من لی غیرک

سلام خوش آمدید

منتتظر زیر باران

يكشنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۴۷ ب.ظ
دوباره صبح شده بود لباس‌هایم را پوشیدم و خودم را به خیابان رساندم و منتظر ایستادم تا دوستم بیاید. چند سالی بود که با هم به مدرسه می‌رفتیم... 
خانه‌شان دو خیابان با ما فاصله داشت؛ یک زمان را از قبل هماهنگ کرده بودیم برای اینکه سر خیابان همدیگر را ببینیم و با هم به مدرسه برویم
زیر باران یک چشمم به خیابان بود که چرا او نمی‌آید و یک چشمم به ساعت که گذر زمان را نشان می‌داد. ده دقیقه‌ای گذشته بود و من همچنان منتظر بودم. انتظار وقتی سخت تر می‌شود که از آمدنش مطمئن باشی...
زمان می‌گذشت و باران بند نمی‌آمد و خبری از او نبود که نبود. نیم ساعتی گذشت و حالا دیگر زنگ مدرسه هم زده شده بود و همه سر کلاس بودند.
نا‌امید راه افتادم به سمت مدرسه؛ در کلاس را زدم و وارد شدم. معلم گفت ساعت خواب. چه وقت کلاس آمدن است. برو بیرون....
داشتم از کلاس بیرون می‌آمدم که دیدم دوستم سر کلاس نشسته و دارد من را نگاه می‌کند. با ماشین به مدرسه آمده بود و به من خبر نداده بود....
از آن روز سال‌ها گذشت و من یاد گرفتم که انتظار کشیدن هم اندازه دارد. خیلی نباید منتظر کسی ماند. انتظار تا وقتی درست است که تو را از زندگی عقب نیاندازد....
گاهی انقدر برای کسی انتظار می‌کشی که یادت می‌رود او دارد زندگی‌اش را می‌کند و تو چشم به راه کسی هستی که قرار نیست بیاید...!
دیدم این متن قشنگه گفتم اینجا هم به اشتراک بذارم:)
  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

سلام :)

واقعاً انتظار کشیدن اندازه دارد ...

بسیار زیبا
پاسخ:
همینطوره:)

خیلی زیبا می نویسید و واقعا با شما موافقم واقعا زیادی نباید منتظر کسی ماند :( 
پاسخ:
نه این متن از من نیست جایی خوندمش گفتم به اشتراک بذارم

همینطوره..
عجب! 
خوب بود فقط 
من اولهاش فکر کردم میخوای ربطش بدی به امامزمان: 
انتظار وقتی سخت تر می‌شود که از آمدنش مطمئن باشی...

بذار سر جاااش
البته خیال نکنی من تو فکر امام زمانم 
فقط همه ی این حرفای کلیشه ای منو یادش می ندازه 
برعکس زندگی خودم که خبری از خدا و امام زمان توش نیست 
پاسخ:
اره واقعا  بیشتر وقتی اسم انتظار میاد ذهن بیشترر سمت امام زمان میره..



ولی واقعا کی منتظر واقعی امام زمان هست به قول خودت بیشتر حرف ها در مورد ظهور  شده کلیشه ای ...
با همه‌ی وجودم درکش کردم :(
پاسخ:
امید وارم از این به بعدش   فقط منتظر اتفاقات شیرین زندگیت باشی:)
متن قشنگی بود 

پاسخ:
:)
خصلت انتظار اینه ک از زندگی میندازدت... حتی زمان رو هم از کار میندازه گاهی!

ب نظرم یا باید منتظر نموند.. یا باید تا آخرش موند!
پاسخ:
دقیقا...
کلا کار خیلی سخت و طاقت فرسایی هست


باید خیلی ارزش مند باشه که تا آخر منتظر موند..
  • مریــــ ـــــم
  • فکرکردم خودت نوشتی اومدم بگم ایییووول
    که جواب کامنت عاقلی دیدم
    :)
    پاسخ:
    پس ایول به دست به کپی کردنم:))
    واي چقدر تلخ...
    :(
    پاسخ:
    انتظار دیوونه کنندس...

    ممنون  ازحضورتون:)
    کاش میتونستم به یه زبونی به یکی از دوستام بفهمونم ای موضوع رو!!!
    خیلی متن قشنگی بود
    :)
    پاسخ:
    خوب همین رو برش بفرست اگه میشه:)

  • آشنای غریب
  • قبوله اما بعضی وقتا نمیشه دیگه ، نمیشه 

    دست خودم ادم نیست
    پاسخ:
     اوهوم دست خود آدم نیست..

    همینم باعث میشه به مرور بد ترین ضربه ها به آدم و روحیش وارد شه...



    مواظب احساساتتون باشین:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!