من لی غیرک

سلام خوش آمدید

کا بوس

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۱۳ ب.ظ

کلا کابوس های من به چنند دسته تقسیم می ششوند!!!

1)چند وقت بود هررر شب بدون استثنا کابوس میدیدم جالیب اینجاس که مضمونش رو یادم نبودا فقط یادمه کابوس بود و بدددد و به شدت میترسیدم هر چی تلاش میکردنم از خواب بیدار نمیشدم ://

که کاااااملا اعلام میدارم حقمه :/

آخه بگووو بی جنبه تو که انقده میترسی مجبور بودی انقد فیلم ترسناک وکتاب ترسناک بخونی ؟بزنم شت و پتت کنم؟؟؟

2)این یکی خیلی مزخرفه و مطمئنم نصفتتون این کابوس رو میبینید ؛کاابوس امتحاان:)))

حتی تو تابستون...مورد داشتیم خواب دیدم هنوز مدرسه میرم و امتحان داریم!!  که تو خواب یه حس ناخود اگاه فعال شده جدیدا  یادم میاره امتحان نداری محلش نذار بقیه خوابو ببین الاف نباشی:)))

3)بختک جان عزیز هست که گاهی شبا مهمونم هستن مهمون  ناخوانده مزاحم فریاد

در شبا بیکار نیستیم هر شب  یه فیلم سینمایی پر هیجان و تراژدی تو خواب میبینیم :دی

(این پست نشآت گرفته از پست اسی جان می باشد شمام دوست داشتین از کابوس هاتون بگین:)

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

سعی کنید موقع شام زیاد غذا نخورید ،سبکتر باشد ،خوب فیلم و سریال ترسناک هم مزید بر علته ،خوب نگاه نکنید حداقل در شب!!!!کابوس امتحان هم به خاطر استرس زیاده ،که این کابوس واسه خیلی ها اتفاق می افته!!امیدوارم دیگه کابوس نبینید !!!

پاسخ:
خدااایش زیاد شامم نمیخورم...
فیلم و کتابشم یه سالی هست نخوندم و ندیدم...
اثرات قبله!
ممنون
:|
پاسخ:
بعله:|
بختک! :(((((((
پاسخ:
اررره:((
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • کابوس نه ولی توـواقعیت جن و روح دیدم
    اینم قبوله بگم؟
    پاسخ:
    یا خود خدا…
     جدی؟!
  • آقای سر به هوا(o_0)
  • اره جدی
    پست بعد میزارم
    پاسخ:
    بله خوندمش...
    یا خدا
  • رضا فتوکیان
  • من که اصلا خوابام یادم نمی مونه
    راحت؛حالا کابوس باشه یا رویا
    همون تو خواب یا دخلم میاد یا به یه جایی میرسم😊
    پاسخ:
    دخترتون که میاد تبدیل میشه به خواب خوب:)
  • مهدی رنجبر
  • سلام
    راجع به Lucid Dreaming سرچ کنید 
    هم میتونید از خواباتون بیشتر لذت ببرید هم کابوسا رو کم کنید!
    منم چند روز پیش خیلی شام سنگین خوردم دوسه ساعت داشتم کابوس امتحان میدیدم!
    پاسخ:
    ممنون:)

    من  که کابوس امتحانو هر شب میبینم 
    :/
    به جونه خودم
    پاسخ:
    امتحانا دست بردار نیستن کلا!!
    ممنون از حضورتون:)
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • من چند وقت پیش خواب میدیدم امتحانهای نهایی دبیرستانه! منم به جای اینکه امتحان اون روز رو بخونم، حرفه و فن(!) خونده بودم!!!!!من زمان امتحان های نهاییم هم استرس چندانی نداشتم که بعد این همه وقت تازه دارم کابوس هاشو می بینم!
    پاسخ:
    چقددددددددد حرص دراره این این مدل خواباااا
  • ... S҉A҉H҉A҉R҉
  • قالب جدددیددددددددد مبارکککهههه::))))
    پاسخ:
    مرررررررسی:))
    من هم هنوز خواب مدرسه و پرسش کلاسی میبینم :|
    بختک؟! واقعا؟؟!! چه ترسناک O_O

    مرسی از همراهیت عزیزم :)
    پاسخ:
    اره بد چیزیه واقعا


    خواهش میکنم اسی جاان:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!