من لی غیرک

سلام خوش آمدید

دیدار غیر وبلاگی!

پنجشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۵۹ ب.ظ

پس از بار ها قرار گذاشتن و بهم خوردن قرار و کلییییییی ماجرا بالاخره هفته پیش با  دوستان سال اول خوابگاه جمع شدیم تا بریم بگردیم تو شهر...

گرچه از هفت نفر  4 نفرمون حاضر شدیم سر قرار .

ابتدا پس از دیدن هم بعد حدود10 ماه کلی جیغ و بغل و ماچ و این حرفا 

اول رفتیم سی و سی پل و و چار باغ و هشت بهشت ....بچه ها خرید داشتن

بر عکس خیلی از دخترای دیگه من  خرید کردن و دوست ندارم  و  کاملاااا حوصلم سر میره:|

البته اگه برا خودم بخوام خرید کنم ماجرا  کاملا فرق میکنه بعله:)

فقط اونجا من دم به دقیقه  جلو آیننه مغازه ها داشتم شالمو درست میکردم تا زیر چادر خوب باشه اعصابم خورد کرد این شااااله  تو عکسا افتضاح افتاده بودم همشو پاک کردم:|

موقع ناهار هنوز هم به  رسم روزای  دانشجویی دو تا پیتزا و دو تا نوشابه گرفتیم   رفتیم نشستیم  رو چمن ها و  یکی یه نایلون گذاشتیم زیر پا  و  چهار تایی با هم خوردیم ..کاملااا صرفه جویانانه!!:دی

نصایح بسیار من سر این که  بریم کوه صفه بی نتیجه موند و  و  با اصرار  دوستان مثلا خواستیم بریم شهربازی!

سوار واحد شدیم و کلییییییییی تو راه بودیم آخرین ایسگاه که  شهر بازی هست پیاده شدیم و دیدیم زرررشک شهر بازی بستس!! پرنده همم پر نمیزد حتی..آخه قبلش پرسیده بودیم گفته بودن صد در صد بازه این ساعت

  غر غر کنان تف تو این زندگی گویان سوار واحد جلویی شدیم و کل این مسیر رو برگشتیم حدود یه ساعت راه !!!ولی از فرصت استفاده کردیم و  انقد تو واحد گفیم و خندیدیم که شده بودیم فیلم سینمایی بقیه نگامون میکردن!!

 دیگه وقت نبود بریم جای خاصی تو یه فضا سبز کوچولو پیاده شدیم  و  نشستیم تازه قشنگ دور هم جمع شدیم و پانتومیم بازی کردیم و آخرش هر کدوم رفتیم پی زندگیمون

 خلاصه کلا همش تو راه بودیم:|

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

سلام 

خخخ ، چ روز سختی داشتی ^_^

خرید کردنت عین خودمه ، منم فقط تنهایی باید خرید کنم ^_^

اونجایی ک گفتی ناهار بخوریم ، نوشتی مشما گداشتیم خخخخ ^_^ ینی ضایع تر از این نمیشد !! خخ 😊

راستی ، اصفهان مترو داره ؟؟؟ برام کلا سواله :///
پاسخ:
سلام
اره در عین سخت گذشتنش  و خستگیش  خیلی خوش گذشت:))

اخه کی این همه زیر انداز بار میکرد تو این همه پیاده روی:)


بله داره مترو:)
همیشه به گشت و گذار با دوستان جان :) 
پاسخ:
خییییلی ممنون ستاره جان  همچنین:)
سلام :)

چه خوب ...
دوستی هاتون پایدار یسنا سادات ...
و چقدر خوبه که از سلسله سادات هستی ! خوش به حالتون ...
پاسخ:
سلام:)
خیلی ممنونم..


نمی دونم چیی بگم....
ممنون از لطفتون.
:)
دور همی با دوستای قدیمی حتی اگه کل شهر هم بسته باشه بازم لذت بخشه :)

ولی شهربازی اصفهان خیلی وقته این مدلی نصفه نیمه کار می کنه :)) تقصیر از خودتون بوده ظاهرا 
پاسخ:
آره واقعاااا


اره منم خیلی گفتم این همیشه بستس کسی به حرف من گوش نداد که:)
آره جمع دوستانه ، اگ واقعا دوستانه باشه ، خیلی خوش میگذره ^_^

منظورم این نبود ، گفتی مشما گداشتیم ، املاتو میگم خخخخ^_^

یه سوال دیگ ، چرا اصفهانیا رو میگن خسیس ؟؟؟؟ من تا حالا خسیس توشون ندیدم :///!!!
پاسخ:

اول  هم شک کردم بنویسم پلاستیک یا مشما ..:)

 
نمیدونم برا اصفهانی ها حرف در اوردن  و إلا خسیس نیستن:))
انشالا همیشه به دورهمی های خوش و شاد:)
همون سی و سه پل بهتر از شهربازی نبود؟خیلی سی و سه پل رو تو شب دوست دارم،البته شهربازی هم خیلی خوبه:)
پاسخ:
خیلی ممنون فرشته مهربون

آره واقعا ...ولی چون رودخونه بدون آبه ادم خیلی دلش میگیره...
اره تو شب خیلی قشنگ میشه:)


نیومدن کوه صفه
جدت گرفتشون :)


پاسخ:
:)))

باشد که رستگار شوند
همیشه به دورهمی و شادی و گردش :)
پاسخ:
 ممنونم عزیزم:)
دوباره دیدن دوستان بعد از مدتها واقعا حس خوبیه!!البته اگه همه چیز برای این جور دیدارا جور بشه
ما که هروقت خواستیم،یه چیزی میلنگید آخرشم کنید

پاسخ:
همینطوره...
اصلا باورم نمیشد که مشکلی پیش نیومد و شد هم رو ببینیم چون خیلی بهم میخورد!
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • ما معمولا هربار بعد از دانشگاه توی اتوبوس فیلم سینمایی هستیمD:
    یه بار یه دختری کنارمون نشسته بود، بیچاره پوکید از خنده:|
    پاسخ:
    :)))

    مفتی مفتی یه نمایش مهمون میشن تو اتوبوس:))
    عالی بود
    پاسخ:
    ممنون:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!