من لی غیرک

سلام خوش آمدید

تلخم

چهارشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۴، ۰۱:۱۲ ق.ظ

به اطمینان میتونم بگم  امروز از بدترین روز ای زندگیم بود..هنوز از 

شوک خبر عمومی در نیومده بودم رفته بودیم با بچه ها دیگه پیش

 استاد ه بگیم چه وضعه تصحیح کردنه!! اما 

نبودش از روزی که ج امتحانا رو زده نیس.هه 


بعدش رفتم پیش استادی که امتحانش بعد از شنیدن خبر بد  بود

 

تحت تاثیر خبر و بدشانسی خودم که ترجمه جاهایی رو داده بود که


 فکرشم نمیکردم بیاره چون میان ترم اورده بود و قرار بود فوقش ۴تا بیت شرح بخاد از اون قسمت

  بسیار بد دادم. اونم دیدانقد استرس دارم و داغونم گفت بذار برگتو جلو خودت امضا کنم

 خیالت راحت شه دختر..بعد که یه نگا برگمو دید گفت خوب نیس برگت:(((


اومدم اتاق با گوشی رفتم ببینم  از نمره چه خبر دیدم...

خدای من دیدم چهار واحدیمو اونم افتادم شوکه شدم شکه باورم نمیشد تا چند دقیقه گوشی

 دستم بود و نمره نگاه میکردم...


بچه ها چه غلطی بکنم...مردم از گریه دیگه نمیتونم بقیه امتحانارو بخونم...

من چم شده؟؟؟؟بخدا کم نذاشتم تو خوندن خدا 

خودشم میدونه.یادش بخیر یه روز الف کلاس بودم:(((

  • yasna sadat

نظرات (۲۶)

  • روز خوش رو باید ساخت
  • عاشق نشدی؟
    هعی....
    خداکمکت کنه...
    پاسخ:
    نه بابا عاشقم کجا بود
    همینم کم مونده فقط:)
    الا بذکر الله تطمئن القلوب
    ذکر خدا شیرینت میکنه
    پاسخ:
    خدایااا
  • شیکسون (^_^)
  • نه اینکارو نکنیا...این بدترین کاره که بقیه امتحانارو هم بخوای به بهانه این نخونی...
    حالا هرچی بوده تموم شده رفته...درساتو بخون تلافی اینو سر اونا در بیار ولی برای اون 4واحدیم کوتاهی نکن از هرکسی میتونی رابطه و کمک بگیر...بارها شده من خودم کوتاه اومدم ولی دیدم دوستام نمره هایی رو زنده کردن که اصلا من فکرشم نمیکردم... :) امیدوار باش، پررو باش... ;-)
    پاسخ:
    نه که نخوام نمیتونم...ولی الان دارم میخونم دیگه چه میشه کرد...
    استاده در راس دانشگاس خودش.هر چی گفتم قبول نکرد.خدایی ناکرده حق الناس میشه منو پاس کنه!!
  • پرواز سپید
  • سلام
    منم همین حالو دارم. یه درسی رو که اینقدر خوندم که اصلا فکرشو نمیکردم افتادم!!
    به هرکی گفتم حتی آقای همسر که همیشه از درس خوندنم ایراد میگریه اومد برام حساب کرد که خیلی هم ضرر نکردم!!!!!!!
    نگران نباش... حتما خیری هست.
    من این قدر خونده بودم! میفهممت.
    افتادن برای دانشجوئه دیگه...
    پاسخ:
    خیری هست؟؟مثلا چ خیری میتونه داشته باشه:(
    مرسی عزیزم از دلداریت...ایشالله شمام جبران میکنی نمرتو:))
  • علی اصغر
  • تنها چاره درس را خوندنه
    نمی تونم هم نداریم
    بشین و درستو بخون
    آفرین (لبخند)
    پاسخ:
    چشم 
    دارم میخونم
  • محمد حسین
  • یارب

    همیشه سعی کردم حرفامو با شعر  انتقال بدم ..شاید ایندفعه هم شد ..خدا رو چه دیدی :

    ما شیشه ایم و باک نداریم از شکست 
    شیشه هر آنچه می شکند تیز تر شود ...

    اگر روزی شاگرد الف بودی ، اینکه روزی الف نباشی مهم نیست ، این مهمه که مطمن باشی اگر بخواهی الف خواهی شد . 


    بنده تدبیرم کند محتاج تقدیر خداست ..

    موفق باشی 
    فی امان الله 
    پاسخ:
    خیلی ممنون محبت کردید:)
    فی رعایه الله 
    و ممنون از حضورتون
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • ااااخیی الهی درکت میکنم

    اجی گریه نکنیییییییااااااا حرصم نخور بالاخره جنگه دیگه جنگه با امتحانامون هرکی شکست خورد مقدمه ای برای پیروزی:))))))))))))))))))

    ان شاء الله جبران میکنی تو میتونی:)
    پاسخ:
    مررسی سحر جونم :))
    سعی میکنم باش کنار بیام دیگه,,,
    زندگی انقد سختی داره که اینا توش هیچه(,دلداری به خودم)
  • بُتِ بزرگ
  • واقعا استادها چه مشکلی دارند که این مسخره بازی ها را سر دانش جوی بدبخت در می آورند؟!
    ما هم در کابوس نمره ریاضی1 خود هستیم که ببینیم خودش کاری که باید را می کند یا باید برویم منت کشی استاد!
    پاسخ:
    همه که با این ریاضی ۱مشکل دارن,!!
    ایشاله خودتون پاس میشیدتا نخواید  منت این عتیقه ها رو بکشید..
  • پارازیت .
  • تجربه این وضع رو دارم
    یه ترم از 17 واحد 11 تا رو افتادم:)
    پاسخ:
    اخ.یعنی مشروط؟
    ایشالا هرچی زود تر از اون شوکه در بیای
    پاسخ:
    امیدوارم
    ممنون
  • آذین& گیتی
  • غصه نخور یسنا جان بخون بقیه به خیر میگذره ایشالا

    پاسخ:
    ان شالله.ممنون گیتی جان:)
  • میثاق مشکوری
  •    به به   عالی بود دنبال می شوید
    پاسخ:
    :/
    چطوری خودمو بکشم طبیعی جلوه کنه...
  • خانومی مهربون
  • همینجوری داریم مشروط میشیما
    حواسنو جمع کن
    منم حواسمو دارن برام جمع میکنن
    پاسخ:
    وای اره از همین میترسم....
    خدایا خودت.قلبم داره میترکه دیگه
  • محمدرضا ...
  • حس غریبیه ... مثل غرق شدنه ... هرچی می خوام دست و پا بزنم به اون روشنایی برسم ،‌ یه چیزی داره منو بیشتر میکشه و پایین میبره ... :((
    پاسخ:
    خدا خودش کمک کنه :(
    منم از این روزای افتضاح داشتم و میدونم قراره داشته باشم
    وقتی اینجوری میشم چن تا کار میکنم
    بیرون میرم تنهای تنها 
    حتی اگه گریه میکنم 
    میرم بیرون و گریه میکنم یه جا بیرون ... هرجا 

    برای خودم با صدای معمولیم شعر میخونم 

    پاسخ:
    تنها امیدم این بود که میخواستم برم مشهد یکم حالم جا بیاد که لایق ندونستند امام رضا:(
    :(
    پاسخ:
    دیدی نفس چی شد:((
    هعییی
    هی وای خدا صبرت بده :/
    یه زمانی دانشجو بودیم و میدونیم چقدر این حس ها بده 
    البته من تاحالا نجربه افتادن نداشتم :/ {خیلی حس ها رو از دست دادم}
    یادم میآد یه بار هم اتاقی ها هم دستی کرده بودن یه درس 4 واحدی رو بندازن من رو ، نذاشتن یه کلمه هم بخونم ، تازه نذاشتن بخوابم هم
    همون امتحانم من شدم 17 ، نفر دوم بودم :/ - حس خر بودن بهم القا شد.
    والا به قرآن
    + تو که نباید میرفتی نمره ها رو نگا کنی ، اینقدر روحیه خودت رو تخریب کنی :(
    پاسخ:
    منم اصلا از این تجربه ها نداشتم تا بحال یهو دو تا تجربه همزمان شوکم کرد شدییییید...
    اخه دوستام گریه کنون اومدن در اتاقمون گفتن هممون افتادیم!!!میخاستم اگه منم افتادم اعتراض بزنم واسه همین رفتم دیدم:(

  • مهربون :)
  • متاسفانه تجربه ی دانشجویی ندارم که کمک کنم !
    ان شاء الله خدا خودش بهت آرامش بده و کمکت کنه...
    پاسخ:
    ممنون عزیز دل:)
  • فاطمه نظری
  • سلا م اگه باتبادل لینک ودنبال موافقید باعنوان دهکده ی انسانهای خاص لینک ودنبال بکنید بعدبگید لینک ودنبالتون کنم
  • محمد حسین
  • یارب

    شما احوالاتتون بهتر شد ان شاءالله ؟

    غم دنیا گذرد حیف که افسوس خُری ...

    این دوران میگذره ...

    خواستم فقط احوالی پرسیده باشم ..

    موفق باشید 
    پاسخ:
    سلام واقعا ممنون از احوال پرسیتون لطف کردید..
    بهترم خداروشکر
    تشکر..
    فقط کاش زودتر بگذره.
    فی رعایه الله
  • مهدی اصغری
  • چرا؟
    چی شده مگه؟
    پاسخ:
    رفتم تا مرز مشروطیییی
  • فاطمه نظری
  • لینک ودنبال میشی
    پاسخ:
    مرسی
  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • نا امید نباش توبخون بقیه شو بسپار به خدا
    پاسخ:
    خدایا خودت...
    اگر تمام درها به روت بسته شدن و توی خیال خودت باختی اینو بدون هنوز خدا و کاراشو نشناختی نا امیدی ممنون هیچ اتفاقی تو دنیا بی علت نیس پشتش
     یه ماجرا هست.
    پاسخ:
    درسته...
    خدایا...
    منم ترم 1 یه 4واحدیمو افتادم ...
    پاسخ:
    لامصب خودش یه تنه گند میزنه به معدل
  • صآب خونـِ
  • خدا رو شکر من تموم کردم امتحانات رو و همه رو پاس کردم تا حالا با نمرات درخشآنـــ ده و یازده اما فکر کنم مشروط شم :(
    پاسخ:
    خب خداروشکر که پاس کردی:)

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!