من لی غیرک

سلام خوش آمدید

منت

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۲۲ ق.ظ

کلا نظرتون درباره ی منت گذاشتن چیه؟؟

یه پدیده ای هست که به معنای واقعی کلمه ازش متنفرم و کسی که اینکار رو کنه البته چند بار خیلی شیک و مجلسی از چشمم میفته!

آخه یا یه کاری رو نکن یا اگه میکنی انقد نکوبش رو سر آدم

به خاطر همین تا میشه حتی اگه شرایط سخت باشم سعی میکنم خودم کارمو انجام بدم به کسی رو نندازم...

همه میگن تو خیلی مغروری خوشت نمیاد به کسی رو بزنی!!اما من اینطوری فکر نمیکنم....آدم تا خودش میتونه کاری کنه باید انجام بده..

میدونین دوست دارم به بقیه کمک کنم ولی نمیتونم از کسی کمک بخوام...

آخه خیلی ها رو دیدم که موقع دعوا  همین موارد رو واسه هم میریزن تو دایره مثلا من  واسه تو فلان کردم بهمان کردم و اسرار همو فاش میکنند...

دست خودم نیست بدم میاد زیاد!

  • yasna sadat

نظرات (۱۳)

به,قول خودتون از چشم میفته 
کسیم ک از چشم افتاد دیگ نمیشه بهش رو زد حتی اگ واقعا بهش نیاز داشته باشی 
منت گذاشتن فقط مخصوص خداس برا بنده هاش 
پاسخ:
همینطوره واقعا..

ممنون از حضورتون
نظر که مشخصه !! 
پاسخ:
بله!
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • بعید میدانم کسی منت بقیه بخواد
    پاسخ:
    نه کمکشونو میخوایم نه منت بعدش رو
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  • هرکی سرت منت گذاشت تا میخوره بزنش بذار بمیره:)))قانونه اول سحر:))))


    پاسخ:
    :))))
    حتمااااااااا...

    خوب بعضی وقتها حس می کنی طرفت نمگ نشناسه آخه
    پاسخ:
    آره اینم هست...
    سلام 
    آفرین دقیقأ منم همین طور هستم ، اصلأ بلد نیستم درست و درمون اونطور که باید از کسی تشکر کنم به خاطر اینکه همیشه به زانوهای خودم فشار آوردم 
    پاسخ:
    سلام خوش اومدی:)

    خیلی هم خود کفا و خوب...
    اگه هم لازم باشه از کسی کمک بگیرم از کسی کارش درسته میگیریم:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • همه بدشون میاد!
    همیشه فکر میکنم اینجور موقع هاست که نیتش رو از کمکی که بهم کرده نشون میده.
    پاسخ:
    دقیقا...


  • دُچــــ ــــار
  • قالبشو! :)
    پاسخ:
    :))
    باسلام
    بابت وبلاگ عالیتون ممنون. لطفاازوبلاگ ماهم دیدن کنید
    پاسخ:
    ممنون:)
  • Shahtot 🍇🍇🍇
  • سلام یسنای عزیزم :)
    در کل به نظرم اگر انسان روی پاخودش باشه و خودش تلاش کنه ،
    شاید سختی بکشه اما خیلی رشد میکنه و از طرفی کم کم باعث میشه 
    هیچ وقت به دیگران چه اونایی که منت میزارن چه اونایی که نمیزارن وابسته نباشه :)
    + منم خوشم نمیاد زیاد از کسی کمک بگیرم ، چون واقعا این منت گذاشتن رو نمیشه
    تحمل کرد... حالا اینا به کنار فرض کن بعدشم بگن----» تو هیچی نیستی ، هرچی داری از من داری :/ من بودم که کمکت کردم و گرنه ،،،،،
    :)))
    پاسخ:
    کاااملا موافقم به حرفاات لااایک
     ممنون عزیزم :)
  • تور تایلند
  • سلام عزیزم 
    میدونی بعضی ها اینقدر نمک نشناسن که طرف تا باهاش بحثش میشه دوس داره خودش و خالی کنه 
    ولی در کل منت گذاشتن اصلا خوب نیست . 
    وبلاگت بسیار خوب و مفید هست 
    ممنون میشم منم جزء دوستات بشم 
    https://www.tailand.ir/thailand-tour.html
    پاسخ:
    اره نمک نشناس که...
    ممنونم:)
  • رضا فتوکیان
  • کاملا موافقم
    خیلی اوقات حتی با وجوو خوبی که یه نفری برای ما کرده اون طرف رو از چشم مون میندازه.
    پاسخ:
    همینطوره واقعا
    :) موافقم 
    وبلاگ خوبی دارین خوشحال میشم دنبال کنین
    پاسخ:
    ممنون:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!