من لی غیرک

سلام خوش آمدید

گوسفند!!!

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۳ ب.ظ

روزی چوپانی از گوسفندی پرسید:

چه چیز باعث شده از گرگ تا این حد بترسی و سگ را همچون خانواده خود ببینی؟

گوسفند گفت:

.



.





بعععععععععع:|

××××


گل افتاب گردان را گفتند

چرا شب ها سرت را پایین می اندازی؟؟؟

گفت:ستاره چشمک میزنه نمیخواهم به خورشید خیانت کنم

.

.

.به سلامتی همه ی آدمای اسکل که فکر میکنند آفتاب گردون حرف میزنه 




^^^^^

روی بسته های خوراکی جای این که بنویسن از اینجا باز شود

باید بنویسند:اگه تونستی از این جا باز کن والاااااااااا



&&&&



ای خداااااااا





کی میشه 1 نفر بیاد


.

.


2 نفر بشیم

.


.


بعد یکی دیگه میاد 3 نفر میشیم



.


بعد1 دیگم بیاد 

.


.

4نفر بشیم

راننده بیاد بریم

پختیم تو این گرماااااااا

 چیه همش که نباید عشقولانه باشه ایییییییییییییش

  • yasna sadat

نظرات (۲۳)

  • طاها میرویسی
  • :)
    باحال بود گوسفنده


    پاسخ:
    ممنون
  • زهرا نیازی
  • باحال بودن
    پاسخ:
    ممنون
    خیلی قشنگ بود..آفرین لایک :)
    پاسخ:
    مررسی:)
  • کروکودیل نیمه فمنیست
  • خوب بودن
    اما خودتم بنویس
    پاسخ:
    نوشتم و مینویسم...
    هر چیزی رو نمیشه از خودت نوشت
    خیلی باحال بود
    آورین
    پاسخ:
    ممنون
  • نفس سادات ..
  • خخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)))
  • مهدی اصغری
  • جالب بود
    مرسی
    پاسخ:
    خواهش میکنم
    خخخخخخ لایک
    پاسخ:
    مرسی:)
    ممنون
    مرسی از حضورت
    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • مهدی ابوفاطمه
  • لایک

    ممنون از حضورتون

    پاسخ:
    خواهش میکنم
    خخخخ
    پاسخ:
    :)
  • آذین &گیتی
  • خخخخخخخخخ

    دمت گرم...خیلی خندیدم...

    خدا خیرت بده :))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    قربونت
    قابل نداشت گیتی جووون:))
  • امیرحسین محمودی
  • آخریه حرف دل منه ...
    پاسخ:
    :)
    آورین خندیدیم خخخ
    پاسخ:
    :)
     وظیفمه عزیزدلم...اونقدا هم سر نمیزنم...واقعا ببخشید اصلا فرصتشو ندارم :(
    پاسخ:
    وظیفه چیه از معرفتته
    دشمنتت شررررررمنده چحرفیه 
  • علی موسوی
  • به سلامتی پنگوئن که نیم متر قدشه ولی لاتی راه میره
    من تازه واردم به بلاگ من سر بزنید ،

    پاسخ:
    سلام قشنگ بود لایک
     بله حتما
    هه اسکلم شدیم؟؟؟؟؟خخخخخ
    پاسخ:
    دور از جون خخ
  • مهدی اصغری
  • چرا پست نزاشتی؟
    پاسخ:
    سلام اخه همش سر کلاسیم و
    نت هم بیشتر وقتا اینجا قطعه 
    شرمنده
    تو اولین فرصت حتماااا
  • خانومی مهربون
  • سلام
    یه مسافرت اجباری رفته بودم
    خوبی؟
    پاسخ:
    اهان  نگران شدیم اخه
    ممنووون تو خوبی:-)
  • مهدی ابوفاطمه
  • سلام علیکم

    تو مسابقه ما شرکت می کنید؟

    یک سری به وبلاگ من بزنید لطفا .....

    پاسخ:
    بله حتما
  • یه بانوی گمنام
  • سلام علیکم

    عالی بود خواهر.. موفق باشید ان شا الله

    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلام
    ممنون همچنین:)
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • خیلی باحال بود
    پاسخ:
    ممنوون
  • ❤منتـــظر المـهـدی❤
  • جالب بود.
    پاسخ:
    ممنون

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!