من لی غیرک

سلام خوش آمدید

چقدر من این روزا حس نوشتن گرفتم !!

دقیقا برعکس روزای قبل...

اون موقع ها ک پست های اولیم رو مینوشتم کلی پیام میمد خوشبحالت هیچ غمی نداری :/

دوستامم بعضی وقتا که سرکارشون میذارم تا از فاز بد بیان بیرون همینو میگن!

مهم نیس ولی فک کنند اتفاقا خوبه:)

*****

دیروز روز ازدواج بود یاد یه خاطره نه ؛یه سوتی بازم  نه :یاد دوران بچکی بهتره !افتادم

خداییش نخندید بهم!!

از جمله  افکار من در دوران کودکی این بود فک میکردم هر کس واسه هر دختری اومد خواستگاری مراسم جشن عقد رو میگیرن بعد دختره اینجا باید جواب بده اره یا نه!!!!

بعد تازه هر موقع واسه آبجیم خاستگار میمود میگفتم کی جشن عقد میگیریم!!

وااااااااای من

تازه وقتی مراسم ها بقیه میرفتیم من میگفتم چرا اینا همشون میگن بله چرا هیشکی نمیگه نه اه...خخ

یبارم که یه سریال میگذاشت اسمش یادم نی!!

اونجا عروس سر سفره در جواب وکیلم گفت نه!!!

من کلی ذوق کردم که بالاخره یکی گفت  نه *ـ*

مسخره نکنید حالا خودتون بچگی خیلی خوب بودید والا:))))

  • yasna sadat

نظرات (۲۴)

خنده که میخندم اما بزار منم یه چیزی بگم تو هم بخندی
بچه که بودم فک میکردم مشهد و مشهد مقدس دو شهر متفاوتند ://
DD':
پاسخ:
شوخی میکنم گذاشتم که بخندید:)
خخخخخخخخخ چه جالب:)
  • دخیـ گمشدهـ
  • :)))
    پاسخ:
    :)
    ^________^
    حرف خنده دار میزنی بعد میگی خداییش نخندیم بهم اخه مگه میشه:دی
    پاسخ:
    خخ چی بگم
    من الان این شکلی^_____^ هستم D:
    پاسخ:
    خخ
    الانم که دیگه اصلا نه نداریم.چون قبل مراسم خاسگاری دختر پسر توافق کردن اینم صرفا در جریان گذاشتن خونواده هاس :دی
    پاسخ:
    خخ لایک

    :)))

    شرمنده نتونستم نخندم...:)

    پاسخ:
    دشمنت شرمنده:)
    سلام بیا تا  حرف نو بشنوی و شاید بختت باز بشه!
    پاسخ:
    یعنی الان بختم بستس/:
  • آقاگل ‌‌‌‌
  • والا همینو بگو یک جوری میگه آیا وکیلم؟ انگار ما نمیدونیم! خخخخ
    پاسخ:
    بله!:)
    توکه خوبی..من فک میکردم نامزد باسوهر فرق داره.ینی هر دختری یه نامزد داره یه شوهر؛)))))))
    پاسخ:
    خخخخخ
    :)))))))))
    عنوان به تنهایی منو کشت=))
    پاسخ:
    خخ
    یه پیشنهاد : برای اینکه سنت شکنی کنید شما پای سفره عقدتون 

    برای بار چهارم یا پنجم بله بگید ((: 

    جالب میشه :دی 

    والا... 
    پاسخ:
    :))
    ذوق داره آخه؟ =))
    پاسخ:
    اون موقع داشت!
    :)
    خیلیم خوبه :)

    *****

    خداییش میخندیم بهتون ! :))
    راست میگین.. همش "بله" هم تکراری میشه خو
    پاسخ:
    بله…
    :)
  • د‌ل‌باخته ..
  • خنده..
    پاسخ:
    :)
    ممنون که موجبات خنده و شادی مارو فراهم کردین
    شاید این بهانه ای باشه تا شما سنت شکنی کنی و برای خودتون یک عقد و عروسی ساده و بدون دردسر بگیرین ;)
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    ,بله:)
    خخخخخ
    خیلی باحال بود D:
    پاسخ:
    :)
    موچکرم
    چه بچه ی جالبی بودی :دی
    پاسخ:
    خخخ ماه جیگر اصن یه چیزی:)))
    ما که خندیدم حلال کن:))
    یاعلی
    پاسخ:
    نوش جونت:)
    یا علی
  • منتظر اتفاقات خوب
  • آخیییییی :))
    پاسخ:
    خخخ
  • •°*”˜♫ raha ♫˜”*°•
  • خخخخخ 
    پاسخ:
    :))
    خخخ
    جالب بود
    پاسخ:
    مچکرم زهرا حان
    ((: این خاطرات قشنگن
    پاسخ:
    خیلی:)
    قشنگی دنیا به همین خاطراته  :))
    پاسخ:
    همینطوره...:)
    به نام خدا من آنه شرلی هسدَم. 16 سالَمه.
    پاسخ:
    صحیح

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!