من لی غیرک

سلام خوش آمدید

زن آقا جون

جمعه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۲۴ ق.ظ

امشب خونه ی آقاجون خدا بیامرزم برای افطار جمع بودیم با عمو ها وعمه ها و بعضی از بچه ها

هر سال یک شب از ماه رمضان همین بساطه..

یه خونه ی  کوچولو ونقلی که مهمونا مجبورن خیلی صمیمی کنار هم دیگه بشینن..

چیدن سفره ی افطار و کم کم اومدن بقیه ی عمو ها .البته سال های قبل شلوغ تر بود اما چند ساله بخاطر کمبود جا نوه های مزدوج خانواده دعوت نمیشن:)

قسمت دوست داشتنی ماجرا قسمت ظرف شستن هست .این که همه ی ظرف ها رو ببری دم حوض کوچیک توی حیاط و با زن عمو ها بشوری و به کل کل های این دو تا زن عموی تازه وارد بخندی و سر به سرشون بذاری :)) اونا هم تهدید کنن قشنگ  بشور  ظرف ها رو وگرنه میریم به شوهر آیندت اطلاع میدیم ..منم بگم نشونیش رو بده خودم میرم اطلاع میدم بهش:)

بعدش بشینی با دختر عمه ی هفت ساله ی کوچولوت که اتفاقا اسمت رو هم بلد نیست کلللی بازی کنی  جوری که موقع اومدن نذاره بیای و بگه از فردا همش  بیا خونمون:)

خدا رو شکر یدونه بزرگ تر(خانم آقاجونم که بهش میگیم زن آقاجون) هست که هنوزم گه گاهی هر چند  کم دور هم جمعمون کنه..هر چند من نوه ی ناتنیش باشم و بیشتر وقتا اسممو اشتباه بگه  ولی الان  بودنش خیلی خوبه:)

این که روز اول عید جایی هست که اولین خونه بری خیلی خوبه..

مزه چشیدن پدربزرگ مادر بزرگ رو زیاد نچشیدم..اما داشتن همچین بزرگتری تو فامیل هم خیلی شیرینه:)

  • yasna sadat

نظرات (۸)

من همیشه از زیرِ شستنِ ظرف‌ها در میرم :))))
پاسخ:
:)))
اینجا امکانش نیست:دی
:)
پاسخ:
^_^
  • علیــ ـرضا
  • بسلامتی :)
    پاسخ:
    ممنونم:)
    چرا کامنت من اینجا نیست؟:)
    ظرفها رو باید از مردها شست، من امسال چندتا از دوستان رو دیدم همینکار رو میکردن،البته رفته بودن مسافرت ولی خب همش ظرفها رو اقایون می‌شستن، میخوام الگو قرارشون بدم:))
    + جمعتون همیشه جمع عزیزم:)
    پاسخ:
    عه فرشته جون  کامنت گذاشته بودی اینجا که ثبت نشده یا کلی میگی؟:)

    مردا؟؟
    اولش یه تعارف اصفهانی میان  که میخواین ما بشوریم؟همچین که همه با ذوق  تایید کردن تو سه سوت محو میشن:))

    اما تو عروسی هایی که تو خونه گرفته میشه دیگه ظرفا با مرداس:)
    نه فکر کردم نوشتم گویا ننوشته بودم:|
    ما اصلا مردهامون تو کار ظرف نیستن متاسفانه:| 
    زنده باد ظرف یکبار مصرف برای عروسی:)))
    پاسخ:
    :))
    واسه این پرسیدم که شده تو این چند روز کامنت گذاشتم بعد متوجه شدم نرفته!

    زنده باااااااااااااد:))
    اما فعلا یه بار مصرفش در حد همون لیوان و سفره س :))
    سرعت نت افضاحه من بعضی صفحات رو به زور باز میکنم:(
    پاسخ:
    اگه یه بار به سرعت باز شد تعجب آوره واقعا..
  • پوریا آریافر
  • ان شالله در کنار خانواده همیشه همینطوری گرم و شاد باشید
    تو نظرات درباره ظرف شستن گفتید و منم بگم که ما (من و پدرم) ظرف هم زیاد میشوریم :)) 

    راستی نظرت رو دریافت کردم ولی تایید نمیکنم تا یادم باشه درباش پست بذارم :)

    پاسخ:
    خیلی ممنون همچنین:)

    چقدررر خوب احسنتتت.. مادرتون  کلی خوش بحالش میشه:))


    ممنونم مررررسی:)



    خدا پدربزرگتونو بیامرزه...

    مزدوج که میشن، دیگه حسابشون نمیکنید؟ :)

    آدرسشو بلد نیستین مگه؟! :))


    + "زن آقاجون" چرا؟!
    گناه داره خب.. همون مادربزرگ صداشون کنید...
    پاسخ:
    ممنونم

    مزدوج که میشن دیگه جاشون تو خونه هه نمیشه:)به قولی یا جای خودشونه یا همسرشون...


    نه وجود خارجی نداره:))


    دیگه عادتا رو زبون بقیه اینو میگیم...
     اصلا اون چرا نمیگه نوه ی گلم:))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!