من لی غیرک

سلام خوش آمدید

کوه گل..

دوشنبه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۶:۲۴ ب.ظ

کوه گل

این عکس خوشگل موشگل کوه گل هست ..در سی سخت یاسوج..اونجا باید از یه تپه یا همون کوه میرفتی بالا تا به این برکه برسی من به شخصه وسط راه چند بار خواستم بر گردم ..اما دلم نیومد:))ولی واقعا داشتم می مردم:دی

 تو راهش هم چند نفر بودن که از اونجا برمیگشتن گفتن خدا قوت حتمااااا برین خیلی خوشگله.. انتظار یه بهشت داشتم با تعریفشون:))

 این یه برکه ای بود که چون دور تا دورش کوه و گیاه گل بود خیلی قشنگ عکسش منعکس شده بود تو آب..

کوووه گل2

تصویر واضح تر:)

2222

  • yasna sadat

نظرات (۱۵)

به به 
به به 
پاسخ:
خیلی سر سبز و خوشگل بود مخصوصا جاده هاش با وجود پیچ در پیچ بودن عالی بودن متظرشون...

جااات خالی:)
میشه عکس های واضح تر از برکه بذارید؟ ممنون
پاسخ:
چشم گذاشتم:)
با اینکه به نظر کوچیکه ولی زیباست :)
پاسخ:
اوهوم..واقعا
خوش بحالتون انصافا :)
پاسخ:
واقعااا حیف شد 

چون اینجا خیلی وقت کم داشتیم خیلی زود رفتیم اینجا ...

چون  دیروزش زلزله شده بود یکم میترسیدم  چون تو کوه بود:))
  • پسر از جنس پدر
  • شاید بهشت رفته باشی . عجب جای هستش
    پاسخ:
    کاش بهشت انقد پیاده روی نداشته باشه:)
    ^_^
    پاسخ:
    *_*
    فوق العاده
    پاسخ:
    :)
    به نظر میرسه سختی های راهش ارزش داشته :) خوب شد برنگشتی ، واقعا قشنگه :))
    پاسخ:
    اره واقعا:)خوبه رفتم ..
    اخیلیییی خوب بود..
    یادم نیست سی‌سخت رو هم رفتم یا نه ولی چندتا ابشار‌های کهکیلویه و اطراف یاسوج رو رفتم:) آبشار مارگون خیلی قشنگه:)

    پاسخ:
    اتفاقا مارگون هم میخواستیم بریم اما چون تو مسیر بر گشت بودیم و وقت نداشتیم و  به مسیرمون نمیخورد.. دیگه نشد:)
    والله همینم کم چیزی نیست :دی بهشتیه برا خودش ...
    جای قشنگ و جالبیه :) خصوصا اگه رسیدن بهش سخت باشه لذتش چند برابر میشه
    پاسخ:
    :)
    بله
    حالا شاید برا خیلی ها زیاد سخت نباشه..من خودم اونروز خسته بودم بیشتر سختم بود(:
    ولی واقعا به رفتنش می ارزید.
    چه خوشگلهههههههه
    واو 
    خدایا شکرت بابت این طبیعت
    پاسخ:
    واقعا با دیدن همچین طبیعت هایی بیشتر و  بیشتر یاد خدا میفتیم و بزرگیش..

  • علیــ ـرضا
  • خوشبحالتون شده حسابی دفعه بعد راهنمای ما باشید 😄
    پاسخ:
    :)))
    بالاخره برا دیدن جاهای بکر باید
    ی زحمتی بکشیم دیگه :)
    پاسخ:
    بله دیگه:)
    چه خوبه
    پاسخ:
    :)
    اوهوم
    خیلی خوجله
    پاسخ:
    اوهووم:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!