من لی غیرک

سلام خوش آمدید

یا حسین...

چهارشنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۳۶ ق.ظ

سلام دوستان عزیز عزا داری هاتون قبول باشه و ایام سوگواری رو تسلیت میگم

امیدوارم از این ایام بهره ببریم...

ببخشید بابت فونت بد پست های قبلی از اون جایی که لب تاب با خودم نبرده بودم مجبور بودم با گوشی پست بذارم که الان دیدمش فرمتش افتضاحه!!

خیلی خیلی منتظر این محرم بودم خیلی زیاد...کار داشتم با صاحب این روزا....ولی الان ...هی خدا

امسال دارم این روز ها رو تقریبا تنهایی سپری میکنم...وقتایی که دلت میخاد تنها باشی کلی آدم دور و برت هست..برعکس وقتایی که نیاز به شلوغی داری تنهای تنهایی!!! 

طوری نداره ولی:)تو پست های بعدی میگم چرا!!!

فعلا التماس دعا اون ته تهای دعاهاتون:)

  • yasna sadat

نظرات (۷)

تسلیت میگم..التماس دعا :)
پاسخ:
همچنین:)
فونت پست های قبلی تون با این پست فرقی نداره!!

عزاداریاتون قبول...
پاسخ:
الان درستش کردم!!
ممنون همچنین..
التماس دعا
پاسخ:
محتاجیم به دعا…
محتاجیم به دعا
پاسخ:
:)
  • محمد حسین
  • زندگی همینه : خلق الانسان فی کبد...

    عظم الله اجورکم:)
    پاسخ:
    بله واقعا 
    شکرا:)
    سلام عزیزم
    التماس دعا
    عزاداری ها قبول
    پاسخ:
    همچنین حوری دخت جان:)
  • امیر بهزادپور
  • ایام تسلیت...ملتمس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا...

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!