من لی غیرک

سلام خوش آمدید

آهنگ

جمعه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۵ ب.ظ


  • yasna sadat

نظرات (۲۰)

  • خانومی مهربون
  • بازم دلم گرفتو گریه کردم
    به گریه هام میخوندم
    بازم دوباره کسی نفمیدم غمم چی بوده 

    نمیدونم چرا دوسش دارم
    پاسخ:
    قشنگه از کیه؟
  • خانومی مهربون
  • یادم نیست خیلی وقت پیش شنیدم
    پاسخ:
    اکی:)
    نمیدونم چی دوس دارم:(فک میکنم میام میگم:)


    پاسخ:
    منتظرم:)
    من:
    اونی که بغضتو شکسته خدا جوابشو میده ببار مثل ابر بهار دل من
    خیلی دوسش دارم
    دلم گرفته ای دوست
    هوای گریه با من
    پاسخ:
    زیباست
  • امیرحسین محمودی
  • اگه اجازه بدی یه تیکه از شعر شهریار رو که از هرچی آهنگ ـه بیشتر دوستش دارم رو بنویسم


    آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا

    بی وفا حالا که من افتاده ام از پا چرا


    نوشداروئی و بعد از مرگ سهراب آمدی

    سنگدل این زودتر می خواستی حالا چرا


    عمر ما را مهلت امروز و فردای تو نیست

    من که یک امروز مهمان توام فردا چرا


    نازنینا ما به ناز تو جوانی داده ایم

    دیگر اکنون با جوانان نازکن با ما چرا


    پاسخ:
    خیلی هم عالی بود
    ممنون


    بیخیاله مردمی که نمیفهمنم
    حتی پاره ای که دوره از تنم
    بیخیاله اونایی که نمیخواستنم و
    هی بهم میگفتن حرف راست نزن
    بیخیاله مادلای قدبلندش
    بیخیاله دزدای هنرمندش
    بیخیاله ارازل اوباش و زبلشو
    بیخیاله پلیسای بد بدنو چغرش

    جوونای رقاصو دو ساعته میگیرن
    اما صورت خواهرامو تو اسید میبینم
    بیخیاله دخترای بی پناهش
    بیخیاله دکترای بی سوادش
    اونکه کرده دنیا داغش
    یا اونکه مونده تو سینه آهش
    بیخیاله تحدید و توپ و تشر
    بیخیاله اصطلاح حقوق ِ بشر


    پاسخ:
    مرررررررررسی
    مرد پاییزی یاسر بینام اونجاشا که نوشتما خیلی دوس دارم
    پاسخ:
    :)
  • نفس سادات ......
  • همه چی مثل یه قصه شروع شد دست دلم جلو چشم تو رو شد حال چشای تو خوب بود از اول امدی حال منم زیر رو شد عاشقتم بای ه قلب شکسته عاشقتم ولی خسته ی خسته...
    مهدی احمدوند _ چشای جادویی
    اون شعری هم که خانومی مهروبن نوشته مال محسن یگانه است
    پاسخ:
    آره منم گوشش دادم قشنگه
    من غرور لعنتی امیرعلی رو خیلی دوس دارم...همشو بذارم؟؟عاخه همشو دوس دارم:))
    پاسخ:
    هر جور مایلید!خخ
  • ॐ ☮ ن ا ر ى ـــــــــــ ن ॐ ☮ ...
  • مشکل داری هرررری خخخ
    پاسخ:
    ستودنیه واقعا خخخ
    منفور و متروکم گلم خاکستر و دودم گلم....تبعیدی قلب زمین دور از تو نابودم گلم...

    :)
    پاسخ:
    متنش که قشنگه
    مررررررسی
  • دختر مهتاب من زنده ام
  • خسته شدم از عاشقی...
    جدایی هم حدی داره ای خدا...
    پاسخ:
    عاااالی
    هله دان دان دان هله یه داااااااااااااااانه 

    خخخخخخخخخخخخخ

    امید جهان
    پاسخ:
    ایووووووول خخ
  • آذین &گیتی
  • زیادن...
    :))))
    پاسخ:
    :)
    یکم فرصت استراحت میخوام
    یه شب خواب شیرین راحت میخوام
    میخوام بچه شم باز تو این سن سال
    یه مدت جداشم از این حس حال

    پاسخ:
    عالی
    آهنگ خانومی مهربون فک کنم از محسن یگانه باشه
    پاسخ:
    درسته:)
  • سیـن بـانو ...
  • + عشقی که درد شد .. سبزی که زرد شد ..
    شامی که سرد شد .. یعنی عوض شدی ..

    + چرا رفتی؟ چرا؟ من بی قرارم ..
    پاسخ:
    هعی عالی
  • میس آرام ...
  • سالیانی پیش گلی غنچه کرد 
    پاشو کرد تو زمین خودشو از ریشه گنده کرد
    سالیانی پیش شاخه ای کس نداشت
    فقط یه اسم مستعار بقیه گذاشتن براش
    کنار هم بزرگ نشون دادن ارزشو
    شاخه تنومندی شو 
    گلم بوی عطرشو
    یکی رنگشو
    اون یکی برگشو
    تا که اسمون بسته شد 
    طوفانی اومد سمتشون
    خار زیاد شد
    سیاه پوشوند پیکرو
     گل برازنده رو
    گرفت ازش جلوه رو
    باد اومد شاخه رو
    تکون داد اون هیکلو
    گرفت ازش هیبتو
    شل کرد هرچی سفته رو
    گرگ اومد کند و رفت
    ملخ رسید کند و رفت
    سیل زد رفت و هر چی بود کرد 
    نرم و لخت
    گل و آب
    مه و خاک
    له و باز
    زرد و برگ 
     شاخه رسید سمت راستو گل جداشد سمت چپ
     سالیانی بعد
      بر حسب اتفاق
     گذرا بهم خورد نبود فرق و اختلافی
     شاخه درختی شده بود و گل سربلند
    یاد گذشته کردنو خندیدن باهم بلند
     آسمون صاف
     پرنده داشت میخوند
     که قرار شد ادامه بدن همون راه عادیشونو
     رو به جلو روبه افق
     تو باغچه نه این بار
     تو بوستانی بزرگ

    هنوزم خیلی ادامه داره هااا ولی دیگ حالش نی 
    آهنگ بزرگ زد بازی.حتما دانلود کن

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!