من لی غیرک

سلام خوش آمدید

میدم بکشنت عمه!

چهارشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۲۰ ب.ظ

نشستیم با برادر زاده  تخمه میشکنیم...برا این که خودش بیشتر بخوره

کاسه رو گذاشته جلو خودش و یدونش رو داده به من بقیشو خودش میخوره .بعد به من میگه بسه دیگه عمه انقد نخور دلت درد میادا!

منم یه کوچولو از کاسه برداشتم و گفتم نه  دلم درد نمیاد:))

میگه :من بابا دارم.. بهش میگم بیاد بزنتت که تخمه ها منو میخوری:|

منم گفتم  خب  اگه  بابات منو زد منم میزنمش :))

قیافش رفت تو هم و هیچی نگفت...

ده دقیقه بعدش اومده میگه عمه به آقا دزده میگم بیاد با تنفنگش بکشتت تا بمیری

میگم چرا؟

میگه چون میخوای بابا منو میزنی:))

یعنی چقد خوش مزس کل کل کردن با این بچه:))

  • yasna sadat

نظرات (۲۶)

طوری نیست کل کل کن ولی تخمه هاش رو نخور :| :))
پاسخ:
نمیشه که..پس چطوری کل کل کنم:))
  • جنگجوی درون
  • ((:
    پاسخ:
    :))
    اینم هست
    وگرنه کاری ت نداره :)
    پاسخ:
    دقیقا:)
  • جنگجوی درون
  • چه عمه ی خوب و باحالی. 
    خداحفظتون کنه♡
    پاسخ:
    خیلی ممنونم:)
  • Åηℯ  ṧ♄εґłƴ
  • خدا برادر زاده ها وعمه هارو باهم زیادکنه ....ههههه
    پاسخ:
    :)))))
    روی باباش غیرت داره :) 
    می فهمه تو خواهر باباشی؟ 
    پاسخ:
    نه متوجه نمیشه...بهش میگم من یدونه داداش دارم اگه گفتی کیه؟
    میگه مایده...
    دوستمو میگه:))
  • استاد بزرگ
  • خدا حفظش کنه ...
    تا باشه از این جور کل کل ها باشه
    :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم:)
  • .. مــَـمــَّـد ..
  • چه شیرین زبون... خدا حفظش کنه!
    پاسخ:
    مرسی:)
    ناراحت نشین..
    شما که عمه‌شین.. باباش هم تخمه ها رو میخورد.. باباشو هم میداد زیر گلوله دزده! :/ :)
    پاسخ:
    :)))

    دقیقا
    :)))
    برادر زاده منم هر وقت یه حرفش گوش نمیدم میگه من تو رو دوستت ندارم عمه محدثه رو دوست دارم بعدشم داداشم بزرگ بشه میدم بزنتت:))
    منم میگم باش :|
    پاسخ:
    :)))

    عزیزممم
    کلا سلاح دفاعیشون دوستت ندارم گفتنشونه:)
  • دنیای کامپیوتر ...
  • چه قدر پیر شدم...موهام سفید شد.
    پاسخ:
    چرا؟!
  • دنیای کامپیوتر ...
  • پیر که نشدم(شوخی بود)
    .
    .
    .
    سفید شدن موهام ارثیه.
    پاسخ:
    از دست این ارث ها
  • آسـوکـآ آآ
  • خدا حفظش کنه عزيزم
    پاسخ:
    ممنونم آسوکا جان:)
    :))
    پاسخ:
    عزیزم:)
    کامنت جناب روزها :)))

    سلام 
    عمه کل کل کردن واقعا خیلی خوب و دلچسبه :)))
    چند سالشه ماشاء الله ؟
    خدا حفظش کنه 🙏


    +

    من تا بخوام با برادرزاده ام کل کل کنم داداشم همچون عقابی میاد و مانع میشه :|
    در این حد من آزادم :|:))


    پاسخ:
    سلام عزیزم:)
    اره خیلی جالب بود:)
     سه سال و چهار ماه..
    باران از موقعی که هنوز راه نرفته بود و زبونش باز نشده بود اینجا راجبش نوشتم..الان میبینم وااای چقد زود گذشت:)

    اگه باباش باشه کسی جرات نداره کمتر گل بهش بگه که:)) الان نه باباش بود نه مامانش از فرصت استفاده کردم برای کل کل:))

    :))
    چند سالشه این فسقلی ؟
    پاسخ:
    سه سال  چهار ماه:)
    خدا حفظش کنه :)
    پاسخ:
    ممنونم:)
    الهیییی *_*
    خدا حفظش کنه :))
    پاسخ:
    ممنونم  پرواز جان عزیزم:)
    عزیز دلم:**
    ابوالفضل و سارای ما وقتی بهشون بگی‌ مامانت خواهرمه و بابات داداشم قهر میکنن و زمین‌ و زمان‌ رو به هم میدوزن:))
    باز خوبه مشت نخوردی ازش واسه دوتا دونه تخمه:D
    پاسخ:
    دقیفا اینم همینطور وقتی اینطوری میگی لوس میشه گریه میکنه  و میگه نه فقط بابا منه!
    دیگه بعضی وقتا بهش میگم..بچه  پدرت قبل این که بابا تو باشه دادا من بوده:))

    هعی من از  این بچه مشت ها و مو کشیدن ها خوردم:|
    :))
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • چه تعصبی هم روی باباش داره:-))
    بگو بچه جان منم خواهر همون پدرم دیگه!
    پاسخ:
    رو این موردم که خواهر باباشم تعصب داره میگه فقط بابا منه:))
    آخی عزیزم♡-♡
    خداحفظش کنه:)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم مرررسی:)
    وای چه ناز :)
    من بودم یه لپش رو میکشدم و محکم بغلش میکردم سفت :)
    خدا حفظش کنه 💜
    پاسخ:
    :)
    ممنون عزیزم:)
  • محمد علیزاده
  • تبریک شما جزء برترین های بیان شدید
    پاسخ:
    مچکرم
  • بابای نرگس
  • خداحفظش کنه
    ولی مال بچه خوردن نداره
    نکنید ازاین کارها
    پاسخ:
    ممنون:)
    اگه اینطوری بخوایم حساب کنیم کل دنیا مال این فسقلیه کسی نباید بهش دست بزنه..چون نسبت به همه چی احساس حق مالکیت داره:)
    بنده خدا بخاطر امنیت پدرش می خواد قاتل اجیر کنه :)
    پاسخ:
    :))
    پس منم باید محافظ اجیر کنم!
    با سلام...
    شما هم مي توانيد کسب درآمد عالي داشته باشيد
    دوستان عزيز خواندن اين مطلب فقط 10دقيقه زمان خواهد برد اما اين 10 دقيقه سرنوشت شما را تغيير خواهد داد
    اين روش ها آن قدر ساده هستند که آرزو مي کنيد اي کاش زودتر آنها را کشف مي کرديد تا خيلي زودتر درآمد پيدا کنيد
    ديگر نيازي به کار در بيرون از منزل نيست و فقط با صرف 2 تا 4 ساعت در روز درآمدي باورنکردني خواهيد داشت.
    نويسنده اين مطلب به شما تضمين خواهد داد که بعد از گذشت دو هفته به درآمدي بالاي 400 هزار تومان در روز خواهيد رسيد
    اطلاعات بيشتردر سايت زير

    www.musicgelyan.com

    آدرس بالا را بصورت کامل در مرورگر خود کپي کنيد

    اگر اهل کسب و کار اينترنتي هستيد فرصت را از دست ندهيد
    تفاوت روش هايي که شما در اين سايت با آن آشنا مي شويد با ساير سايت ها اين است که همه ي اين نکات
     طبق تجربه ي واقعي در بيش از 5 سال به دست آمده و بر خلاف سايت ها ي ديگر تئوري نيست.
    پس با کمک آنها شما مي توانيد خيلي سريع تر و مطمئن تر در کسب و کار اينترنتي خود موفق شويد و ماه ها در وقت ارزشمند خود صرفه جويي کنيد.

    درضمن تبادل لينک نيز با تمامي وبلاک ها و سايت ها داريم

    پاسخ:
    سلام

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!