من لی غیرک

سلام خوش آمدید

ببخشید:((

شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ب.ظ
بچه ها میخام یه  پست شااااد بذارم اما محرمه و باید حرمت نگه داشت
ولی
چند وقته اینقد رو فاز غم بودم  و بودیم که دلم یه چیز شاد میخاد
با اجازه از ائمه ببخشید:(((

دختر خالم داشت مرغ  پاک میکرد بهش گفتم
این مرغا چقدر چربی دارن؟
گفت مرغای ماده چربیشون زیااااده
.



.


(مگه مرغ نرم داریم؟؟؟؟)
همون لحظه دیدم مرغه پاشد یه لبخند ملیح زد و دوباره جان سپرد
:))











:))








:))



من فقط یه بار تو قرعه کشی برنده شدم
اونم دوم دبستان بود معلم میخواست درس بپرسه قرعه به اسم من دراومد


:))



:))

به نظر شما نام رئیس ججمهور بعدی مصر  پس از مبارک و مرسی چیست
1)قربانت
2)فدات
3)ستاره بچینی
4) بوس بوس




:))


:))
میگن سه تا موجود میتونن سرمای شدید رو تحمل کنن




پنگوئن     
خرس قطبی
پسری که تازه رفته بدن سازی


                                                                                        :))



من با مامانم 2 ثانیه دعوام شد.....
الان 5 ساعته داره با خودش حرف میزنه



مامان شما اینطوریه عایا؟؟؟؟
          




زیاد نخندید محرمه عه بی مزه ام خودتونید :|||
با بزرگترتون درست صحبت کنید چه معنی داره                                                                                                        

  • yasna sadat

نظرات (۲۰)

  • پدرام دهقانپور
  • خخخ دمت گرم...
    بیا یه سری به وبلاگ من بزن دوباره بری تو کار محرم ;)
    پاسخ:
    مرسی
    میریم تو کار محرم پس:|
    خخخخخخخخخ

    زیاد نخندید محرمه عه 

    با اجازه از ائمه ببخشید:(((

    این دوتا از همه بیشتر خنده داشت:))))))))))
    پاسخ:
    :|

    .
    .
    خخخخ میدونم
    فاز غم کار عالیه ؛ چرا میخوای از دستش بدی اونم محرم ؟؟؟
    خیلی ویژگی های خوبی داره مثه این که فقط وقتی غمگینی به خودت و خدات فکر میکنی ؛ وقتی غمگینی به سرنوشت خوودت فکر میکنی ؛ به دینت و ... 
    از دستش نده این دُر ناب رو ؛ ولی به موقعش شاد باش و شاد زی 

    ...

    پاسخ:
    حرفی نیست ولی من میخواستم از این حال و هوایی که هستم ربطی به محرم و غیر محرم نداره.دربیام یکم انرژی هعییی
    عالی بود دمت گرم...جیگرم رو حال اوردی :))
    پاسخ:
    خخخخ مرسی
  • محمدامین فضلی
  • خخخخخ رییس جمهور مصر زیبا بود خخخخ
    ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم:)
  • خانومی مهربون
  • خخخ خندیدیم
    دمت گرم
    پاسخ:
    مرسی قابل نداشت:-)
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :-) 

  • مهدی اصغری
  • واقعا بی مزه بود
    پاسخ:
    باشه
    خداییش منم یه لحظه حواسم نبود که مرغ نر نداریم:))
    پاسخ:
    خخخ
  • آذین &گیتی
  • مرغه باحال بود
    خخخخخخ
    :))
    پاسخ:
    :-)))
  • نآرینـ بآنو
  • خخ
    پاسخ:
    خنده زورکی؟؟!!
    خخخخخخ باحال بوت
    پاسخ:
    مچکر
    سلام من فک کنم فدا ت بشه هه بعد مرسی
    پاسخ:
    سلام 
    بعید نیس
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)
    بسی شادمان کردی رفیق :)(:
    پاسخ:
    چاکریم:)
    بابا بزرگتر .... مرسی :)
    پاسخ:
    حالا من گفتم بزرگتر تو باور نکن;-)
  • نیلوفر انه
  • موفق باشی عزیز.

     

    پاسخ:
    همچنین مرسی:)
    💗 مرسی دختر کلی خندیدم خخخخ

    بیا پیشم اگه خوشت اومد بگو تبادل داشته باشیم مرسی :)

    اینم اینستاگرامم:
    https://instagram.com/shixon_world
    پاسخ:
    خواهش میکنم قابل نداااااشت;-)
    لینکی
    سلام. ممونم.
    من لینکت کردم میتونی به اسم "مد و زیبایی شیکسون" لینکم کنی ^_*
    پاسخ:
    خواهش میکنم 
    لینک شدی شماااهم
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • نامش قربانعلی مباررررررررک مرسی ستاره بجینی هههههه
    پاسخ:
    خخخخ

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!