من لی غیرک

سلام خوش آمدید

خجالت میکشم

دوشنبه, ۲۱ دی ۱۳۹۴، ۰۶:۴۶ ب.ظ

هعععی 

یه چیز میگم قول بدین بهم نخندید...


بچه ها من افتادم من یسنا با این همه ادعا  نه تو سابقه مدرسه نه 

این دوسال و نیم دانشجوییت سابقه افتادن 


نداشتم الان درس اندیشه رو افتادم هعیییییییی 

هم تو فرجه ها خونده بودمش هم شب امتحان 

کلی بیداری کشیدم اخه امتحانش وقت 

نداشت.امتحانو بد دادم ولی استاده گفت تا پنج 

به بعدو پاس میکنم.تا الان که هیچ اقدامی 

نکرده.اکثر دوستامم افتادن

.امتحان امروزم  ....حیف که اینقد خودمو خسته

 کردم حیف انرژی که گذاشتم خجالت میکشم 

خونوادم که زنگ زدن بشون بگم


..اگه همشو پاس کنم و تموم شن این امتحانا کل بیان رو شکلات میدم:/

استاد..........

هی میخام  معدب باشم کی عمومیو میندازه اخه

  • yasna sadat

نظرات (۱۷)

  • روز خوش رو باید ساخت
  • آخییییی....
    :(
    پاسخ:
    هعییییییی
  • پارازیت .
  • اندیشه؟!
    پنچ به بالا پاس میشن؟!
    خدا شانس بده
    پاسخ:
    حالا که نداده.
    من از پنج بیشتر شدما!!
  • علی اصغر
  • چه بد شده
    (ناراحت)
    پاسخ:
    نمیدونم این ترم چه مرگم شده همشو بد دادم اه
  • خانومی مهربون
  • دعا میکنم که نیوفتی
    توهم برای من دعا کن
    باشه
    پاسخ:
    چشم:)
    موفق باشی عزیزم 
    ولی اگه من دعام گیرا بود این وضعیتم نبود!
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
  • شکلللللللاااااات نه شام فققققققققد شام

    فداااااااااااااااسرت حرص نداره اجی ک تو زحمتتو کشدی ایشالا پاس میشی
    پاسخ:
    شااااااام!!!!!
    چی هست؟؟؟؟خخخ
    اخه از همین حرصم میگیره اندازه نصف تلاشامم نتیجه نمیگیرم!
    ما داشتیم یه فر رو که تربیت بدنی افتاده بودش
    :)))
    کلی بهش خندیدیم

    پاسخ:
    خخخ 
    به خودم امیدوار شدم...
    راستی به من که نخندیدید!!!خخخ
  • دختر مهتاب .....
  • الهی  الهی ...
    پاسخ:
    هعی خدا...
  • پرواز سپید
  • همیشه از اون چیزی که فکرشو نمکنی می خوری!!!
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    درست میشه.
    پاسخ:
    ینی به ادم فحش بدن نگن عمومی رو  ....
    بقیش تو دهنم نمچرخه:(
    نا امیدی ممنوع بازم تلاش کنید حتی اگر صدبار شکست خوردید
    پاسخ:
    ممنونم 
    نا امیدی ممنوع
  • آذین& گیتی
  • اندیشه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    آخیییییییییی...
    پاس میشی یسنا جان غصه نخور...نمره میده...
    پاسخ:
    :((((((
    اندیشه به درک..
    دارم میرم تو مرز مشروطی.تو رو خدا دعا کن
    خدایا..
    منتظر شکلاتات هستم
    پاسخ:
    تبدیل شد به حلوا:(
    بد بخت تر شدم هعییی
  • خانومی مهربون
  • 3واحدی افتادم
    😢😢😢😢😢😢
    پاسخ:
    هعیییی
    باید فراموش کنیم دیگه..
    اندیشه ؟!!!!!!!!!

    من تمام درس های عمومی رو بدون خوندن بالای 16 گرفتم!!!
    پاسخ:
    (شکلک گریه)
    نصف بچه ها رو انداخته کمترین نمره کلاسمونو یک داده فقط سر من نیست..

    معلومه استادش عقده ای بوده
    پاسخ:
    ازش متنفرررررم با اون عینکش ایش:/
    چرا نگرانی دوست من 
    اگر بالای 50 درصد کلاس افتاده باشن ، استاد مجبوره ببره رو نمودار ، اگر نه خودش میره زیر سوال با این در دادنشون :/
    پاسخ:
    بندازنش بیرون  دلم خنک شه:/
  • احسان صادقی یزدان آباد
  • قلم شیرینی داری خواهر بزرگوارم
    حتی وقتی که داری از یه خاطره بد یا یک چیز تلخ مثل پاس نکردن واحد صحبت میکنی ادم بازم دوس داره بااشتیاق بخونه.
    از این قلم شیرین و طرز نوشتن لذت میبرم و برات ارزوی موفقیت دارم
    سعی میکنم بیشتر بهت سر بزنم

    پیروز باشی
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنون نظر لطفتونه:)
    همچنین
    ممنون از حضورتون.
  • دکتر آرمین اینترنتی
  • مو که دونوم قبول اوویدی:)))حالا شیرینی رو بده::)))
    الکی هم نگو که مثلا قبول نشدی:)))که از زیر شیرینی فرار کنی:)))

    در کل موفق باوووشیییییییییییییییییییی:)))
    پاسخ:
    اونوقت از کجا میدونید؟؟؟
     بعدشم شکلات نه شیرینی:)
    هنوز منتظرم ببینم چی میشه
    خیلی ممنون همچنین
    ممنون از حضورتون

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!