من لی غیرک

سلام خوش آمدید

تابستوانه

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۰۸:۱۳ ب.ظ

ما نیز به به بازی وبلاگی تابستانه دعوت شدیم به لطف یکی از دوستان(آقای روزمرگی)

کار هاییی که میگم قطعا برای این تابستون نبود یعنی الان انجامش ندادم متاسفانه این تابستون اصلا کار خاصی نکردم!!

اما

کتاب:

کتاب زیاد خوندم خیلی از بچکی!افسانه خوان بودم:)

اما قشنگ ترین کتاب  کلبه عمو تم یا عبو تم هست درباره برده داری واقعا فوق العادس

دیگه داستان های جمال زاده....

و هوشنگ مراد خوانی که قصه های مجیدش رو شاید چند دور خوندم!

 صفیحه سجادیه و قرآنم ک جای خودش رو داره

درباره ی فیلم

هر فیلمی میخاین ببینید به جز سر به مهر!!!

والا:/

فیلم میم مثل مادر رو بیشتر هر چی دوست دارم..!!گر چه قدیمیه!

عشق فیلم پلیسی

اسم خاصی یادم نیس پلیسی باشه فقط!

2013conjuring 

بازی!!

یه مدت کانتر

الان دنبال یه نفرم شطرنج بازی کنم باهاش فقط..یه مدت کلاسشم رفتیم:)

شعر:

حافظ

 شعر شاعر عربی هم بشار:))

عنوان  رو برای ایجاد تنوع از با اینا تابستونوو سر میکنیم با تابستوانه تغییر دام:)))

  • yasna sadat

نظرات (۱۰)

سربه مهر که خوب بود!
پاسخ:
چی بگم سلیقه تا سلیقس

فیلمی عاشقانه‌تر از «میم مثل مادر» سراغ ندارم، شاهکاره...
پاسخ:
همینطوره واقعا
تابستوانه!! :))


افسانه خوان .. :)


سر ب مهر درونگرا بود.. و مثل اسمش باید مبهم باشه! :)
م مثل مادر خیلی قشنگ بود.. حیف گلشیفته...


یکی از بازیهای شطرنج رو بریزید تو گوشیتون یا پی سی.. سطح هاردش حریف تمرینی خوبیه ! :)


شاعر .. بشار اسد ؟؟ O_o
:)))
پاسخ:
بشار بن برد:)

 بله داشتم بازیشو رو گوشی...
  • مسافر هستم
  • بازی کانتر میکنید!
    دخترانه نیست که...
    بیا من شطرنجم بد نیست
    پاسخ:
    دخترانه پسرانه نداره که!
  • فاطمه (مرضیه) رسولی
  • سلام

    چرا سر به مهر نه؟

    پاسخ:
    خوشم نیمد اخه
    خوبست :))
    پاسخ:
    بله ممنون:)
  • ✖پرنٌس‍‍ِــ‍‍pгคภςєςــسٌ .✖
  • :)
    سپاس
    پاسخ:
    تشکر:)
    پیشنهاد های خوبی بود.
    تشکر
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنونم:)
  • دختر اسمانی
  • ((: تشکررررر بابت این همه خوبی
    پاسخ:
    مچکر از شما:)
    سلام
    پیشنهاد جالبیه برای گذروندن اوغاتی که لااقل برای من فراغت نیست رسما بیکاریه...
    ولی راستش توی یک سال گذشته اونفدر فشار روم بوده و خسته شدم که هنوزم فک میکنم هیچی مث خواب نمیتونه وقت عادمو بگذرونه...
    والا...
    پاسخ:
    واسه منم همینطوور

    هنوزم خستم!!!!!
    هیچ جوری خستگیم در نمیشه
    بیشتر خستگی فکری.

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!