من لی غیرک

سلام خوش آمدید

خدایا اومدم شکایت

چهارشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۵، ۰۴:۰۶ ب.ظ
خدایا میخام از بعضی بنده هات  پیشت شکایت کنم....

اول از همه از خودم 

از خودم که بیشتر هر کسی دلگیرم...
 از خود خود خودم
 
خدایا دلگیرم  از بنده هاییت  که اینقد راحت دل میشکنند


خدایا دلگیرم از بنده هاییت که اینقد نامهربونن

دلگیرم از بنده هاییت که اینجوری آدمو میشکونند ...

خدایا دلگیرم از بنده هات  با اون نیش زبونشون با اون نگاه هاشون...

خدایا بازم میگم بیشتر همه از خودم پیشت شکایت میکنم...

حساب این خودم روبرس:(

  • yasna sadat

نظرات (۱۲)

))):
پاسخ:
:)
بیخیال بخند:)
از چهره زار چو زرم بود شکایت
رَستم ز شکایت چو زر از زار ندانم...
مولوی
پاسخ:
:)
  • بابا لنگ دراز
  • :: (
    پاسخ:
    :(
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • یسنااااا چیشده عاخههه:"(

    حساب اونایی ک اذیتت کردن با خدا ایشالا بزنه نسلشونو نابود کنه:"(
    پاسخ:
    سحررر مهررربون من:)
    :)
    رو به راه بشی ان شاءالله :)
    پاسخ:
    مچکرم:)
    خدا جای حق نشسته، به وقتش جوابشون رو میده...
    پاسخ:
    چی بگم...
  • برنامه نویس جوان
  • :(
    پاسخ:
    :)بیخیال
    خدایا منم شاکی ام 
    اول شکایت منو گوش بده بعد به حرف ایشون گوش بده :دی 
    پاسخ:
    خخخ
    نخیر خدا نوبت رو رعایت کن لطفا:))
    دلگیری بد دردیه :)
    پاسخ:
    خیلی...
    من هم از بعضی ها دلگیرم
    پاسخ:
    :(
    نخیر خدا نوبت رو رعایت کن لطفا:))
    ********

    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    والا..
    اینجا هم پارتی بازی خخخ
  • مرتضی زمانی
  • حساب این خودم روبرس:(
    پاسخ:
    :(
    تقریبا به حسابش رسید!!

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!