من لی غیرک

سلام خوش آمدید

تباریک

جمعه, ۴ فروردين ۱۳۹۶، ۱۰:۵۰ ب.ظ

سلام دوستان 

 چهار مین روز بهاریتون مبارک

سال خوب و پر امید و پر نشاطی پیش رو داشته باشید

بعد آغاز ماه رجبتون که شبکه اصفهانم الان داره میگه هم مبارک:))  ماه رمضون هم که قدم قدم داره میاد هم مبارک  ... نزدیک شدن به پایان سیزده به در و تعطیلات  و آغاز کارتون و تحصیلتون مبارک:))

تا حالا این همه تبریک یه جا شنیده بودید؟؟:دی

دیگه وظیفه بود قابلی نداشت!(دیدم دارم بلیط برگشت میگیرم ..گفتم خوشحالی پایان تعطیلاتو و اغاز تحصیل  وکار رو  به تنهایی استفاده نکنم :دی خخ

هر آنچه هم در دلتون به من نسبت دادید همسایتونه:)

عجیبه که امسال برترین وبلاگ های 95 رو مشخص نکردند هنوز..

راهنمایی تباریک جمع تبریک آرام

  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

ماه رمضون :/
خخخخخخ چقدر زود میاد
پاسخ:
کلا زود میگذره
:)
  • ماهیِ نفس کِش! :)
  • سلام یسنا بانو 
    منم تبریک میگم بِت :))
    پاسخ:
    خووش اومدی 
    ممنون:)
    سلام
    همه اینا هم بر شما مبارک

    آره واقعا عجیبه
    پاسخ:
    مرسی:)
    از الان دارید برمیگردید خوابگاه؟
    زود نیست؟
    پاسخ:
    نه از الان بلیط میگیرم چون زود پر میشه
    مبارکه :))
    اتفاقاً منم داشتم به همون فکر می‌کردم، قرار نیست برترین‌ها مشخص بشن یعنی؟ :|
    پاسخ:
    ممنون:)
    حتما پشیمون شدن!!:))
    هر چند پارسال من به خاطر دامنه شخصی‌ام بین برترین‌ها نبودم و یحتمل امسال هم نباشم اما خب دوست دارم بدونم عملکرد کدوم یکی از رفقامون برجسته‌تر بوده :)
    پاسخ:
    اره یادمه...
    ولی در نظر برو بچ بیان هم پارسال هم امسال جز برترین ها بودین 
    دیگه بیان گفته نیازی,به گفتنش نیست همه میدونند:)
    سلام عیدت مبارک 
    تبریکای پس و پیش رو همه گفتیا :| :)
    بهترین اتفاقا و قشنگترین لحظه ها و مناسبترین تصمیمها رو امسال داشته باشی :)
    پاسخ:
    ممنووون سارا جووون 
    همچنین عزیزممم
  • منتظر اتفاقات خوب (حورا)
  • شعبان رو یادت رفت تبریک بگی!!

    پاسخ:
    اونم مبااارک:)


    سلام عیدت مبارک.من تورو دنبال کردم ولی تو نه لطفا منو دنبال کن که فالو متقابل باشه مرسی+++/*
    پاسخ:
    خخخ
    جالبه که پیامت توی هرزنامه بود 
    من همون اول دنبال کردم!
    سلام
    پاسخ:
    سلام
    :)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!