من لی غیرک

سلام خوش آمدید

اشتباه

چهارشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ب.ظ

من هیچوقت یه اشتباهو دو بار تکرار نمیکنم قشنگ شیش هفت بار تکرار میکنم تا مطمئن بشم


*

                                                                


*



                                                            

*






به زودی انیشتین رو از تو گوربلند میکنن میگن بگو عضو قلم چی بود


*


*




تفاوت قصه گفتن والدین من با بقیه

والدین اونا

یکی بود یکی نبود

 یه پری کو چولو بود که....

والدین من

 یه روز یه جن از یه قبرستون اومد بیرون و گفت اومدم بچه ای روکه نمیخوابه بخورم

منم هر شب غش میکردم واینا فک میکردن خوابیدم:|


                      *                     



 


*

این پسر ها همچین میگن  تو سربازی دوسال از عمرشون هدر رفته که انگار قبلش تو مرکز پژوهش های مجلس مشغول مطالعه بودن

*



*




از اونجایی که گلچین روزگار  عجیب خوش سلیقه است

خععععلی نگران خودمم





لجن لجن لجن




*


*


همه با من لجن لامصب


  • yasna sadat

نظرات (۱۲)

  • یه بانوی گمنام
  • عالی بودن مثل همیشه

    ++++++++

    التماس دعای فرج
    پاسخ:
    لطف داری عزیزم
    شمام التماس دعا
  • دخمل شب یلدا♡♡♡
  • اولی عالی بود.....یعنی درمورد من کاملا صدق میکنه.....
    پاسخ:
    :)
  • نفس سادات ......
  • خخخخخخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    :)
    :))))
    پاسخ:
    :)
    :))
  • خانومی مهربون
  • خخخخخخ
    درگیر ثبت نام دانشگاهم
    پاسخ:
    وااااااای عزیزمممم تبررررررریک
    شیرینی یادت نره هاا
  • آذین &گیتی
  • خیلی عالی بود

    ممنون از مطالب خوبت
    پاسخ:
    مرسی خواهش میکنم:)
    عالی
    پاسخ:
    ممنون
    این پسر ها همچین میگن  تو سربازی دوسال از عمرشون هدر رفته که انگار قبلش تو مرکز پژوهش های مجلس مشغول مطالعه بودن
    من دیگه حرفی ندارم
    پاسخ:
    ههه مگه دروغ میگم
    اشتباهه خیلی جالب  بود :))) 
    پاسخ:
    مچکرم
    خخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    :))
    خیلی خوب بودن کلی خندیدم

    با تبادل لینک موافقی و البته دنبال کردن...
    پاسخ:
    مررسی
    لینک و دنبال شدبن

    ارسال نظر

    تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
    من لی غیرک

    می شود من بگویم خدایا
    تو بگویی جان دل؟!