من لی غیرک

سلام خوش آمدید

علمیجات!

جمعه, ۱۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۶:۳۶ ب.ظ

اینجا رو نگاه چی نوشته

1)شما همان چیزی می شوید که بیشتر وقت ها به آن فکر میکنید

2) اگر میدانستید  افکارتان چقد قدرتمند است هیچ گاه حتی برای یک بار دیگر هم منفی فکر نمی کردید

3)این پست

دیدن همه ی این ها ظرف دو سه روز اتفاقی نیست

حتی اگه یه درصد هم فکرمون؛اندیشمون انقد تاثیر داشته باشه  حق نداریم منفی فک کنیم یعنی به خودمون ظلم کردیم!!

آرزو های خوب خوب کنیم برا خودمون و با تفکرمون بهترین ها رو برا خودمون رقم بزنیم میخوام بگم همین انقد که خودمو میتونیم و سهیم هستیم  مثبت عمل کنیم ..

ان شاءالله قضا و قدر هم خوب پیش میبره سرنوشت رو:)

افکار مثبتتون رو همینجا بنویسین اگه دوست داشتین:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

بله همینطوره خیلی تاثیر داره انرژی مثبت
پاسخ:
اوهوم:)
بلی دیده بودم پست رو ... خیلی خوب بود.
واقعا هم تاثیر داره، بهش میگن قانون جذب :) ... هر چیو بخوای جذبش میکنی:)
پاسخ:
اوهوم:)
پس هر چی آرزوی خوبه مال من:))
  • پوریا آریافر
  • حرف هاتون کاملا درسته :)
    من سعی میکنم نتایج رو بگم، کلا هر چیزی تو وب گفته میشه نتیجه عمل هست تا صرفا حرف
    تازه این دانشگاه واحدها چیزی نیس، ی معجزه هایی دیدم از مثبت اندیشی که اصلا نمیدونم چطوری تعریف کنم
    یعنی زبانم توان تعریف نداره انقدر بزرگ اند
    ولی اگر قرار باشه درباره افکار بگم خیلی خلاصه بگم که، دنیای بیرون ما براش مهم نیست که ایا با مثبت فکر میکنیم یا منفی، به هر چی فکر کنی همون میاد سراغت، حالا اینجا عقل حکم میکنه کدوم رو انتخاب کنیم؟‌ :)
    گاهی شده مثبت فکر کردی ولی نتیجه نگرفتی و منفی شده، مثل من، ولی بعدا فهمیدم که اصلا اشتباه اون نتیجه رو درک کردم، اون نتیجه منفی نبود، مثبت بوده ولی دید من محدود بوده
    اصلا هیچ کسی نمیتونه بهتر از امام علی درباره مثبت اندیشی حرف بزنه و نظر بده
    جهان هر کس به اندازه وسعت فکر اوست

    پاسخ:
    خیلی ممنون از توضیحات کامل و مفیدتون

    امید وارم همگیمون بهش عمل کنیم...
    تشکر از شما:)
    تفکر مثبت خیلی خوبه!!

    اما منکر مشکلات نیستم!!

    موفق باشید!!
    پاسخ:
    ممنونم

    همچنین:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • قانون جذب:-)
    چند بار با اتفاقاتی که برام افتاده، درستیش اثبات شد! فکرهای خوب بکنید و در جهت اتفاقات خوب قدم بردارید:-)
    پاسخ:
    دقیقا همینطوره:)
  • جنابــــــــ دچار
  • اگه بخام مثبت فکر کنم باید بگم که لهجه ی اصفهانیا رو دوس دارم :))
    پاسخ:
    مگه در این مورد کسی هست جرات داشته باشه جنبه منفی شو نگاه کنه عایا!؟o_O
    :))
    عالیه اگر بتونید توی لحظه های تلخ هم.همینطور مدیریت کنید:)
    پاسخ:
    اره واقعا نکتش همین هست:)

  • مریــــ ـــــم
  • من تصمیم گرفتم رویاهامو باور کنم
    فقط رویا نبینمشون
    :)
    پاسخ:
    عااالیه :)
    همینطوره که فرمودین...


    +
    حس مثبت و خوب مث.. دقیق شدن روی گلبرگای همین گلی که تو ستون چپ وبتونه
    و نوشته زیریش... :)
    پاسخ:
    خیلی ممنونم:)

    چقد خوب که حس خوب القا میکنه؛باعث خوشحالیه:)
    سلام :) 
    زندگیه دیگ اگ به منفیا فک نکنی نمیشه کهههه :)))
    پاسخ:
    سلام:)
    :)))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!