من لی غیرک

سلام خوش آمدید

بلند میشم!!

دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶ ب.ظ

دارم رفتار های متناقض میبینم!!

کلی رفتارشون  فرق کرده..به خاطر افت شدیدی که پارسال داشتم تو درسام...

همکلاسی ها رو میگم..

اونایی که برای کمک تو هر درسی اسم من از دهنشون نمی افتاد و حساب باز میکردن حالا واسه من خودشونو میگیرن و بالا میدونن!!

اینا اصلا مهم نیست طرز تفکرشونه که انقد زود تغییر کرده..بد شانسی یا این اتفاق ها واسه هر کسی میتونست بیفته.....اون موقع جای من نبودند و امیدوارم هیچ وقت قرار نگیرند تو اون شرایط سخت..

مهم اینه بعد هر شکستی آدم بتونه دوباره بلند شه...من بلند میشم ...میشم همون آدم سابق حتی موفق تر...فقط و فقط کمک و پشتیبانی خدا رو میخام...

سعی میکنم رفتارهای بچه گانه که واقعا باعث ناراحتی مشه نادیده بگیرم...

 من بلند میشم...حتما

  • yasna sadat

نظرات (۷)

موفق باشی :)
همه چی درست میشه انشاالله :)

پاسخ:
مرسی:))
همیشه شرایط یکسان باقی نمیمونه
حتما موفق میشی
به امید خدا
پاسخ:
ممنون ملیحه جان:))
به امید خدا
آره تو موفق میشی 
ولی بدون این آدما ، در کل همه آدم ها همینن ، تا به دردشون میخوری رفیق هستن و صمیمی اما وای به حال روزی که تو چیزی ازشون بخوای ....
البته همه اینطوری نیستن ، اون غیر همه رو اگر دیدی ، سفت بچسبش که رفیق اونه 
پاسخ:
ادم باید خودش باشه و خودش...
هیچکس,دلسوز تر از خود ادم نیبت به خودش,نیست...
  • Mr. Beautiful Mind
  • برای موفق شدن باید تنت به شکست بخوره
    شکست خودش یک نوع موفقیت هست چون یک راه یاد گرفتی که چطوری موفق نمیشی :)
    البته تعریف شکست به معنی واقعی شکست نیست، منظورم اون انتظاراتی هست که ما از خودمون داشتیم و حالا به هر دلیلی براورده نشده :)

    راستی ممنون برای اینکه ویدیو رو نگاه کردی
    دوست داشتنی این یکی رو هم نگاه کن :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون از صحبتاتون..
    حتما:)
  • روزهـا ..
  • امیدوارم حضور خدا رو تو لحظه لحظه های زندگیتون حس کنین...
    پاسخ:
    ممنونم:)
    بلند شدی دست منم بگیر که خیلی خستم
    پاسخ:
    خدا دستمونو بگیره...
  • فراکنده **
  • حتما میشی.
    پاسخ:
    ممنون:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!