من لی غیرک

سلام خوش آمدید

چایی معدنی

چهارشنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۲۰ ب.ظ

از اول ترم که اومدیم خوابگاه وضعیت آب تصفیه خراب بود به شدت خراب!!خیلی خیلی خراب 

وقتی میخواستی بطری ها رو آب کنی انکار که یه بطری دوغ گاز دار دستت بود یا  قرص جوشان انداخته بودی داخل آب!

شکایت دانشجو ها این طرف و اون طرف هیچ فایده ای نداره...

مسوولین راهنمایی کردن برید از سلف آب بیارید:|

ساختمان سلف کلا بیرون از خوابگاه و اون طرف تره و  مث اسکلا بریم از آب سرد کن اونجا آب بیارریم؟

۰البته ترمگی که بودیم اینکارو میکردیم سوسول بودیم اون موقع:دی)

 راستی ممنون از راهنمایتون مسولین عزیز ..من نگرانم کمرتون خم شه زیر این همه زحمت و تلاش!!!

اان چند وقته یه آب با مزه خوب و سالممم که مزه کلر و اینا نده نخوردیممم

چاییی که دیگه هیچ اگه جونمون رو دوست داریم فهلا نباید بخوریم  نه آب نه چایی

...دلم چاایی میخااد:/

مگه چای معدنی درست کنیم توسط آب معدنی:))

 پی نوشت:علت این که اینقدر تعداد کامنت ها و سرزدن ها کم شده چی میتونه باشه!

  • yasna sadat

نظرات (۱۱)

  • مترسک ‌‌
  • خانم اجازه؟ می‌شه یه چیز بی‌ربط بگیم؟
    ما هنوز منتظر معرفی اون کتابه‌ایم :/
    پاسخ:
    خواهش میکنم:)
    ببخشید پست خیلی مبهمی بود اون قبلی اعتراف میکنم!!
    یک آبان میاد کتاب:))
    آب اونجا از دل کوه های آهکی میاد مگه؟ به عبارتی آبش آهکیه؟؟
    میتونید یه تصفیه کن ببندین خب.. مسئولین اینو ک دیگه میتونن بخرن!!
    البته تصفیه کن ها هم مدلای متنوعی دارن ک اونایی ک ب روش اسمز معکوس عمل میکنن مناسبن!

    پ ن:
    احتمالا سر زدن خودتون کم شده ک سر سزدنشون کم شده!
    ایام مدرسه و چیزخونی هم هست بالاخره! :))
    پاسخ:
    اولا که زنگ آب بود!!!
    زرد بود آبش  وییی

    الان کلر زدن 
    مثلا آب تصفیه از غیر تصفیه جداست...و بازم اینطوریه

    بچه ها که آزمایشگاه دارن آب رو تست کردن اوضاع خیلی بد بوده گویا!!

    پینوشت:شاید!!
  • امیر بهزادپور
  • به به...گوارای وجود...:)
    پاسخ:
    خخ 
    پست رو نخوندید؟:)
  • محمد حسین
  • وای خدا چای با آب معدنی :)))) 

    آب معدنی پول خوردس که (((: 
    پاسخ:
    با یکی دو تا آب معدنی که مشکل حل نمیشه که اخه!
    معضل اصلی آب  مثلا تصفیه ست!!!
    چای با اب تصفیه یا اب معدنی خیلی خوش مزه است:))
    منم هنوز نفهمیدم چرا کامنت ها با ریزش مواجه شدن.احتمالا ملت رفتن کربلا:)
    یاعلی
    پاسخ:
    زیارتشون قبول :))
    سلام
    یعنی چی که مسئولین پیگیری نمی کنن؟ زنگ بزنید به بیست و سی بگید مشکلتونو بعدم بگید گزارشگر بفرستن براتون تا گزارشش رو پخش کنه
    تا ببینیم بازم جرئت دارن بی خیال بچه های مردم بشن؟
    واقعا بعضی از این مسئولین نامحترم تا زور بالای سرشون نباشه کاری انجام نمیدن.

    پاسخ:
    بیست و سی,پیشنهاد خوبیه!!!
    دیگه واقعا حرص ادمو درمیارن 

  • ɐɹɐɓol •_•
  • ای!

    چایی معدنی D:
    واست چایی پست میکنم D:
    پاسخ:
    خخخ  مرررسی
    چایی دارچین باشه لدفن :دی
    (-:اب نخورین اصن
    پاسخ:
    خخ حتماااا
  • منتظر اتفاقات خوب
  • آب سرد کن ما یه مزه بدی میده که باید یه نفس سر بکشی...
    مهر که اومده فکر کنم برنامه زندگی خیلیا یه خورده بهم ریخته.
    پاسخ:
    مهر اومده 
    چیچی اورده....
    بلااااا

    هر بار که ی چیزی راجع به خوابگاه می نویسی با تک تک سلول هام احساس پشیمونی میکنم ک چرا ی مدلی تعیین رشته نکردم ک شهر دیگه بیفتم. من بدجوری نیاز دارم امکانات رفاهی داغون خوابگاه هم تجربه کنم.
    علت کم شدن کامنت ها هم شروع شدن مدرسه ها و دانشگاه هاست احتمالا...
    پاسخ:
    میدونی با وجود همه این غر غر هاولی پشیمون نیستم راه دور اومدم..
    گاهی دور بودن لازمه...تا بزرگ شی!
    با اینکه مخصوصا  پارسال فوق العاده زیاد اذیت شدم..
  • ♪بانو روانیـ♪
  • :)))
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!