من لی غیرک

سلام خوش آمدید

من ترم یکی نیستم!!!

شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۱ ب.ظ

1_رفتم کارت دانشجویی رو پیش مسعول سلف درست کنم...میگه عموجان اول پول باید بریزی بعد غذا بگیری...

میگم باو پول داررره... یه نگاه به شماره دانشجویی میندازه میگه عععع فک کردم 95ی هستی/:

2_با دوستان نشستیم تو محوطه بگو و بخننند.یه ارشد ها که بعدا کاشف به عمل اومد هم رشته ایمه میگه...اخیییی شما ترم چندین تازه اومدین...؟؟؟؟

3-داریم از دانشگاه میریم بیرون دختررره میگه ببخشید دختر خاانم شما ثبت نامتون تموم شد؟؟؟؟

منo_O.

و مواردی که هر سال پیش میاد...ما نیز بهشان میگوییم خیر ما ریش سفیدان خوابگاه و دانشگاهیم اگر  دانشجویان ارشد و دکترا را در نظر نگیریممم...

یادمه ترم یک انقد بهمون میگفتن ترم یکی ترمکی که سال دوم هممون خوشحال از اینکه در اومدیم از سال اولی بودن..

.یه شب تو سایت خوابگاه نشسته بودم بعد یه دختره ریزه میزه اومد پیشمون فلشش مشکل داشت...از رو فایلاش فهمیدم هم رشته ایه بهش گفتم ععع عزیزم ترم یکی  هستی....گفت اره منم کلی فیس اومدم مثلا ترم بالاییشم… بعد در حالی که داشت از خنده منفجر میشد گفت ترم یکی هستما ولی ترم یک دکترااا

کلا دماغ سوخته هنوز بوش تو سایت میاد!!!

  • yasna sadat

نظرات (۲۰)

خخخخخخ
چند وقت پیش از یکی دوستام که دانشجوی پرستاری دانشگاه شیرازه پرسیدم مگه ترم یکی ها چطورین که همه میفهمن و سوژه شون میکنن؟؟
اونم یه چند مورد ذکر کرد که ثبت کردم تو ذهنم که تکرارشون نکنم که به لطف خدا سوژه نشم:))
یاعلی
پاسخ:
دیگه خاصیت ترم یکی بودنه:))
حالا ناراحتی خوب موندی؟ :))
معمولا ترم یکیا خیلی با انرژی هستن هر چی به آخر نزدیک میشن انرژیشون تحلیل میره و نمیدونم سرسنگین میشن یا افسرده 

پاسخ:
نه واقعا کاری به خوب موندن نداره!!!!
ولی وای ترم یک انرژی مون کجا الان کجا...نه من همه هم دوره ایا همین وضعه.
 انگار واقعا همگیمون  سرمون تو کار خودنونه و سکووت..
مخصوصا  خوابگاهیا..
  • ɐɹɐɓol •_•
  • :))))
    ههههه
    پاسخ:
    :)
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • :)))
    مصائب ترم یکی ها!
    من ترم یک که رفتم دانشگاه آدم خیلی کم حرفی بودم و عادت نداشتم زیاد از این و اون سوال کنم. بعد همون روز اول فکر کنم کل دانشگاه رو پیاده قدم زدم! 2-3ساعت شد. ولی بعدش خیلی راحت بودم دیگه خخخ
    بعد خوابگاهم بیرون شهر بود. ولی میومدم داخل دانشگاه پیش بچه های هم شهریم. بعد یکبار با چنتا ترم هشتیا میرفتیم خوابگاه. نگهبانی خوابگاه من رو گذاشت برم داخل جلوی ترم هشتیارو گرفته بود میگفت شما خوابگاهی هستین؟ یعنی پسره خودش ترکیده بود از خنده. میگفت چکار کردی به تو گیر نمیده؟ ما رو روزی یکبار کارتامون رو چک میکنن:دی

    پاسخ:
    :))
    این نگهبانی  جلو در واقعا داستانیه هااا...تا چند ترم باید کارت نشون میدادیم/:
    بعد حالا موندم چطور یادشون میمونه این همه ادم رو!!!!!
    خیلی حالگیریه پیر دانشگاه باشی ولی فکر کنن ترمولکی :دی
    پاسخ:
    خیییلی وااااقعاااا 
  • ashkan ............


  • سلام لطفا وبلاگ من را دنبال کنید منم وبلاگ شما رو دنبال میکنم
    پاسخ:
    بله…
    این ترم یک دکتری خیلی جالب بود D:
    پاسخ:
    الان استاده بعضی  تو  بعضی درسا...
    دوستیم الان ^_^
  • مترسک ‌‌
  • ترم یک دکترا :| :))
    بعد فکر کن من ترم آخر بودم، یه کلاسی داشتم همه از دم ترم اولی و من یه دونه پیشکسوت! استادمون یکی-دو جلسه جمع بست و گفت «شما تازه واردا» و با اخمِ مترسکیِ من مواجه شد، دیگه از اون به بعد می‌گفت «شما تازه واردا به جز مترسک»! :))
    پاسخ:
    :)))
    چه حساب میبرده ازتون استاده...
  • مهدی رنجبر
  • ترم یک دکتری عالی بود...
    پاسخ:
    :))
  • امیر بهزادپور
  • چه ماجرای جالبی...:)
    اصلا مگر ترم یکی بودم چه عیبی داره..؟!! (بی عیب هم نیست:) )
    پاسخ:
    :))
    کلا سال اول پر اتفاق جالبه
    بالاخره دانشگاه پول غذا میگیره یا نه ؟
    اگه کارت دانشجویی نشون بدیم پول نمیگیرن؟
    پاسخ:
    صد در صد میگیره...
    پول رو به حساب اتوماسیون تغذیه میریزن...بعد  با کارت دانشجویی کارت میزنن واسه غذا...
    اگه کارتت نباشه ژتون میگیری که  غذا دو برابر حساب میشه...
    نمی دونم چرا بچه های بالایی اینقدر ترم یکی ها رو اذیت میکنن...
    پاسخ:
    اذیت نمیکنن!!!
    دوسشونم داریم^_^
    ^_____^
    پاسخ:
    :)
    (:
    (((((: توترم یکی جیغغ
    پاسخ:
    خخخخ
    خفت عجیبی بود..خداروشکر تموم شد.
    پاسخ:
    خفت؟؟
    ما میگفتیم ترم صفری 

    واقعا از اطلاعات فلش متوجه نشدید در سطح یه ترم صفری نیست!!!
    پاسخ:
    همه اطلاعات رو ندیدم که!اسم شاعر بود فقط..
  • محمد حسین
  • الکی نیست من فکر می کنم شما متولد 76 هستین :دی 

    والا... 
    پاسخ:
    :)) 
     نمونش ایجا هم هست...!!:)

    به منم تو این ترم سه نفر گفتن ببخشید شما ترم اولی هستید:||||

    ترم اول خودمون فاجعه بودیم اصلا:))))

    پاسخ:
    خیلییی:))
    خوبه حالا سربازی ندارین!
    اندک ماه بودن سربازی.. از ترم یکی بودن دانشگاهم اعصاب خرد کن تره!!:)
    پاسخ:
    صحیح:)
    عجبا خخخخ ...
    خدایی خیلی از پستتون خوشم اومد :)
    اما واقعن ترم یکی ها خنده دارن ؟؟!!!
    پاسخ:
    مچکررم:))
    کلا معلومه ترم یکی اند^_^

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!