من لی غیرک

سلام خوش آمدید

من بعد

شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۴، ۰۷:۵۸ ب.ظ

  • yasna sadat

نظرات (۱۳)

  • خانومی مهربون
  • خخخخخموافقم
    پاسخ:
    آخ جون ی موافق!!!:))))))
    هه

    وات د فاز؟
    پاسخ:
    ........
    ای بابا
    پاسخ:
    راست میگم به خدا:(
    عالی
    پاسخ:
    مرسی
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))))))
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :))))
    هیچ وقت بد نشو حتی اگه قدرتا ندونن
    پاسخ:
    نمیدونم....


  • آذین &گیتی
  • اصلا بهت نمیاد بد باشی ومطمئنم نمیتونی بد بشی...

    بعله...خخخ

    حالا همش الکی پست من بعد،من بد بذار....
    پاسخ:
    :))مرسی 
    نه دیگه نمیذارم ..

    سلام وب جالبی داری

    اینم وبلاگهای منه خواستی سر بزن
     
    http://ishaparak.parsj.ir

     http://dokhtarkosh.blogsky.com

    ishaparak.blogsky.com

    پاسخ:
    :)
    ههههه http://ishaparak.parsj.ir/
    خوبی کن خوش باش به آرامش وجدان

    + سوته دلان همین 6تاست؟! یا بازم هست؟؟
    پاسخ:
    والا من 5 تاشو بیشتر ندیدم نمیدونم
    نه بابا من الان 6ش جلومه...
    پاسخ:
    منم میخااااااااام
    اسکنر ندارم وگرنه برات کلشو اسکن میکردم..
    پاسخ:
    مررررررسی از محبتت:-)

    یکارش میکنم حالا

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!