من لی غیرک

سلام خوش آمدید

13 به در!

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۳۵ ب.ظ

یه معضلی وجود داره تو این ایام به نام معضل سیزده به در!!!

این که کجا بری با چی بری و مهمتر از همه این که با کیا برررری...این قسمت آخر واقعا اعصاب خورد کنه!


اووم کم پیش اومده این روز به من خوش بگذره چون اکثرا با کسایی رفتیم بیرون  که  حکم سوهان روح منو دارن ..فامیل در نقش سوهان روح!


مخصوصا پارسال.


خب کل فامیل مادر چند ساله  همگی این روز رو میریم باغ یکی از خاله جان ها.خیلی شلوغ میشه خب با وجود هم صحبتا و کسایی که دوستشون دارم وجود بعضیا و سوهان بودنشون کمتر دیده میشه!

(یک مشت از دماغ فیل افتاده خودبزرگ بین که همه رو از بالا به پایین نگاه میکنند که به نظرم اصلا قابل تحمل نیستند اخه بابا به چیت مینااااااااااازی؟؟؟؟..من یکی در بعضی موارد اصلا نمیبخشمشون با وجود این که سعی میکنم کینه ای نباشم.)


اتفاقا پارسال جمعمون از هم پاشید و حتی خونواده خودمونم جدا شدیم منظورم خواهرام  که با خانوداه شوهراشون بیرون رفتن یا داداشه که تازه بچه دار شده بود و نمیشد بیان بیرون :(و بدبختی من ما رو رسوند یه جایی پیش همون سوهان ها که سیزده رو تنها به در نکنیم!!! برعکس سیزده منو دربه در کرد:/حالا منو اونجا فرض کنید خودتون دیگه...


نمیدونم من زبون دراز چقد در برابر اینا زبون کوتاه میشم و فقط حرص میخورم!

به خاطر همین امسال از اولش دعا کردم این روز بارونی شه با نامردی تمام....اما اتفاقا از امروز هوا بسیار صاف و آفتابیه برعکس چند روز قبل که با د میخواست  با خودش ببرتمون خخ شانس منه  دیگه..

الان اینجا  فهمیدم تو همین بیانم خیلیا این مشکل رو دارن که کلا این پستو از اونا الهام گرفتم:))


دیگه کم کم باید بار و بندیلمون رو ببندیم بریم جایی که بهش تعلق داریم واس درس :( 

  • yasna sadat

نظرات (۱۸)

ای وای منم اینطوریم

:(

نمیخوام فردا برم.. ولی مامانم اینا هیچ وقت راضی نمیشن تو خونه تنها بمونم
پاسخ:
نه بابا چیه تنهایی گاهی اوقات لازمه ها ولی نه تو این روز...
ینی بعضی از فامیل ها چقدر نفرت انگیزن :|
پاسخ:
نفرت انگیز نه در اون حد ولی حرص در بیارن...و..
اصلا همون نفرت انگیز!!

یه معضلی وجود داره تو این ایام به نام معضل سیزده به در!!!

این که کجا بری با چی بری و مهمتر از همه این که با کیا برررری...این قسمت آخر واقعا اعصاب خورد کنه!

یعنی گُل گفتی :|

پاسخ:
:)
با تجربه ای تو هم...
از سیزده بدر امسال بدم میاد خصوصا ک فرداش باس بری سر کلاس پووووف
پاسخ:
من از پس فرداش میرم:)
:((((
بیشتر سوهان روح شدن بخاطر اینه که خودمون منفی به ادم ها نگاه می کنیم
یه ذره مهربون تر نگاه کنیم همه چی حل میشه

پاسخ:
من خیلی مهربون نگاه میکنمااا
ولی اونا پرو تر میشن 
میگن با ادم متکبر باید مثل خودش رفتار کرد...از خودم نمیگما:)
ممنون از حضورت
  • مهســـــــــــــا ...
  • وااایییی درس
    مدرسه
    معلم
    عوووووق
    پاسخ:
    خخخخخ
    درس خخخخ تنبل نباش
    پاسخ:
    تنبل:|
    + موافقم

    + اما اینارو بزارید کنار سیزده بدری که جمعه باشد خ..........ر است

    + تسلیت به دوستان مدرسه دار :-))))
    پاسخ:
    :(((
    و دانشگاه دار
    من امسال نرفتم :/
    پاسخ:
    :(
    به نظرم 13 بدر روز خیلی خوبیه
    چه بیرون بری چه خونه بمونی..
    ما دو ساله خونه میمونیم دور هم جمع میشیم
    کلی هم خوش میگذره..

    این روزای آخری و امروز صبح اینجا خیلی بارون بود..
    پاسخ:
    چه خوب بارون..
    :)
    پاسخ:
    :)
    بودن در کنار کسایی که باهاشون راحت نیستی خیلی عذاب آوره:/

    اما همینکه حال و هوای این پست باعث شد شما به زبون دزار بودنتون اعتراف کنید .. خودش یه پوئن بزرگیه! :)))

    دوبار سال و ماه و روزی از نو ... :( :| :)
    پاسخ:
    بله...
    حالا من گفتم ولی از ته دل نگفتم   کجام زبون درازه آخه خخ
    اون جاهایی که باید زبون داشته باشم مث همین که گفتم و خیلی جاها دیگه ندارم چه فایده!!:))

    بله از نو:(((
    گل گفتی :/
    پاسخ:
    بله دیگه:))
  • آذین& گیتی
  • سلام یسنا جون
    تبریک میگم جز وبلاگ های برتر سال94 شدی
    :)
    خـــــــــــــــــــــیلی خوشــــــــــــــــــــحال شدم
    :)
    خیلی موفق باشی عزیزم
    :)
    ***
    پاسخ:
    سلااام گیتی جون 
    خیییییلی ممنون عزیزززززززم
    نه به قشنگی وب و مطالب قشنگ تو:)

    سیزده بدر
    دردسر

    پاسخ:
    واقعا..
  • استیک الکالاین
  • سلام ممنونم واقعا به خاطر سایت خوبتون من هر چند روز بار میام اینجا و سر میزنم خداروشکرم دست پر میرم

  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • وااااااااااااای گفتی درس هیچی نخوندم . 
    پاسخ:
    منم:((
    هرطور بود این تعطیلات هم تموم شد...
    سال کاری و درسی خوبی رو آرزومندم :-)
    پاسخ:
    خیلی ممنون:)
    همچنین...

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!