من لی غیرک

سلام خوش آمدید

بچه اصفون

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۳۲ ب.ظ


چگونه یک بچه اصفهانی شوید؟؟!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فک کردین الکیه؟؟ :|
چه با اعتماد به نفسم اومده پایین :|
برو بالا تا کسی ندیدتت
هیچ جوری نمیشه اصفهانی بشین!
اصفهانی از اولش اصفهانیه

 

 

*******

ﺎ ﯾﮑﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﺪﻡ ... ﭘﺮﺳﯿﺪ ﺑﭽﻪ ﮐﺠﺎهستی؟
ﮔﻔﺘﻢ ﺍصفهان
 ﺗﯿﻎ ﺩﺭ ﺁﻭﺭﺩ ﺭﮔﺸﻮ ﺯﺩ
ﮔﻔﺘﻢ ﺁﺧﻪ ﭼﺮﺍ؟؟؟؟؟
ﺗﻮ ﺁﺧﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﺎﺕ ﻣﺮﮔﺶ ﮔﻔﺖ ﻣﻦ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺁﺭﺯﻭ ﺩﺍﺷﺘﻢ ﻓﺪﺍﯼ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﺍصفهان ﺑﺸﻢ !!!
ﺑﺤﻠﻬﻬﻬﻪ ﻣﺎ ﺑﭽﻪ ﻫﺎﯼ ﺍصفهان ﺍﯾﻨﯿﻢ .
به افتخار هرچى اصفانیه...
 
 
 
 
 
Image result for ‫اصفهان‬‎
 
  • yasna sadat

نظرات (۲۲)

  • رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
  • به افتخار خودمون جیغ دست هورا :)

    پاسخ:
    به
    آخ جون ی همشهرییییییییییی
    هورااااااا جییییییییییییییییغ
  • ✿شمیم زندگی✿
  • اصفهانی بودن لیاقت میخواد
    منم اصفهانیم باافتخارتمام
    پاسخ:
    :) با افتخاار
    بابا بچه اصفهون:)))
    پاسخ:
    بعلهههه(- :
  • یه بانوی گمنام
  • سلام علیک
    حالا کارتون به جایی رسیده که تو نت تبلیغات راه میندازین؟
    اینجا چسبوندن هرگونه پوستر پیگرد قانونی داره..خودت برش میداری یا بگم بیان برش دارن؟:))
    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    سلااام علیک 
    همینهه که هست بگو بیان بردارن  ببینم کی جرات داره خخخ 
    ممنون از حضورت عزیزم:))

  • ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮ ...
  • به سلامتی هرچی بچه اصفهانیه :)
    پاسخ:
    ممنون نارین جان
  • نفس سادات ......
  • خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)
  • نفس سادات ......
  • اصفهان دوست دارم اما تا حالا نرفتم.
    پاسخ:
    میای ایشالا
    ماشالله اعتماد به نفس :)
    پاسخ:
    کاری که  از دستمون برمیاد :)
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • :-)
    پاسخ:
    :)
  • فرزند ادم منتظر یوسف زهرا
  • اصفهان خوبه فقط بده آوازه خسیسی در کرده


    ههههههههههههههههههههههههههههه
    پاسخ:
    داریم براتون حالا خخخخ

  • פֿـانم گــلآب
  • الان میتونی خودت رو یه جایی بین آسمون و روی دست بچه اصفهونی ها تصورکنی :)))))
    پاسخ:
    ما چاکریم:))))
    من با مدرسه پارسال رفتم ...
    اردوگاهممون یه جایی توی ابریشم یا یه همچین چیزی بود 
    خیلی خیلی اصفهان خوبه ولی میدان نقش جهان رو بهش نمیرسن بوی کود حیوانی (همون اسبا) خیلی بود
    زاینده رود هم خشک تر از هامون ما ...
    من دیگه حرفی ندارم
    پاسخ:
    مشکل کم آبی
    آره ادم دلش نمیاد اونطرفا بره وقتی آب نیس

    من اصفهانیم
    پاسخ:
    ب سلامتی:)
  • خانومی مهربون
  •  اصفهانو دوست دارم

    پاسخ:
    :))
  • maede jooooooooooooon
  • لااااااااااااااایک
    پاسخ:
    ممنون
  • مهلا اقاکاظم
  • اااااااااا...نه بابا!!
    هنو رو دسته بچه تهرون نیومده عزیزم! :/
    خخخخ
    شوخی کردم خانومی!
    اصفهانیا خوبن فقط من از یه اصفهانی بدجور خاطره بد دارم واس همین زیاد علاقه نشون نمیدم!! :)
    پاسخ:
    خیلی وقته اومده خبر نداری:)))
    هعی من از خیلی از اصفهانیا خیلی بدی دیدم بیخیال:|
    من از طرف اون اصفهانی ازت عذز خواهی میکنم:)
    سلام وبت عالیه اگه باتبادل لینک ودنبال موافقی خبرم کن
    پاسخ:
    مچکرمم
    لینک شدین
  • شیـعــِـه مـولا عـلی
  • سلام لینک و دنبال شدید
    پاسخ:
    سلام ممنون از حضورتون شما هم لینک و دنبال شدید
     علا ماشاالله به این همه اعتماد به نفس!!! :)
    .
    عکسی اولی که گذاشتی خیلی قشنگه اِس.این اصفهونِست؟ من تاحالا اصفهان نرفتم اِست. :)

    + موافقی با تبادل لینک؟
    پاسخ:
    سلام
    هعی  حداقل  میتونم تو وبم ی اعتماد به نفس از خودم نشون بدم تا ارزو ب دل نمیرم هه
    بله اصفونس میدون امام ایشالا که میای:)))
    بله حتما لینک شدی ساراجان
    اصفهان و دوس دارم ولی تاحالا نرفتم چقد خووووووووووووووب

    اصفهانیا پرچمشون بالاااااااااس
    پاسخ:
    لطف داری شمااااااا سحر جون:)))))

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!