پاسخ:
    :)
    دست شیطون رو از پشت بستی که:)))
    پاسخ:
    الان بچه خوب و ساکتی شدم :))
    یه توانایی خاصی برای نماینده مجلس شدن دارینا :)) 
    از من گفتن بود
    پاسخ:
    :)))
    نوستالژی به این شیرینی نوبره :)
    پاسخ:
    دیگه بالاخره :))
  • رضا `پسر از جنس پدر`
  • دکترای جر زنی به شما تعلق میگیره :)
    پاسخ:
    دکتراش که دست بزرگانه:)
    به این بازی تو بچگی میگفتیم خط پا :)
    پاسخ:
    چه جااالب اتفاقا داشتم پست رو مینوشتم به این فکر میکردم بقیه به این بازی چی میگن
  • آقای برادر
  • دیگ دست هرچی جر زن بوده از پشت بستین:))
    پاسخ:
    نه در اون حد
    :)
  • آشنای غریب
  • یهو به 17 سال پیش رفتم :|
    عجب روزایی گذروندیم :((
    پاسخ:
    یادش بخیر..
    کاش میشد کودکی شد کودکانه گریه کرد...
    :))) یکمی حق دارن خو ولی خو الان دیگه نباید بگن 
    پاسخ:
    :)))

    میگم که..
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • خودت هم به همون قانون‌ها عمل می‌کردی؟
    حالا اونا چرا اعتراض نمی‌کردن؟!
    پاسخ:
    به بعضیاش اره:))

    چون جفتشون از من کوچیکتر بودن گوش میدادن:))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!