من لی غیرک

سلام خوش آمدید

افسرده یدبخت

شنبه, ۸ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۱۷ ب.ظ

اصلا بعضی حرفا آدمو میترکونه!!خودت میمونی اصلا!

هم اتاقی جدیدم جلو همه  گفت:منم جای این بدبخت بودم این کتاب ها و درسا رو میخوندم افسردگی میگرفتم!!!

عملا به من گفت بدبخت افسرده

 چرا چون تو بحثشون شرکت نداشتم...

مشکل اینجاس من ناراحتم فوق العاده ساکت میشم یهو و از شانسم این چند وقت که باهم بودیم این مدلی بودم!

خخ ایشون  باید منو در ترم های پیشین  میدید:))

واقعا زود قضاوت نکنیم درباره آدما 

افسرده ی بدبختم  هم همسایه سمت راستته!:)

از کی تا حالا من انقد نازک نارنجی شدم عایا!

  • yasna sadat

نظرات (۱۲)

جوابش خیلی ساده بود که ، "شما اگر بودی بله افسرده میشدی اما من نه"
یا یه چیزی تو این مایه ها ، بعضی ها اصلا حرفاشونو سبک سنگین نمی کنن و میزنن
پاسخ:
اصلا یه لحظه احساس بدبخت بودن کردم!

  • مجتبی مطوری
  • اگ بجات بودم یچیزی میگفتم بهش که کلن خودشو محو کنه😂
    پاسخ:
    سری قبل محو کردم فایده نداشت:))
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • همین که یک آشنا گفت. بر میگشتی بهش میگفتی تو اگه جای من بودی شک نکن الان یک افسرده بدبخت بودی. ولی من نه! من فرق میکنم!

    پاسخ:
    من فرق می کنم....
    جواب این ادمها سکوت نیست چون فکر میکنن دارن راست میگن.به اینها باید جواب دندون شکن داد که لال بشن و دیگه جرعت اینجوری حرف زدن نداشته باشن.
    یاعلی
    پاسخ:
    اوهوم.
    اینجور مواقعم یه آدم دندان شکن میخاد نه من:(
    سلام برا قاضی شدن هنو زوده باید 4 سال حقوق بخونی و بعدش امتحان بدی و بعدش قاضی بشی 

    نمیدونم اینگونه افراد چرا یه بیماری زود قضاوت کنی دارن :/
    پاسخ:
    تازه با اون چهارسال وکیلم نمیشی چه برسه قاضی....
    هاهاهاها :)))))

    از این موارد زیاد دارم
    پاسخ:
    کدوم موارد؟
    حساس نشین..
    کلمات واسه آدمای مختلف.. معانی متفاوتی ممکنه داشته باشه.. شاید منظور هم اتاقیتون از اون حرفا، این برداشتی ک شما داشتین نبوده..
    پاسخ:
    درسته...
    ولی تو اون شرایط واقعا حالمو گرفت!
  • Mr. Beautiful Mind
  • چ جواب خوبی دادی
    بحث کردن با ابله ها کار بیهوده هست و انرژی ادم رو میگیره
    سکوت بهتره بذار هر چی دوست دارن فکر کنن
    ادم ها اونچه رو که به شما یا من میگن بازتابی از خودشونه نه ما
    :)
    پاسخ:
    ممنون:)
    بعضی,وقتا فک میکنم زیادی دارم سکوت میکنم...
  • مهدی اصغری
  • آدمایی که عقل بیشتری دارن کمتر صحبت میکنن
    اگه شما در بحث اونا شرکت نکردید حتما از کم حرفی بوده
    پاسخ:
    به خاطر مشکلاتی ناراحت بودم ولی افسرده!!
    چه بی ملاحضه :/
    واقعا بعضیا مثلا میان تعریف کنن یا طرفداری کنن یا همدردی کنن بدتر میزنن نابود میکنن...
    پاسخ:
    ناااابووود
  • امیر بهزادپور
  • مهم نیست...هرکس با حرف هایش شخصیت خودشو نشون میده..

    پاسخ:
    بله....
    نازم نارنجی بودن نیست
    بی عدالتی خیلی حس بدی داره :-(
    وقتی کاری نکردی بیخودی به گیر بدن خوب ناراحت میشه ادم دیگه
    پاسخ:
    خیلی...

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!