من لی غیرک

سلام خوش آمدید

خاله خانم:|

سه شنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ

این سری که اومدم خونه اون طوری که خانواده میگن خیلی لاغر  شدم و اینا!!

همه هم میگفتن مام هیچی نمیگفتیم...

خوب عادی بود با این اتفاقایی که افتاد

تا این که خاله جان اومده خونمون میگه :

نگاش کن دختره رو شده عین ملخ

به من مییییییگه شدی شبیه مللللللللخ:|

یعنی من این همه محبت رو چطوری هضم کنم آخههههه

کلا زد پکوندمون خخخ

یعنی هیچ چیز دیگه ای نبود ما رو بهش تشبیه کنه!!!

خالمم بر عکس خودم با محبته:)))

من در آن لحظه!!

                                

  • yasna sadat

نظرات (۲۵)

مگه ملخ بده ؟! 
تازه گوشتش هم حلاله :دی 
والا... 
پاسخ:
:|
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ...حرص نخور یسناجون...
پاسخ:
عجبا خاله هم بود خاله های قدیم
خخخ
بمن گفتن چاق شدی این دفعه
پاسخ:
:)
برا من عادی شده بگن لاغر شدی..
  • خانومی مهربون
  • خدا از این خاله ها به آدم بده
    دیگه برای تضعیف روحیه به استاد جماعت احتیاج نیست
    پاسخ:
    یه تسلسلی وجود داره!
    اگه استاد نمره کم نمیداد
    من حرص نمیخوردم از غذا خوردن نمی افتادم
    بعد لاغر نمیشدم بعد خالم اینطوری نمیگفت!
    همش برمیگرده به استااااااااااااد:|
  • روزمرگی ...
  • عجب تشبیهی :)))))
    پاسخ:
    :)
    منم لاغرم خو...
    لاغر شدن بد نی....
    پاسخ:
    بیشتر بحثشون این بود چرا اونجا بخه خودت نمیرسی!
    خاله است دیگه
    یه چیزی گفته
    از روی محبت بوده
    پاسخ:
    بله
    من خودمم خالم درک میکنم:)
    زیاد بخورید با به حالت قبلی برگردید ولی یه چیزی تو این وبتون هر سری میام جالبه برام و کمی خندم میگیره اون عنوانه ...
    پاسخ:
    بله:)
    همش تو این میمونم عنوانو چی بذارم
    مرسی:)
    خالس دیگ خاله ... محبت کردنش اینجوریه:)))
    پاسخ:
    اوهوم:))
    کلا هر چه مشبه به داغون تر باشه میزان محبت بالاتر میره 
    خخخ
    هه :)

    این قالب خووب بود
    مرسی که اهمیت  :)
    پاسخ:
    :)
    خواهش میکنم وظیفست
  • ههـــ ـــــ
  • خخ مللخخ :|
    پاسخ:
    :|
    مللللللللخ
    D:
    پاسخ:
    :)
  • خانوم فیروزه ای ※※
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • خیلی خاله ی با محبتی داری قدرشو بدون :)
    پاسخ:
    بله بله حتماااا:)))
  • رزیتا زارع
  • سلام وبت خیلی قشنگه اگه تمایل داری به منم.سری بزن'
    پاسخ:
    ممنون لطف داری:)
    حتما
  • بآنو نارینـ
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • فاطمه نظری
  • :)
    پاسخ:
    :)
  • عرفـــــ ـــان
  • :)))))
    به منم از این حرفا زیاد میزنن :/
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • خخخخخخخ خاله است و محبت بیکرااااانش خخخخ از زرافه ک بهتره والا خاله من هروز اسم ی حیوون میذاره رو ما
    پاسخ:
    :)
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • خخخخخخخ خاله است و محبت بیکرااااانش خخخخ از زرافه ک بهتره والا خاله من هروز اسم ی حیوون میذاره رو ما
    پاسخ:
    زراااااافه؟؟؟؟؟
    خخخخ
  • محمدرضا ...
  • واقعا خاله فوق العاده ای هست ... :))))
    پاسخ:
    :)
  • حســـــــــــــــــ0077ـــــــــــام محبی
  • خخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)

    به به!!ملخ بابا:))


    پاسخ:
    بههههههه
    سلاااااااام:))
  • آذین& گیتی
  • خیلی خندیدم
    خخخخخخخخخ
    ملخخخخخخ
    خخخخخخخ
    پاسخ:
    خخخ
    بسرت میادا:)))
    هههه
    خاله ی منم اینطوریه 
    خدا نگهشون داره
    پاسخ:
    ان شالله...
    خوشم میاد همه یکی از این خاله ها رو دارن حداقل:))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!