من لی غیرک

سلام خوش آمدید

عنوان بی عنوان

دوشنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ب.ظ
آیا میدانستید
؟؟
خمیازه پیغامی از بدن انسان است
که اعلام میکند 10 درصد از شارژ آن باقی مانده است.!!
.
.
.
***********
.نمیدونم چرا همش حس میکنم اینا همش مقدمس و هنوز اصل زندگیم شروع نشده.

.

.

هی منتظرم اصلش شروع بشه!
.

.
.
***********
حدیث داریم
وقتی دوتا زن با هم سبزی پاک می کنند
..


..

شیطون میاد ساکت بغل دستشون میشینه تا چهار تا مطلب جدید یاد بگیره


********

یه روز یه ایرانی مجبور کردن سرش به کار خودش باشه 


مرد:|
  • yasna sadat

نظرات (۴)

  • صآب خونـه
  • خخخ
    پاسخ:
    :)
  • پرواز سپید
  • :)))
    پاسخ:
    :)
    خخخخخخخخخخخخخخخ...آی گفتی من بااین سبزی پاک کردن خیلی موافقم...
    پاسخ:
    :)))
    :)))))))
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!