من لی غیرک

سلام خوش آمدید

تا تی

پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۰۷ ب.ظ

هووووووووووووم نفس عمیق

 

والا ما هر چی غرغر کردیم این دو روز که اومدم خونه بیاین بریم یک طبیعت جایی دلمون پوسید به خدا گوش نمیدن که!بعد مادر میگه بیا بریم سر مزار(قبرستون:/)یکم دلت بازشه!!!!

 

بد بختی داریماااا

حالا من اونجا باشم هر جمعه که زنگ میزنم نیستن بعد میگم کجا بودین ؟  معلوم میشه رفتن  بیرون تازه میخوان توجیه کنند میگن اصلا انقد باد میووووووومد که نگو!!بی تو هم که اصی خوش نگذشت:/

 

از یازده روز که قرار بود واستم فقط شد4 روز.چون  وسط فرجه باز امتحانه باید برم.....:(( بچه ها بهم میگن فسیل خوابگاه خخ

 

الانم خیلی با حاله نینی داداش راه انداز شدیم...بچه کلا تا قیافه منو میبینه یادش می افته یه فرایندی به نام تاتی کردن داره باید صد دور بچرخونمش بچه رو نمیشینه که!

با اون قد کوچولوش ..کمرم خم شد :))

همه هم که ماشالله کمر دردی اند میفته به من!

 

نمیدونم چرا کوچه علی چپ جواب نمیده دربارش خخ

یه عمه هم نمیگه دلمون شاذ شه حداقل :/

به صورت زیر

دیگه نمیذارم ادم های اطرافم اینقد باعث ناراحتیم شن..

  • yasna sadat

نظرات (۲۵)

  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • خخخخخخخ ایییییییی ژژژژژژژوووون عمه شدن خوبه نه؟؟؟؟؟

    ایشالا 2030 سال دیگ من ازین پستا میذارم خخخخ

    جونم عکککککککس
    پاسخ:
    خخخ واای اولش اصلا دوست نداشتمم
    گفتم صد سال سیاه نمیذارم بهم بگه عمه...
    ولی الان عاااااااااشقشم:)))

    2030 سال دیگه زنده باشم عمه شدنتو ببینم:)
    عخی :) تا تی تا تی :)
    پاسخ:
    اوهوووم:)
    هوووووم..

    نی نی داداش راه انداز شدنتونو تبریک میگم! :))
    نی نیه خوشنام باشه ایشالا :)
    پاسخ:
    خیلی ممنون:)
  • بهار پاتریکیان D:
  • ای جاااااااااانم :-***
    پاسخ:
    :))
    عجب
    پاسخ:
    بله عجب!
    این پاها ،پاهای مردن که :دی 
    *****
    دیگه نمیذارم ادم های اطرافم اینقد باعث ناراحتیم شن..
    ******
    کار خیلی خوبی میکنید:)))
    پاسخ:
    پاهای مرده؟؟نمیدونم من از نت گرفتمش...
    میگن نکنه پاهای شماست ؟؟؟:)))
    *********
    ممنون امیدوارم بتونم فقط
    چه قدر شیرین:)
    پاسخ:
    :)
  • برنامه نویس جوان
  • :|
    پاسخ:
    !
    ای بابا حالا هم که رفتی خونه باز هم ناراحتی):
    خب خودت برنامه ریزی کن که کجا برید و پیشنهاد بده، اونا هم چون تازه برگشتی خونه و یه مدت نبودی سریع قبول می کنن
    راه افتادن بچه ها خیلی لذت بخشه (:
    پاسخ:
    نه ناراحت نیستم...
    پیشنهاد دادم یه عالمه به هیچکدوم جامه عمل نپوشاندن خب:(
    آره خیلی:))
    ایییییییییییی جووووونمممممم من خیلییییی دوست دارم عمه شمممممممم ولی این دیونه زن نمیگیرههههههه خوش به حالتتتتتتتتت...خخخ درمورداون قسمت اولم دقیقا هربارکه من نمیرم مامانم میگه اینقدبادمیومد اینقدسردبود عصن خوش نگذشت
    پاسخ:
    خخخ
    حال ناز میکنن زن نمیخوام بعدش که گرفتن یه لحظه هم نمیبینیشون!خخ

    چرا ما نمیریم باد میاد همش خخخ
    آخی برادرزاده زا :))
    ایشالا همین روزا یه «عمه»ی خوشمزه هم میگه تا کله قند توی دلت آب بشه ;)
    پاسخ:
    وییییییییییییی:)))
    ممنون:)
    خخخخخخخخخخخ... 
    چی بگم از دس تو خخخخخخخخخ... 
    من فقد عمه میشم خاله ای در کار نیست:-(
    پاسخ:
    خخخ
    بازم خوبه که...
    نسل امروز نه خاله میشن نه عمه!:))
    چقدر بد خودشون می رن گردش وقتی تو می گی نمی برن
    در مورد نی نی هم مسئولیت سختی به گردنتون انداختن
    پاسخ:
    جور نمیشه تا من هستم بریم!
    نه زیاد:)
  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
  • خخخخخخ منم داداش موخوام :)
    آقآ من دادش میخوام
    من داداش میخوــــــــــــــــــــــــام:)))))
    مرسی یکن هیجاناتم تخلیه شد:)
    پاسخ:
    خخخخ 
    :))
  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
  • آجی جونم دنبالی :)
    بهم سر میزنی؟
    بوخودا دخمل خوبیم:)
    پاسخ:
    شمام دنبالی:)
    تکذیب می کنم 
    من که با شلوارک نمی گردم تو خونه :))))

    والا...
    پاسخ:
    تکذیب مورد قبول نیست.…
    :)
    والا!
    چرا؟!
    پاسخ:
     نمیدونم همینطوری!

    :)))))))
    پاسخ:
    :)
    اون جمله ی سر مزار یه کم دلت باز میشه نابودم کرد O_O

    نابـــــود
    پاسخ:
    وااااای نگوووو
    عه! پست جدید کجا غیبش زد؟! O_o
    پاسخ:
    همچین جالب نبود!:)
    عجبــ ! :)
    پاسخ:
    :)
  • نویسنده عشق
  • بچه دوس :)
    پاسخ:
    :)
  • ❤دُخــــmelikaـــــی شِیطُــــJOoOoNـــــون❤
  • ســـــــــــــــــــلام:)



    آپــــــــــــــــــــــــــ:)ـــــــــــــــــــــم
    پاسخ:
    :)
    فسیل خوبگاه !

    نی نی :)
    پاسخ:
    :((
    فسیل خوابگاه:(
  • محمدمهدی باقری
  • سلام دوست من
    خیلی خوشحالم که دارم این پیام رو برات می‌نویسم
    راستش وبلاگ شما رو از لیست بهترین وبلاگ های سرویس بلاگ بیان پیدا کردم
    خیلی مجذوب وبلاگ شما شدم
    واقعا حق دارید جزو بهترین ها باشید
    بعد به خودم گفتم
    ینی میشه من با این وبلاگ داغونم با شما همکاری داشته باشم
    به خدا توکل کردم و این پیام رو برای شما می‌نویسم و میپرسم
    آِیا میشه با هم همکاری داشته باشیم؟
    تبادل لینک ، تبادل لوگو ، نویسندگی ، تبلیغ ، دنبال کردن ، یا هر چیز دگ ک شما بگید
    امیدوارم از این جسارت من ناراحت نشید و بهم پوزخند نزنید
    ی خواهش دگ ازتون دارم
    در صورت عدم امکان همکاری بین من و شما ، اینو بهم اعلام کنید ک دگ تو آرزوی همکاری با شما نباشم
    منتظرم دوست عزیز
    http://sarbaz0.blog.ir
    التماس دعا
    پاسخ:
    خخخخ

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!