من لی غیرک

سلام خوش آمدید

سکوت...

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۴:۴۴ ب.ظ

نمیدونم چی بگم!!!

چی بگم وقتی میشنوم کمک هایی که داره به مردم زلزله زده میرسه داره با پارتی بینشون تقسیم میشه!!

چی بگم از ادم های سو استفاده گر ..

چی بگم از این که  خبرا میگه آوار برداری تموم شده و اسکان موقت دارن همهشون اما از خودشون بشنویم بعضی روستا ها هنوز سر نزدن اصلا!!!عزیزلنشون رو خودشون دارن دفن میکنند....

واقعا چرا اخبار غلط به خورد ملت میدن!

مسولان ؟؟فقط برا عکس میرین اونجا؟با یه عکس انقد خیالتون راحت میشه و وجدانتون آسوده؟

گفتم روستا ها!!!همیشه و همیشه تو زلزله ها روستا ها بیشترین ضربه رو میبینن چرا چون قبل این حوادث وام   به اصطلاح بلا عوض رو ندادن بهشون برای خونه و برا همین همون خشت و گلی که ساختن تا  حداقل سقفی باشه براشون الان آوار بشه رو سرشون....

و خودم خودم که فقط ادعا داشتم هلاال احمری ام و تو کلاس های امداد انقد با بچه ها مسخره بازی در میوردم که الان هیچی از امدادبلد نیستم که حداقل ترین کار ممکن رو انجام بدم:(

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

حرفهای تلویزیون رو زیاد جدی نگیر!!
.اونجا خیلی خیلی مشکلات زیاده

خدا صبر بده
پاسخ:
آره واقعا...
  • جنابــــــــ دچار
  • ایشالله بار بعدی که رفتین دوره بادقت شرکت کنید تا یه چیزی یاد بگیرید!
    این مدرک هم ببرید بهشون پس بدید :)
    پاسخ:
    خخ پس نمیدم مدرکمو که
    یادمه خودم تا ساعت هشت شب کلاس داشتم بعد خسته و کوفته میرفتم کلاس  امداد..تقصیر اون استادش بود قطعااا اخه کی امداد رو تئوری یاد میده:|
  • جنابــــــــ دچار
  • نه بابا به ما عملی هم یاد دادن ☻ ولی الان هیچی بلد نیستم ☺
    + فقط این یادمه که کلاسش مختلط بود :)
    پاسخ:
    فقط احیا رو عملی یاد داد فقط همین!!
    :))
    واقعا ناراحت کننده ست و جای تاسف داره ...:(((
    واسه ماهم تئوری بود فقط بانداژ و احیا عملی بود که اونم خودمون با فیلم آموزشی یاد گرفتیم تو کلاس یه مثال زد رفت همین
    برای تسلط بیشتر باید با هلال احمر همکاری کنید تا تو جلسات آموزشی و مانور ها شرکت داشته باشید تا از یادتون نره آموخته هاتون
    پاسخ:
    آره واقعا:(

    بله هم کاری داشتم یه مدت اما دیگه نشد ادامه بدم..
  • فاطمه نظری
  • :((
    پاسخ:
    :((
    متاسفم
    پاسخ:
    :(
    درد :(
    بغض :(
    پاسخ:
    آه....
    درد بسیار است و ... :(((
    پاسخ:
    :(((
  • فروردین دخت
  • :(
    پاسخ:
    :(
    سلاااام یسنا جونم،خوبی عزیزم؟!شرمنده دیر به دیر بهت سرمیزنم...
    والا توقع چندانی از این دولت بی تدبیرفریدون نمیشه داشت...یکی مثل من جز غمگین بودن ودعا کار چندانی نمیتونیم بکنیم...إن شاءالله صاحب الزمان نگهدارشون باشه..😭
    راستی جات خالی امسال زائر اربعین بودم،از ته دل دعا میکنم انشاءالله سال بعد قسمتت بشه پیاده روی اربعین یسناجان..اونجا واقعا یکی مثل تو نیازمون بود،یه کلمه عربی بلد نبودم،فقط راه به راه میگفتم شکرأ جزیلا;-)))))))
    پاسخ:
    *_*
    :)
    سلاااام یسنا جونم،خوبی عزیزم؟!شرمنده دیر به دیر بهت سرمیزنم...
    والا توقع چندانی از این دولت بی تدبیرفریدون نمیشه داشت...یکی مثل من جز غمگین بودن ودعا کار چندانی نمیتونیم بکنیم...إن شاءالله صاحب الزمان نگهدارشون باشه..😭
    راستی جات خالی امسال زائر اربعین بودم،از ته دل دعا میکنم انشاءالله سال بعد قسمتت بشه پیاده روی اربعین یسناجان..اونجا واقعا یکی مثل تو نیازمون بود،یه کلمه عربی بلد نبودم،فقط راه به راه میگفتم شکرأ جزیلا;-)))))))
    پاسخ:
    واییییییییییی ببین کی این جاست زهرای عززیزم
    خیلی خوشحال شدم با دیدنت..
    باباگه گداری یه پست بذااار ..
    دشمنت شرمنده دوست عزیزم:)

    آره واقعا خدا فقط رحم کنه ..

    چه خوووب خوش بسعادتت
    خیلی ممنون با هم ان شاءالله:)
    خخخ:))))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!